Mistä voi tietää onko valmis suhteeseen?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Tai siis kun se kuulostaa hyvältä ja ihanalta ja minusta on ihana ajatella ja suunnitella että voisin joskus asua hänen kanssaan ja voitas käydä melomassa ja matkustella ja opiskella ja meillä voisi olla lapsi joskus ja hänessä vain on sitä jotain mitä kumppanilta haluan.
Mutta samaan aikaan on se sama pelko mistä olen täällä monesti maininnut eli entä jos en olekkaan ihastunut? Entäjos haluan vain niin kovasti olla suhteessa että ihastutin itseni jotenkin? Entä jos mun tunteet ei ookkaan aitoja ja satutan häntä?
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mun mielestä sitä ei voi tietää varmaks sillä hetkellä. mä luulin seurustelemaan alkaessani olevani täysin valmis, ja nyt jälkikäteen on sit saanut tajuta että kasvamista olis kyllä ollut tosi monessa eri asiassa :D mut se kasvaminen on sit tapahtunut suhteen aikana että vahinko ei ollut suuri.

toisten satuttamista ei aina voi välttää kokonaan. tunteiden aitous selviää pelkästään tutustumalla lähemmin, ja siinä voi sattua lopulta teihin kumpaankin. tai sitten ei.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Epävarmuus kertoo sen ettet luultavasti ole kovinkaan valmis
Vaikka ainahan suhteen alussa on epävarmuutta varmasti kummallakin osapuolella
Ja se et mitä sää todella tunnet selviää vasta sitten ku ootte tutustunu lähemmin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
oletko miettinyt mistä ajatus siitä oletko oikeasti ihastunut johtuu
Saattaa kuulostaa tyhmältä ja älyttömältä (ja sitä se ehkä vähän onkin) Mutta no mulla oli joskus semmonen et etin aina "hyviä ehdokkaita" enkä suoranaisesti ollut ihastunut ja se varmaan johtui siitä etten oikein koskaan ihastunut. Nyt pelkään että hänkin on vain niitä "hyviä ehdokkaita" vaikka olin siis silloin kun tutustuttiin niin miettinyt yhtä toista tuollatavalla ja se siis loppui siihen kun tajusin että saatan ehkä olla ihastunut tähän nykyiseen säätööni ja kuten varmaan muistat en ollut silloinkaan ihan varma siitä voiko minun tunteet olla aitoja
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
mun mielestä sitä ei voi tietää varmaks sillä hetkellä. mä luulin seurustelemaan alkaessani olevani täysin valmis, ja nyt jälkikäteen on sit saanut tajuta että kasvamista olis kyllä ollut tosi monessa eri asiassa :D mut se kasvaminen on sit tapahtunut suhteen aikana että vahinko ei ollut suuri.

toisten satuttamista ei aina voi välttää kokonaan. tunteiden aitous selviää pelkästään tutustumalla lähemmin, ja siinä voi sattua lopulta teihin kumpaankin. tai sitten ei.
Näin se varmaan sitten on
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Epävarmuus kertoo sen ettet luultavasti ole kovinkaan valmis
Vaikka ainahan suhteen alussa on epävarmuutta varmasti kummallakin osapuolella
Ja se et mitä sää todella tunnet selviää vasta sitten ku ootte tutustunu lähemmin
Joo mut tutustumista rajoittaa tämä monen sadan kilometrin välimatka
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ja välillä o ollu semmonen et mitenkä mä pystyn olemaan tarpeeks hyvä sellaseen mut sit se välillä vaan sanoo jotenki ne oikeet jutut ja ei taas tunnu siltä yhtään.
Jq siis esim jos tehään jotain missä oon esim sitä huonompi se ei melkein koskaan saa mua kuitenkaan omalla käytöksellään tuntemaan niin vaan jotenkin aina onnistuu saamaan sellasen fiiliksen et mä oon ihan hyvä vaikka mä en osaakkaan tätä tai tuota
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Ja välillä o ollu semmonen et mitenkä mä pystyn olemaan tarpeeks hyvä sellaseen mut sit se välillä vaan sanoo jotenki ne oikeet jutut ja ei taas tunnu siltä yhtään.
Jq siis esim jos tehään jotain missä oon esim sitä huonompi se ei melkein koskaan saa mua kuitenkaan omalla käytöksellään tuntemaan niin vaan jotenkin aina onnistuu saamaan sellasen fiiliksen et mä oon ihan hyvä vaikka mä en osaakkaan tätä tai tuota
toi on tosi hyvä merkki että se saa sulle aikaan tollaisen olon! mulla on kanssa tollaisia riittämättömyyden tunteita tosi usein ja ihmettelen miten toinen on jaksanut mun kanssa näinkin pitkään. ei ihmisen tarvii olla täydellinen kelvatakseen muille.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
toi on tosi hyvä merkki että se saa sulle aikaan tollaisen olon! mulla on kanssa tollaisia riittämättömyyden tunteita tosi usein ja ihmettelen miten toinen on jaksanut mun kanssa näinkin pitkään. ei ihmisen tarvii olla täydellinen kelvatakseen muille.
Joo se on mustakin hyvä ja ikävä että sulla on tommosta fiilistä
 
Ylös Pohja