Missä veikkaat olevasi 10 vuoden päästä?

Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
10
Oon sillon 24

Saatan opiskella yliopistossa voi kyllä olla etten. Asun omilla ja minulla on toivottavasti jo pidempi aikainen kumppani, jonka kanssa asun. Meillä saattaa olla kani tai muu helppohoitoinen lemmikki riippuen siitä kuinka paljon aikaa vietän kotona. Olen toivottavasti ainakin jossain unelmatyössäni. (Oli se sitten yksi nykyisistä tai joku jonka tajuan myöhemmin) En usko, että olen kuollut, mutta eihän mitään vaihtoehtoa voi kuitenkaan kokonaan pois sulkea.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Luultavasti melko samassa tilanteessa kun nyt. Asunto sais kyllä olla sillon oma, eikä vuokrakämppä..
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
toivon mukaan naimisissa jonkun kivan ihmisen kans ja töissä opettajana ja ainakin yks lapsi ois jo hankittu
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Eli oon silloin 29...
Asun Tampereella vanhassa 20-40-luvun puukerrostalossa (mitä esim. Pyynikillä on). Mulla on mökki jossain saaristossa, sellanen punanen mökki pikku saarella.
Mulla on Datsun 100A ja kesäautona pinkki Cadillac.
Oon yrittäjä ja mulla on sellanen söpö 60-luvun tyylinen huoltoasema, jossa myös työntekijät pukeutuu ajan tyylin mukaisesti jne.
Suunnittelen yrityksille mainoksia yms visuaalisia juttuja.
Ehkä suunnittelen ja teen vaatteita myyntiin.
Soitan glam rock- tai rautalankabändissä.

Ja kuinkahan moni näistä oikeesti toteutuu.... xD
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Hmm. Toivottavasti ainakin muuttanut pois vanhempien luota (ja myöskin oppinut hoitamaan kaiken tarpeellisen ilman vanhempia :P). Lemmikkinä vaikka kissa, tai useempi. Vakituinen hyvä työpaikka toivottavasti myös.
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
Oon sillo 24 ja öö asun toivonmukaa tän hetkise tyttöystävän kaa jossai kämäses yksiös köyhänä opiskelijanaja ja suunnitteilla varmaan valmistumise jälkee jonku muun ku makaryllin syömine ja ylipäätää leveempi elämä, perhee perustamine, joku hirno kämppä jne ja toivottavast kans sillai about samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet jne
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Varmaan jossain pikkumökissä keskellä metsää ilman sähköä ja juoksevaa vettä, viljelen ruokani ja hoidan kanoja… ehkä kumppani seurana… tai sitten seikkailen rinkan kanssa ympäri eurooppaa ja kerään kokemusta maailmasta
 

Mymmeli

Uusi
Liittynyt
22.4.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
23
Toivoisin, että mulla ois kumppani ja lapsi tai kaksi lasta. Lisäksi ois kiva jos oisin jo valmistunut korkeakouluopinnoista tai muuten jollain tapaa johonki ammattiin ja tekisin sit sellasia ainaki semi mukavia hommia. Mutta veikkaampa ettei tuu menee aivan nui kuiteskaa :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
En halua edes ajatella kuinka vanha olen silloin....
Mutta mulla on oma terapia yritys josta tienaan mukavasti rahaa niin että voin työskennellä vain 3 päivää viikosta. Sitten voin tehdä hyväntekeväisyys töitä päivän kaksi viikossa niille joilla ei varaa terapiaan ole. Toivottavasti voisin myös jakaa tietoani maissa joissa mielenterveyden huolto on aika olematonta.
Varmasti myös pohtisin vaihtoehtoja kuinka voisin tohtorioitua.
Mulla ja mun miehellä olisi kiva talo jossa puutarha ja pihasauna. Ehkä meillä olisi toinen kisu.
Tulot olisi niin comfortable että voisin hyvin tulla Suomeen moikkaamaan äitiä ja ystäviä aina kun siltä tuntuu ilman että menen vararikkoon.
Haluaisin myös olla osa harrastelija musikaalia.
 
Ylös Pohja