Elokuvat & Sarjat Minkä sarjojen/elokuvien suosiota ette ymmärrä?

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Palan varmaan helvetissä kun sanon tämän mutta Marvel elokuvat.

Oon kattonu muutaman ja tuomitsen sen perusteella kaikki Marvelit, koska niitä on niin rutosti, että en vaivaudu edes katsomaan.
Ok muutin mieltäni, katoin pari marvelia lisää ja on nää iha hyviä XD
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Squid game ehkä sen väkivallan takia, siis koko leffahan on pelkkää tappamista

Temppareissa risoo se että ne osallistujat saa p*skaa niskaan jälkeenpäin (varsinkin naiset jotka harrasti seksiä jonkun toisen kaa ja oli parisuhteessa)

Salatut elämät ehkä ja frendit (anteeksi) mut mä en nää niissä mitään uutta enkä tajuu miten saa niin paljon suosiota
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Nykyään mietin Melkein Mensaa, sitä katsoo yli 110 tuhatta ihmistä ja MIKSI? Se on Foxin katsotuin ohjelma ja pelkkä mainos saa näkemään punaista, on oikea ihme että on ohjelma joka on vielä epähauskempi kuin Putous tai mikä tahansa Janne Katajan paska, saa niin paljon katsojia.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ite en eka ymmärtänyt Encanton suosiota, koska mun mielestä se oli semmonen perusleffa, jossa on aika ennalta-arvattava juoni, mutta ku katoin sen tokan kerran niin aloin tajuta sitä paremmin ja onhan se ihan hyvä vaikkei lemppari olekaan.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Salatut elämät, frendit ja twilight
Anteeksi mutten ole päässyt sisälle tai liian toistava juoni joka kertoo samaa kaavaa kuin tuhannet muut leffat
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ei tullut heti mitään mieleen, mutta vastaukseni on Euroviisut.

(Vaikka ei ole elokuva/sarja)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,856
Reaktioarvo
2,892
Squid game ehkä sen väkivallan takia, siis koko leffahan on pelkkää tappamista

Temppareissa risoo se että ne osallistujat saa p*skaa niskaan jälkeenpäin (varsinkin naiset jotka harrasti seksiä jonkun toisen kaa ja oli parisuhteessa)

Salatut elämät ehkä ja frendit (anteeksi) mut mä en nää niissä mitään uutta enkä tajuu miten saa niin paljon suosiota
Ja sit on minä joka seuraa salkkareita edelleen tiiviisti ja katselu on aloitettu viimeistään vuonna 2005, ehkä jo aiemmin en muista xd myös frendit nähty moneen kertaan kaikki jaksot ja edelleen seuraan niit ihan innoissaan (ku välil ei muista kunnol mitä tapahtuu seuraavaks, ihme kyllä vaikka on tullu pikkasen niit katottuu).


Ite en kans ymmärrä temppareiden suosiota. En ymmärrä mikä siinä on että miks kaikkia kiinnostaa se ohjelma. Musta tuntuu että mua rupee aina vaan vituttaan se ohjelma. Puhumattakaan niistä panemisten näyttämisistä :D ne todella triggeröi mua vaikka yritän ajatella että ei tässä mitään hätää. Mutta se valitettavasti ei kyllä koske vain temppareita, edelleenkin sanon samaa: liian monessa ohjelmassa on seksikohtauksia jotka traumatisoi mua ja sit ne tulee viel ehk jopa yllättäen siihen. Ne ei ehkä traumatisoi muita mut mua traumatisoi joten kiva. Mut siis ei pelkästään sen takia vaan siis muutenkin tempparit on vähän sellanen ohjelma etten vaan kerta kaikkiaan pääse niiden ihmisten pään sisään jotka sitä kattoo aktiivisesti tai jotka siihen osallistuu
Aivan omituista koko homma :D ymmärrän jos kattoo joskus mut en ite pystyisi varmaan silleen kunnol seuraa sitä
 
Ylös Pohja