Vaatteet Mistä minä löytäisin farkkuhaalarin?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mielellään ei siis mikään pillifarkkumallinen (siis semmonen slimmi) vaan voi olla vähän löysempi kun haluaisin että se kestäisikin eli olisi aikalähelle 100% puuvillaa.
Melko korkealle nouseva se yläosa/etulappuosa mikäli

Ja siis toiveena olisi tietysti löytää käytettynä niinkuin suurin osa muistakin vaattetteista mutta saa vinkata myös esim kauppoja mistä niitä voi löytää/käydä sovittamassa


Ainiin ja haluaisin yksivärisen ja sellaisen simppelin perushaakarin eli ei mitään lettejä tai pitsejä tai kuvioita
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Itsellä myös mahdollisesti etsinnässä kyseinen vaatekappale :D olin just tekemäs ite kun löysin just täydellisen värisen farkkukankaan mut ompelukone otti ja hajos kesken ompelun, että kattoo nyt ostanko valmiina vai teenkö loppuun mikäli saan hankittua uuden ompelukoneen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Itsellä myös mahdollisesti etsinnässä kyseinen vaatekappale :D olin just tekemäs ite kun löysin just täydellisen värisen farkkukankaan mut ompelukone otti ja hajos kesken ompelun, että kattoo nyt ostanko valmiina vai teenkö loppuun mikäli saan hankittua uuden ompelukoneen.
Oih sittenhän meitä on kaksi!
Millaisen sinä haluaisit?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Sellasen mahdollisimman vaaleensinisen ja rennon mallisen mom jeans?-tyylisen :)
Uu kuulostaa tosi kivalta! Tuolla boohoossa(?) Näytti olevan todella paljon erilaisia farkkuhaalareita -50% joten kannattaa suunnata sinne! (En tunne verkkokauppaa mutta maksaa voi esim kaarnan kautta)


(Ainiin ja tämähän on 3000 viestini!!)
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Taisin mainita viime kesussa mutta jo viime kesästä asti on ollut lappuhaalarit kovaa huutoa Englannissa että varmasti pian sinne suomeenkin taas rantautuu. Googlettamalla dungarees löytyy paljon valittavaa, ja used dungarees jos haluaa second hand, tai esim retro dungarees. Tässä millasta enimmäkseen löytyy, en tiedä haluatko farkuista Screenshot_20210902-182752.png
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Taisin mainita viime kesussa mutta jo viime kesästä asti on ollut lappuhaalarit kovaa huutoa Englannissa että varmasti pian sinne suomeenkin taas rantautuu. Googlettamalla dungarees löytyy paljon valittavaa, ja used dungarees jos haluaa second hand, tai esim retro dungarees. Tässä millasta enimmäkseen löytyy, en tiedä haluatko farkuista katso liitettä 3013
Joo pitääpä katsoa! Tuosta yhdestä verkkokaupasta löysin semmoisen haluamani kaltaisen
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kannatan nettikirppareiden selaamista (Vähänkäytetty, Emmy, Zadaa, Rekki...) ja toki voit koittaa itsekin tehdä D: Toivotaan että ne rantautus taas pian Suomeen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mikä verkkokauppa? Voin kertoa jos oon tilannut niin millainen kokemus ollut. Mä aika rohkeasti aina tilauksen netistä!
Boohoo tai joku vastaava brittien kauppa tosiaa ja kuten jo sanoinkin niin näytti olevan muodissa joo sen verran paljon oli siellä myynnissä:D
Nämä siis^
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kannatan nettikirppareiden selaamista (Vähänkäytetty, Emmy, Zadaa, Rekki...) ja toki voit koittaa itsekin tehdä D: Toivotaan että ne rantautus taas pian Suomeen
Joo oon nuo kaikki selannut ja torin ha paikalliset kirpparit ja ei niinkun mistään löydyD:
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oon nähny joskus kirppareilla ja vaatekauppojen alerekeissä (esim hm)

Mä yritän tehä sellaasen ite, koska niitä mitä haluan ei oikei löydy mistään tai ne on kalliita. En oikein viittis tilata netistä ku kyseisen mallin täytyy sopia täydellisesti että se näyttää hyvältä. Tänään pitääs mennä ostamaan kangas siihen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oon nähny joskus kirppareilla ja vaatekauppojen alerekeissä (esim hm)

Mä yritän tehä sellaasen ite, koska niitä mitä haluan ei oikei löydy mistään tai ne on kalliita. En oikein viittis tilata netistä ku kyseisen mallin täytyy sopia täydellisesti että se näyttää hyvältä. Tänään pitääs mennä ostamaan kangas siihen
Kirppareilta ei ole löytynyt kuten täällä olenkin jo sanonut ja kaupoissa noita nyt ei enää myydä kun ei ole muodissa.
Ja kuulostaa kivalta tuo itsetekeminen. Mulla vaan ei riittäis taidot, aika eikä kärsivällisyys semmoseen:D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Kirppareilta ei ole löytynyt kuten täällä olenkin jo sanonut ja kaupoissa noita nyt ei enää myydä kun ei ole muodissa.
Ja kuulostaa kivalta tuo itsetekeminen. Mulla vaan ei riittäis taidot, aika eikä kärsivällisyys semmoseen:D
Sori en lukenu kaikkia kommentteja. Mut siitä ei oo kauaa kun löysin hm:stä useammankin haalarin, tosin sieltä poistoalesta. Tietty riippuu paikasta. Apua ku en ollu näköjää kunnolla heränny ku kirjootin ton aiemman kommentin D:
 
Ylös Pohja