Vaatteet Mistä ihmiset löytää hyviä bikineitä????!??!!?

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
En siis omista yksiäkään bikineitä ja nyt aattelin sit kesäks ostaa. Kattelin tässä vaan kaikkien mahollisten kauppojen nettisivuja ja löysin muutaman kivan näkösen mut ne näyttää et on loppunu tai ei oo muutenvaan kaupoissa. Tälleen pienitissisenä on hyvin vaikea nähtävästi löytää hyviä bikineitä...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Oikein hyvä kysymys. Itse vain köytän niitä samoja jotka löysin viimevuonna kaupasta. Yläosa keltainen "bikinitoppi" ja alaosana poikien mustat uimashortsit xd
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
nyt esitit vaikeen kysymyksen D: itellä ei ikinä istu yläosat rintojen takia. en toisaalta kokouikkariakaan haluais, koska vaikka oon lyhyt, niiin miun selkä on aika pitkä silti. ei oikein haluu istua kummatkaan :(
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mun kaikista parhaat bikinit on halpahallista :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Oikein hyvä kysymys. Itse vain köytän niitä samoja jotka löysin viimevuonna kaupasta. Yläosa keltainen "bikinitoppi" ja alaosana poikien mustat uimashortsit xd
hei tää on kokeilemisen arvoinen idea. oon miettiny ite et voisko käyttää just joitan shortsei alaosana, mutta kai niitä on naisillekkin tai no mulle kai ei oo välii :P
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Onko mielestäsi asiallista tai sananvapauden sisällä kaikki mitä huutelet
Olenko vastuussa siitä, millaisena käsität asteriskit? Onko se edes sana, on sinun itsesi päätettävissäsi, jolloin myös ennakkoluulosi ovat omiasi. Ellet tietty tarkoittanut vääräuskoisia, mutta sellaisenahan ne pitävät ei-lestadiolaisia; on uskovia ja on muita, eli vääräuskoisia.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Siis eikö bikiniosat myydä erikseen, että toppi ja alaosa erikseen. Just sen takia ostan aina boksit enkä uikkaria koska uikkareista vaikea löytää hyvä koko. Mulla on aina s alaosa ja L yläosa . Ja mun on ihan vaan primarkist, edelliset ostin jostain sarjakuvakupasta kun oli super Mario bikinit. Kerran Back in the days oon ostanut gin tricosta jos muistan oikein 🤔
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Siis eikö bikiniosat myydä erikseen, että toppi ja alaosa erikseen. Just sen takia ostan aina boksit enkä uikkaria koska uikkareista vaikea löytää hyvä koko. Mulla on aina s alaosa ja L yläosa . Ja mun on ihan vaan primarkist, edelliset ostin jostain sarjakuvakupasta kun oli super Mario bikinit. Kerran Back in the days oon ostanut gin tricosta jos muistan oikein 🤔
Vai että ihan gin tricosta:D millainen kauppa se oikein on? Xd
 
Ylös Pohja