Missä veikkaat olevasi 10 vuoden päästä?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
jos unelmat käyvät toteen, luultavasti isossa-britanniassa soittamassa elokuvamusiikkia jossain hyvässä orkesterissa. pohja tälle ja muillekin musiikkiin liittyville unelmille alkaa tosin olla jo aika hyvällä vauhdilla.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Unelmatyössäni ja omillaan asuva.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Oon sillon joku 35 niin sen kun sit tietäs.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mahdollisesti eläinlääkäri tai artisti. Mulla on mies ja mahdollisesti lapsi :3
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Kai mulla on sillon oma kämppä, ja kunnon amistuuninkiauto ja saatanpa olla autokorjaajan hommissa, asun yksin ja halailen bodypillowia :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
oon 26 kymmenen vuoden päästä. asun omillani ja oon päässy mun unelma-ammattiin = johonkin sellaseen jossa voin auttaa muita. asun joko yksin tai miesystävän kanssa, ja miulla / meillä on joku lemmikki (sellanen helppohoitonen ja ei niin sitova kun vaikka koira). toivon että mielenterveysongelmat ois paremmalla tolalla ja voisin nauttia elämästä edes jotenkin D: toivon että miulla on ihania ja lojaaleja ystäviä, myös kivoja harrastuksia. ainakin ratsastuksen ja maalaamisen haluun pitää osana elämääni, matkustelu kiehtoo myös. asun kaupunkialueella mutta en missään kerrostalossa ja ruuhkan ympärillä, vaan ois kiva semmonen rauhallinen alue jossa on omaa tilaa ja hieman metsääkin vaikka ympärillä. keskusta olis kuitenkin aika lähellä ja hyvät bussiyhteydet eri paikkoihin.
 
Viimeksi muokattu:

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Oon 22 eli aika nuori vielä. Ajelen luultavasti valkoisella Volvo kasiviiskymppisellä ympäriinsä. Asun melko varmasti joko Hyvinkäällä tai jossain landella. :D
Mulla olis kultainennoutaja, ja sen nimi olis ehkä Vili tai Kingi. :3
Mulla ei vielä tuolloin ole lasta, mutta mulla on (toivottavasti) tyttöystävä. Ja tutkisin perhosia.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon 22 eli aika nuori vielä. Ajelen luultavasti valkoisella Volvo kasiviiskymppisellä ympäriinsä. Asun melko varmasti joko Hyvinkäällä tai jossain landella. :D
Mulla olis kultainennoutaja, ja sen nimi olis ehkä Vili tai Kingi. :3
Mulla ei vielä tuolloin ole lasta, mutta mulla on (toivottavasti) tyttöystävä. Ja tutkisin perhosia.
Mäki oon harkinnut Hyvinkäälle muuttamista :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En oo ihan varma. Olisin sillon 26 eli uskoisin asuvani omakotitalossa ja toivoisin työskenteleväni ammatissa, jossa saan käyttää luovuuttani. Olis myös kivaa, jos mulla olis ehkä joku jo pidemmän aikaa ollut miesystävä ja ehkä asuttais samassa talossa. En sit oikein osaa muuten sanoa. Haluisin, että mun vanhat harrastukset säilyy ja aika varmasti säilyykin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Olen vakituisissa töissä ja minulla on omistusasunto ja muutama kissa. Mahdollisesti olen hankkinut ylemmän korkeakoulututkinnon.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Asutaan yhdessä keski-ikäistyvän kumppanin kanssa eikä varmaan vielä sillonkaan osata tehdä ruokaa tai muutenkaan kasvaa aikusiksi.
Lemmikkimäärä on joko tuo sama parikymmentä tai mahdollisesti isomman asunnon myötä reilusti isompi.
Parhaassa tapauksessa mulla on ammatti, toivottavasti vähintään vakityö.

Tai sit oon joko varhaiseläkkeellä tai kuopattuna.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
En tiedä olenko elossa, mutta ehkä luuttuamassa yleisiä tiloja kuten 10 vuotta takaperin.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
794
Reaktioarvo
754
En yhtään tiedä. Olen silloin 25, joten ehkä töissä, omassa asunnossa ja toivottavasti paremmassa kunnossa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mulla on puoliso, kissa ja ehkä pieni lapsi ja käyn töissä unelmapaikassani ja olen oppinut kestämään valvomista koska työt edellyttää sitä lol
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
oisin sillon melkein 29, hyi saatana

tw / itsemurha
tuskinpa oon kuitenkaa enää tossa vaiheessa elossa, en näe elämää edes kuukauden päähän jos rehellisiä ollaan. ajatus vanhenemisesta pelottaa ihan vitusti ja oon varma että ainakaan 40v jälkeen en jaksa elämää ja tiedän että täältä lähen oman käden kautta, en haluu jäädä homehtumaan jonnekki oottamaan kuolemaa.
jos kuitenki oon elossa 10v päästä, asun varmaan kissan kanssa ja käyn töissä. en pysty kuvittelemaan itselleni kumppania saatikka ystäviä jotka mua jaksais :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Varmaan oon erakoitunu jonnekki ja mulla on siili lemmikkinä ja metästän itelleni ravinnon
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Olisin silloin 27 eli asuisin omillani, mulla olis ehkä oma lapsi ja ainakin koira. Koiran kassa harrastaisin ehkä agilitya tai sit jotain muuta, sen lisäks ratsastaisin. Sit kans olis ihanaa, jos olisin eläinlääkäri tai ainakin valmistumassa pian eläinlääkäriks. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Onpa täällä masentunutta porukkaa, kun melkein joka toinen ennustaa olevansa kuollut!
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oisin sillon 30 eli...toivoisin ainakin olevani onnellisessa ja vakiintuneessa parisuhteessa ja mulla ois pieni lapsi. Asuisin todennäköisesti ulkomailla ja olisin vaihtanut alaa. Näin jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan D:
 
Ylös Pohja