Aihe vapaa Mitä kuuluu ja mitä ootte tehnyt tänään?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Vastaa molempiin kysymyksiin.
Kuulumiset: väsyttää ja samalla oon innoissani joistakin asioista ja joistakin taas ahdistunut.
Tekemiset: Oon leiponu pullaa ja piirsin hassun kuvan.
Tämmönen juttelukesu välillä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Kuuluu ihan hyvää, väsyttää kylläkin. Olen ollut tänään töissä ja siellä oli uusi työkaveri, jonka kanssa löytyi yllättävän paljon puhuttavaa, koska hänkin soittaa kitaraa! Kiva tyyppi. Nyt seison autojonossa maantiellä tietyön takia. Jonoa varmaan 200 autoa, rääh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,599
Reaktioarvo
2,892
No tota hyvää ja huonoa, koska ikävöin ihastustani jota en oo nähny vuosiin, mut sit taas toisaalta oon ilonen esim siitä että oon jutellu mun kavereille nyt enemmän parina viime päivänä. Ja oon, no, en oo hirveesti ehtiny tekee mitää ku heräsin vasta joku about tunti sitte mut oon syöny ja just viestitelly frendin kaa vähän.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Kuulumiset: kuuluu hyvää. Oon nimittäin maalla ja täällä mun sielu lepää. Mua ympäröi täällä ihan hengästyttävä määrä kauneutta; on kukkia ja perhosia ja mitä näitä nyt on. Paras ystäväni oli täällä käymässä. Oli ihanaa. Hän määräsi mulle lomaa. Aattelin uskoa hänen määräystään.
Tekemiset: oon kirjottanut apurahahakemusta ja rakentanut terassia :) :) :)
 
Liittynyt
23.6.2021
Viestejä
25
Reaktioarvo
42
Ihan hyvää kuuluu, tänään mm. vastaanotin opiskelu paikan, nukuin päikkärit ja kävin kauppakeskuksessa äidin kanssa, nyt tulin vielä varasijaan. :)
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Kävin tänään kaupungilla ja treenasin. Kotona sitten roikuin neljä tuntia netissä :/ Siitä vähän huono fiilis ja väsyttää mutta kuitenkin menee ihan hyvin.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Kuulumiset: ihan hyvää kuuluu, voishan sitä toki paremminkin mennä. Väsyttää vähän ja päähän sattuu.

Tekemiset: päivällä olin shoppailemassa (taas) ja illemmalla pelattiin äitin kanssa pitkästä aikaa yhtä lautapeliä. Huomenna (vaikka kukaan ei kysynyt) meen aamulla ja päivällä parhaalle kaverille (koska pikkuveljelle tulee kaveri koko päiväksi joten pakenen niitä) ja illemmalla oon yhen toisen kaverin kaa.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Työuupumus painaa mutta muuten kaikki on jees, sain irtisanottua kämpän, varattua tatuointiaikaa ja huomasin että tulee reippaasti veronpalautusta. Nukkumaan lähden seuraavaksi vaikka pitäisi siivota ja pakata D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Kuulumiset o vähä hämärät eli ei mittää hajua mitä kuuluu :'D
Tänää oo vaa ollu kotol ja kattonu puhelint ja si käytii jossai xd
Oli hianoi autoi kyl siel aik mont amerika (tai mite kirjotetaakaa xd) autoo ja oli muitki :D
Ei muuta
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Kuuluu ihan hyvää, vaikkakin Hoidettavat Asiat ahdistaa. Se onneksi helpotti jo sillä, että sain tänään lähetettyä yhden hakemuksen, jonka deadline on huomenna (kerrankin aiemmin kuin viime tingassa!)

Oon tehnyt seuraavaa: ottanut valokuvia em. hakemukseen, liimaillut sammalta asioihin, nähnyt kunnon ukkosmyrskyn ja katsonut jakson The Crownia.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Kuulumiset: kuuluu hyvää. Oon nimittäin maalla ja täällä mun sielu lepää. Mua ympäröi täällä ihan hengästyttävä määrä kauneutta; on kukkia ja perhosia ja mitä näitä nyt on. Paras ystäväni oli täällä käymässä. Oli ihanaa. Hän määräsi mulle lomaa. Aattelin uskoa hänen määräystään.
Tekemiset: oon kirjottanut apurahahakemusta ja rakentanut terassia :) :) :)
Mahtaakohan olla sama hakemus, minkä itsekin lähetin tänään? :D
 

tuolifani

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
47
Reaktioarvo
31
Kuuluu kai ihan hyvää tai ainaki luulisin nii. Kävin kirpputorilla ja sen jälkee vaa lojunu kotona tuulettimen edessä.
 
Ylös Pohja