Tyyli Minkälaisesta tautoinnista haaveilette?

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Haluun joko loitsukirjan tai taikajuomapullon. Mulla on noitahattu sääressä, niin toinen noista näyttäis aika söpöltä säären toisella puolella. En oo päättänyt kumman ottaisin.
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
En oo varma haluunko tatuointeja ollenkaan, mutta jos otan, niin haluisin jotain simppeliä, pientä ja kaunista. Esim. ittensä rakastamiseen liittyvät tai muuten voimaannuttavat sirot tekstit on miusta ihania. Maiju Voutilaisen tatuoinnit on sitä tyyliä josta mie pidän. En kuitenkaan ottais itelleni niin isoja leimoja, mutta ihailen niitä ja ne näyttää Maijun iholla siltä kun ne ois aina ollu siinä D: Haluisin ehkä kylkeen jotain kaunoa, ja näin Ig:ssä kun jollain oli niskassa Näkymättömän Ninnin ääriviivat. Se oli jotenkin mielettömän kaunis ja tuntuu että pystyn tavallaan samaistumaan siihen. Ja ehkä jos nää mt-ongelmat loppuu vielä joskus, niin voisin ottaa jotain siihen liittyvää.
 
Viimeksi muokattu:

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla on jo useampi tatuointi, mutta seuraavana haave listalla on tämä karhu
Sen on tarkoitus kuvastaa Bristolia, kaupunkia jossa asun. Vaikka tuota karhupatsasta ei enään ole niin se on yksi ensimmäisiä asioita joihin kiinnitin huomiota kun tulin täällä ensimmäisen kerran vierailemaan. Istuttiin bussissa mittarilla kohti Bristolia ja yhtäkkiä tultiin kaupunkiin ja tämä graffiti oli vastassa, ja sen jälkeen itse karhu patsas


Mulla on jo kädessä Amsterdamin vinot talot kun asuin dameissa jonkun aikaa. Helsingistä mulla on yksi Rautatientorin kivi patsaista. Tästä kädestä tulee mun oma maailman kartta!
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
haluisin korvan taakse tai sormeen jonkun tällasen:
1615231852138.png 1615231880312.png 1615231894788.png 1615231914278.png 1615232001335.png

Olennaisimpana ois et sii o pari viljatähkää ja pioneja tai tulppaaneja. Mut ei kuulemma säilyis hyvänä montaa vuotta jos on pieni
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
En sillee haaveile mistään tatuoinnista mutta jos saisin ilmatteeks nii haluisin jonkun pienen ja söpön esim. sydämen, mikkihiiren ääni viivat, perhosen, bi lipun korvaan sillee hianosti, ruusun, leijonan tai pienen norsun
 
Ylös Pohja