Multa löytyy F32.0 eli lievä masennus sekä astma J45, jossakin vaiheessa saattaa tulla muitakin kun mä aloitin nyt pitkän tauon jälkeen hoitokontaktin.
Keskivaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö ja muu syömishäiriö/epätyypillinen syömishäiriö/ahmintahäiriö ainakin, oon myös jonossa neurologisiin tutkimuksiin.
// Lisäksi atooppinen iho ja siihen liittyviä lieveilmiöitä sekä uutena diagnoosina Tietzen oireyhtymä
Keskivaikea masennus ja ahdistuneisuushäirö. Lukihäiriö ja dyspraxia. Odottelen adhd testeihin pääsyä, mutta koronan takia niitä ei juuri nyt tehdä. Lisäksi atooppinen iho.
Emmä niitä muista, jossain vaiheessa ainakin taidettiin diagnosoida masennus, joku ahdistushäiriö ja ocd. Mutta en ole varma mutta muistan joskus nähneeni tollaset diagnoosit
Mulla on joku häiriö tasapainoelimessä, mutten nyt äkkiseltään keksi sitä virallista diagnoosia:D
Ja niinko muutamalla muullakin, niin jonkun syömishäiriö/ahdistushäiriö diagnoosin varmaan saisin, jos apua hakisin...mutta kun ahdistaa, niin ei kykene..