Aihe vapaa mitä kuuluu tänään?

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
kuuntelen leevi and the leavingsia ja mietin, en jaksa tehä koulujuttuja. mites tein päivät?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
sade on siis ihanaa, täällä ei nyt sada :c

lähetän sulle kuitenkin voimia että pääset sinne kauppaan :D
Sadetta on kieltämättä kiva fiilistellä, ainakin tälleen sisätiloista käsin. (y)

Kyllä mä sinne kauppaan kohta lähen, lähikauppa on 200 m päässä ja sadetakkikin löytyy, niin aika turhaa on tämä mun valitus asiasta. :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Huonoa. Epäonnistunut hiusvärjäys v*tuttaa ja mahdollinen töihin meno ahdistaa koska en tiedä onko musta töihin ollenkaan. Typerät pakkoajatukset pyörii mielessä, sama typerä lause ja kauhuskenaario hyi. Mutta tää oli tämmönen avautuminen vain.
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
Huonoa. Epäonnistunut hiusvärjäys v*tuttaa ja mahdollinen töihin meno ahdistaa koska en tiedä onko musta töihin ollenkaan. Typerät pakkoajatukset pyörii mielessä, sama typerä lause ja kauhuskenaario hyi. Mutta tää oli tämmönen avautuminen vain.
ääh, tässä kohtaa ottaa päähän taas se kuinka en osaa vastata. halusin vaan sanoa että tsemppiä vaikka se tuskin ei just nyt auta. mä toivon sulle pelkkää hyvää ja etenkin hyvää päivää tänään. <3
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
ääh, tässä kohtaa ottaa päähän taas se kuinka en osaa vastata. halusin vaan sanoa että tsemppiä vaikka se tuskin ei just nyt auta. mä toivon sulle pelkkää hyvää ja etenkin hyvää päivää tänään. <3
Tää viesti riittää eikä tarvitsekaan sanoa enempää! Mutta kiitos, toivottavasti sulla on ollut hyvä päivä <3
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Hyvää, ajatus siitä että pääsee taas kotikonnuille etelään ensiviikolla tuo aina mukanaan pientä hyvänolon tunnetta. Tää harmaus ja kylmyys voisi kyllä pikkuhiljaa alkaa häipymään. Olisi nättiä jos voisi pian alkaa tekemään kesäisiä juttuja.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Kuuntelen vappuradiota ja yritän tehdä oppimistehtävän yhdelle kurssille oikein nopeasti, jotta pääsisin tekemään videomuotoisen esitelmän keskeneräisestä gradusta :D
 

mainingen

Uusi
Liittynyt
8.4.2021
Viestejä
10
Reaktioarvo
7
no suoraan sanoen vähän ahdistaa oon nyt opon tunnilla kuuntelemassa jotain amk juttua ja tuntuu tyhjältä D:
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
tuntuu että kaverit ei välitä nytkin ne nauraa ja juttelee yhdessä ja tuntuu että oon vaan niille ilmaa D:
okei ensinnäkin, toi kuulostaa raskaalta. toiseks, tiedän että se on raskasta omalle päälle, oon ollu tos samas pisteessä monesti. kolmanneks, sun tunteet valitettavast ei välttämättä oo totta vaan saattaa kusettaa sua, mä halun uskoo et sun kaverit kyllä välittää. <3
 

mainingen

Uusi
Liittynyt
8.4.2021
Viestejä
10
Reaktioarvo
7
okei ensinnäkin, toi kuulostaa raskaalta. toiseks, tiedän että se on raskasta omalle päälle, oon ollu tos samas pisteessä monesti. kolmanneks, sun tunteet valitettavast ei välttämättä oo totta vaan saattaa kusettaa sua, mä halun uskoo et sun kaverit kyllä välittää. <3
joo toivotaan niin
<3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Heräsin hetki sitten ja oon siitä asti kriiseilly, en oo jaksanu nousta vielä. Oon koht taas jossain paniikkitilassa haha.
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
Heräsin hetki sitten ja oon siitä asti kriiseilly, en oo jaksanu nousta vielä. Oon koht taas jossain paniikkitilassa haha.
näköjään tän keskustelun pointiks muodostu se et toivotan tsemppiä kaikille ku en osaa sanoa mitää järkevää. tsemppiä! kyl asiat hoituu ja menee iha hyvi. aina ei tarvi jaksaa nousta!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Yritän elää suhteellisen normaalisti vaikka tilanne on se, että isäni pitää puolet ajasta mykkäkoulua ja puolet ajasta yrittää kiusallisesti jutella. Suhteellisen hyvin tähän asti on onnistunut.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Vähän mitäänsanomaton olo. Outo elämänvaihe tää tällanen jossa tulevaisuus on hämärän peitossa. Mikään ei hetkellisesti oikein huvita. Yritän kuitenkin ottaa chillisti. Joskus tulevaisuudessa tää kaikki käy vielä järkeen.

Oon tänään käynyt fysioterapiassa, tiskannut ja lakannut kynnet. Vois juosta.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Vähän väsynyt olo tänään, aloitin uudessa työpaikassa ihan uusien hommien parissa ja en saanut viime yönä nukuttua muutamaa tuntia enempää kun jännitti. Mutta työ ja työporukka itsessään vaikutti aivan ihanalta, hyvillä mielin (ja toivottavasti pirteämpänä) lähden huomenaamuna magneettitutkimuksia taas tekemään.
 
Viimeksi muokattu:

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,716
Reaktioarvo
844
iha ok, mut ootteko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
 
Ylös Pohja