Tyyli Minkälaisesta tautoinnista haaveilette?

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Elikkäs haluaisin kuulla ja ehkäpä nähdä minkälaisia tatuointihaaveita teillä on. Jos löytyy netistä jokin tietty malli/kuva tai jos sulla ON JO tatuointi niin kerro ihmeessä.

Plus jos jollakin on nytten sitä kokemusta, niin mihin teidän mielestä olisi hyvä ottaa ensimmäinen tatuointi?

P.S. Itse haaveilen tämmösistä tällä hetkellä D:

pissaro_tattoo_1517199_1569133613398359_1842367299_n.jpg 52f8c876daf0362839ae1072e21478f6.jpg
 

mulkku

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51
Reaktioarvo
36
Haluisin sellasen siistin örkki tatuoinnin, minklaine mun iskälki on :] En osaa selittää eikä sellasii kuvii löyvy netist lolski
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Ui toi kissa ois hieno! En halusi ite mitään suurta (jos tulisin joskus ottamaan tatuointia) ehkä tyyliin joku rohkaiseva tekstin pätkä tai joku eläin (pöllö tai susi olis kans hieno)
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Ui toi kissa ois hieno! En halusi ite mitään suurta (jos tulisin joskus ottamaan tatuointia) ehkä tyyliin joku rohkaiseva tekstin pätkä tai joku eläin (pöllö tai susi olis kans hieno)
Oih pöllö olisi söpö D: <3 kunnon tunturipöllö vaan käteen ja avot. Onko sulla mitään tekstiä minkä ajattelet olevan nyt se kaikkein rohkaisevin?
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Jos joskus selviän mun mielenterveysongelmista nii haluaisin pienen ohutviivasen tekstin jossa lukee jotain lyhyttä jollain kielellä (esimerkiks vapaa) ja siihen kuvaan sais liitettyä puolipisteen ja jotain muutaki symboliikkaa. Ja se ois pieni ja sellases paikas et sen saa peitettyä tarvittaes esimerkiks ulkomailla.

Ja tosi hienot noi sun kuvat. :) Niistä vaa mietin et mitenköhän värit säilyis ku ikää tulee enemmän. Et saako jotenki ylläpidettyy et kuvat ei kuluis, venyis tai leviä.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Oih pöllö olisi söpö D: <3 kunnon tunturipöllö vaan käteen ja avot. Onko sulla mitään tekstiä minkä ajattelet olevan nyt se kaikkein rohkaisevin?

Niinpä D:: en nyt oikeen tiedä... ehkä joku tyyliin ”minä elän” tai ”olen täydellinen” tai sit vaan joku runon pätkä :)
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Joku ihan pieni, esim. muutama kissan tassunjälki jonnekin kylkeen vaikka :D
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
omistan jo serotoonin rakennekaavan kukkakuvioilla vasemmassa käsivarressa.

suunnitelmissa on ottaa pikku myy -tatuointi mieluiten joskus tässä lähiaikoina. disney-aiheisiaki ideoita löytyy useita, mandalaa oon kans miettiny.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Jos joskus selviän mun mielenterveysongelmista nii haluaisin pienen ohutviivasen tekstin jossa lukee jotain lyhyttä jollain kielellä (esimerkiks vapaa) ja siihen kuvaan sais liitettyä puolipisteen ja jotain muutaki symboliikkaa. Ja se ois pieni ja sellases paikas et sen saa peitettyä tarvittaes esimerkiks ulkomailla.

Ja tosi hienot noi sun kuvat. :) Niistä vaa mietin et mitenköhän värit säilyis ku ikää tulee enemmän. Et saako jotenki ylläpidettyy et kuvat ei kuluis, venyis tai leviä.
You can do it! D: <3 ootko miettinyt millä kielellä haluaisit tatuoinnin?

Ja väreistä ei tiedä, varmaankin haalistuu ajan myötä, mutta jos saisin nauttia kunnon räiskyvistä väreistä edes yhden vuosikymmenen niin olisin iloinen :D
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Joku ihan pieni, esim. muutama kissan tassunjälki jonnekin kylkeen vaikka :D
Tassunjäljet ovat ihanat D: tämmöset simppelit tatuoinnit ovat yhtä valloittavia kuin isot, etenkin jos ne viittaa kissoihin!
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
omistan jo serotoonin rakennekaavan kukkakuvioilla vasemmassa käsivarressa.

suunnitelmissa on ottaa pikku myy -tatuointi mieluiten joskus tässä lähiaikoina. disney-aiheisiaki ideoita löytyy useita, mandalaa oon kans miettiny.
Voi kyllä serotooni kukkasilla kuulostaa aivan muikealta :DD ja ooh, mandala näyttää niin kivan yksityiskohtaiselta että siihen ei varmasti kyllästy aivan heti
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
You can do it! D: <3 ootko miettinyt millä kielellä haluaisit tatuoinnin?

Ja väreistä ei tiedä, varmaankin haalistuu ajan myötä, mutta jos saisin nauttia kunnon räiskyvistä väreistä edes yhden vuosikymmenen niin olisin iloinen :D
Oon nähny sellase hienon mis luki Libre ja i-kirjain oli korvattu puolipilkulla. Sitte testin peräs oli yksinkertanen paperilennokki. Hurjan hieno mut en haluu kopioida ja haluun valita kielen millä on mulle merkitys. Oon miettiny venäjää koska opiskelen sitä koulun ulkopuolella opistos ja jotenki siihe on muodostunu ihan erityinen suhde. Pyörittelen tätä kuitenki viä monta vuotta.

Свободная = feminiinimuoto sanasta vapaa
Lausutaan suurinpiirtein svaboodnaja
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Oon nähny sellase hienon mis luki Libre ja i-kirjain oli korvattu puolipilkulla. Sitte testin peräs oli yksinkertanen paperilennokki. Hurjan hieno mut en haluu kopioida ja haluun valita kielen millä on mulle merkitys. Oon miettiny venäjää koska opiskelen sitä koulun ulkopuolella opistos ja jotenki siihe on muodostunu ihan erityinen suhde. Pyörittelen tätä kuitenki viä monta vuotta.

Свободная = feminiinimuoto sanasta vapaa
Lausutaan suurinpiirtein svaboodnaja
Kaunis ajatus yhdistää sulle tärkeä kieli ja vapauden merkitys, ainutlaatuinen :)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tahtoisin jonkun lintuaiheisen. Olen ajatellut olkavarteen sellaista kun pyrstötiaiset kirsikkapuun (kukkivan) oksalla. Myös ukkometso (ei se biisi) olisi kiva saada leimattua johonkin päin kehoa D:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
En tosissani haaveile tatuoinnista ainakaan tällä hetkellä, mutta jos ottaisin nyt tatuoinnin, se olisi tyyliltään tuollainen aloitusviestin kaltainen kauniin vesivärimäinen ja aiheena olisi varmaankin vihreä lohikäärme.

Tuo kissa on muuten aivan ihana! <3
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Mulla on tekstitatuointi solisluun alapuolella. Se lause on erään mulle tärkeän bändin sanoituksista ja otin sen siinä vaiheessa, kun bändi lopetti uransa. En tiedä, haluanko lisää tatuointeja kun tuon ensimmäisen ottaminen liittyi kuitenkin niin vahvasti siihen tilanteeseen eikä niinkään siihen, että tatuoinnit olisi mulle tärkeä osa identiteettiäni. Jos kuitenkin joskus lisää otan, niin mulla on pari itseäni miellyttävää levyn kansikuvaa mielessä joiden pohjalta haluaisin tatuoijan suunnittelevan sen kuvan. Pelkkä levynkansi sellaisenaan ei ehkä tuntuisi ihan omalta, mieluummin vähän sovellettu josta se inspiraatio ei paista läpi mutta se olisi kuitenkin mulle selvillä.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Tahtoisin jonkun lintuaiheisen. Olen ajatellut olkavarteen sellaista kun pyrstötiaiset kirsikkapuun (kukkivan) oksalla. Myös ukkometso (ei se biisi) olisi kiva saada leimattua johonkin päin kehoa D:
Yaass ukkometso :D kävin googlaamassa pyrstötiaisen ja ai että se on nätti DD': tykkäätkö linnuista muutenkin vai vain näistä kahdesta?
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
En tosissani haaveile tatuoinnista ainakaan tällä hetkellä, mutta jos ottaisin nyt tatuoinnin, se olisi tyyliltään tuollainen aloitusviestin kaltainen kauniin vesivärimäinen ja aiheena olisi varmaankin vihreä lohikäärme.

Tuo kissa on muuten aivan ihana! <3
Jo ajatus vesiväri lohikäärmeestä saa sydämen lepattamaan :DD ah sain tästä inspiraatiota, pitää tutkailla myös lohikäärme tatuointeja!

Juu, toi kissa on huikea! Siitä tulee mieleen Hampaaton (Toothless) :D
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Mulla on tekstitatuointi solisluun alapuolella. Se lause on erään mulle tärkeän bändin sanoituksista ja otin sen siinä vaiheessa, kun bändi lopetti uransa. En tiedä, haluanko lisää tatuointeja kun tuon ensimmäisen ottaminen liittyi kuitenkin niin vahvasti siihen tilanteeseen eikä niinkään siihen, että tatuoinnit olisi mulle tärkeä osa identiteettiäni. Jos kuitenkin joskus lisää otan, niin mulla on pari itseäni miellyttävää levyn kansikuvaa mielessä joiden pohjalta haluaisin tatuoijan suunnittelevan sen kuvan. Pelkkä levynkansi sellaisenaan ei ehkä tuntuisi ihan omalta, mieluummin vähän sovellettu josta se inspiraatio ei paista läpi mutta se olisi kuitenkin mulle selvillä.
Juu, samat ajatukset. Tatuoinnin tulee olla todella merkityksellinen itselleen että semmosen sitten ottaisi. Saanko kysyä, että mistä bändistä on kyse?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Yaass ukkometso :D kävin googlaamassa pyrstötiaisen ja ai että se on nätti DD': tykkäätkö linnuista muutenkin vai vain näistä kahdesta?
Rakastan lintuja muutenkin mutta nuo kaks ovat yksiä suosikkilajeja
 

Dayplayer

havumetsiensamurai
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
41
Reaktioarvo
21
Itseäni kiinnostaisi ottaa sellainen, jossa on kissan pääkallo ja sitä kehystäisi kielot. Toistaiseksi tyydyn haaveilemaan, koska tiedän että tatuointi olisi isohko ja tahdon sille täydellisen tekijän. :)
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Tekstitatuoinnista ja mun koiran tassunjäljestä.

Tekstitatuointi on jo suunniteltu. Juttelin ysillä mun open kanssa ja hän sanoi mulle jotain mikä on mulla vielä vuosien jälkeenkin mielessä. Haluan tatuoida sen, koska se on mulle merkityksellinen.

Koirani tassunjälki on tekstitatuoinnista seuraava ja siihen viereen päivämäärä jolloin syntyi <3
 

PastelliPrinssi

He/They + Neos
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
31
Reaktioarvo
48
Punaisella taustalla oleva keltainen tähti, ja johonkin sen läheisyyteen teksti "Now I see there's no wrong way to be me", sekä päivämäärä 21.1.21. Sommittelu on sille vielä vähän hakusessa, mutta vasempaan ranteeseen haluaisin sen saada mahtumaan.

Keltainen tähti punaisella taustalla, koska se yhdistyy mun mielessäni mun sankariin, Thomas Sandersiin.

"Now I see there's no wrong way to be me" -teksti, koska se on ote Thomasin laulusta "Recipe For Me", ja se on käytännössä mun tuntemukset diagnoosin saamisen jälkeen.

Ja vielä päivämäärä 21.1.21, koska silloin sain autismidiagnoosini vihdoinkin.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Joku synkeähkö kuva pihlajanoksasta olis kiva, kiinnostaa kaikki tohon liittyvä mytologia ja symboliikka. Se oli muutenkin lapsena mun lempipuu, pehmeet lehdet ja hyvä kiipeillä :D

Tossa esimerkkejä, toivottavasti osaan käyttää tätä XD:

Screenshot_20210212-033718~2.png

Screenshot_20210212-033632~2.png
 
Ylös Pohja