- Reaktioarvo
- 5,487
Oikeassa olet, pahoittelut virheestäni!Itse en ennustanut vaan toivoin! Olen iloinen optimisti!
Oikeassa olet, pahoittelut virheestäni!Itse en ennustanut vaan toivoin! Olen iloinen optimisti!
Suosittelen lukulaseja..Oikeassa olet, pahoittelut virheestäni!
Sitten pitää hankkia kaksitehot, koska olen jo likinäköinen muutenkin..Suosittelen lukulaseja..
Eikö tuosta tule ongelmia muutenkin, esim. parinvalinnassa?Sitten pitää hankkia kaksitehot, koska olen jo likinäköinen muutenkin..
En tiedä, en ole testannut!Eikö tuosta tule ongelmia muutenkin, esim. parinvalinnassa?
Jos ei ole kaikkiruokainen tai pidä pelkästään tytöistä, niin "olen sokea kuin lepakko" aiheuttaa varmasti sekaannusta!En tiedä, en ole testannut!
Hyvin mahdollista...Jos ei ole kaikkiruokainen tai pidä pelkästään tytöistä, niin "olen sokea kuin lepakko" aiheuttaa varmasti sekaannusta!
Autokorjaaja, hienoa!! Palkkaan sut töihin sinne mun retrohuoltoasemalle, koska tietty siellä on pikku korjaamo myös xDKai mulla on sillon oma kämppä, ja kunnon amistuuninkiauto ja saatanpa olla autokorjaajan hommissa, asun yksin ja halailen bodypillowia :D
Vielä oikeen retrohuoltoasema, nyt kuulostaa hyvältä :DAutokorjaaja, hienoa!! Palkkaan sut töihin sinne mun retrohuoltoasemalle, koska tietty siellä on pikku korjaamo myös xD
...töissä? :Psairaalassa...