Mistä ostaa farkkutakki?

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kevät on saapunut ja ulkona on ajoittain liian lämmintä käyttää talvitakkia. Hakusessa olis vaaleansininen farkkutakki.

Edellistä olen käyttänyt yli neljä vuotta ja sen värit ovat taittuneet punertavaksi auringon takia. En ajatellut värjätä uudestaan, koska mulla ei ole omaa pesukonetta ja se farkkutakki on vuosien aikana menettänyt alkuperäisen muotonsa.

Budejetti olis 100. Halvalla saa tunnetusti hyvää, jos osaa ja jaksaa etsiä 😁
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
No jaa. Ite etin vaikka kuinka kauan sopivaa ja sit löysin iha randomilla Hilfigerin takin about 70€ Stockan aletangolta. Mä varmaan lähtisin just johki vähä isompaan kauppaan ja kattelisin sieltä??
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mun monkin farkkutakki on ollu aika hyvä. Tilasin oikeestaan tänään toisen farkkutakin sieltä sinisenä. Aikasempi on musta. Monki on kyl pikamuotii, jos se ei haittaa...
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mun monkin farkkutakki on ollu aika hyvä. Tilasin oikeestaan tänään toisen farkkutakin sieltä sinisenä. Aikasempi on musta. Monki on kyl pikamuotii, jos se ei haittaa...
No jaa. Ite etin vaikka kuinka kauan sopivaa ja sit löysin iha randomilla Hilfigerin takin about 70€ Stockan aletangolta. Mä varmaan lähtisin just johki vähä isompaan kauppaan ja kattelisin sieltä??
Kiitti. Saatan tänään mennä kaupungille
katsomaan mitä on tarjolla. Käyn ainakin Sokoksessa ja Stockmannissa. Sit katson kanssa halvemmat kaupat.
 
Ylös Pohja