Pukeutuminen Mitä laitatte kevätjuhlaan?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
En voi vastata tähän kysymykseen mitään, olen niin muinainen ettei ole enää mitään kevätjuhlia. Mutta itse käytin 9-luokan päättäjäisissä rippimekkoani.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En tiiä. Oon itekki miettinyt sitä, kun mulla ei oo mitään semmosii mekkoja, joista erityisemmin tykkäisin. Ehkä sit semmosen keltasen mekon. Se on oikeestaan nytkin mulla päällä, mutta pidän sen päällä paitaa niin se näyttää arkisemmalta.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ja itekki siis laittaisin päälleni rippimekkoni, jos mulla vaan semmonen olis mutta ku sovittelin erilaisia mekkoja niin ne näyttikin tosi rumilta mun päällä niin päädyin vaan laittamaan tän saman vanhan keltasen mekon.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
en oikeen tiiä, ku tää ei oo semmonen kunnon kevätjuhla mitä sillon ennen.. mennää vaa kouluu ja sit katotaa/kuunnellaa Teamsissa joku juttu missä reksi höpisee ja sit vaa saadaa todistukset ja lähetää. joten laitan varmaa vaa jonkun paidan ja farkut :D
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Ja itekki siis laittaisin päälleni rippimekkoni, jos mulla vaan semmonen olis mutta ku sovittelin erilaisia mekkoja niin ne näyttikin tosi rumilta mun päällä niin päädyin vaan laittamaan tän saman vanhan keltasen mekon.
No ei sillä ole väliä onko sitä käyttänyt paljon ennekin tai onks se vanha, sehän vaa on parempi jos tuntee olon hyväksi se päällä!
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Mietin et mikä näistä vaihtoehdoista ois paras:

1. musta mekko mikä on polviin asti

2. sininen pitkä mekko

3. vaaleanpunainen pitkä mekko

4. musta pitkä mekko

Siis haluun tietää mikä ois sun mielest kivoin, auttais päätöksessäni :)
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Meillä ei oo varsinaista kevätjuhlaa, mut me saadaan ruusut ja tokaluokkalaiset laulaa mun tietääkseni meille sen jäähyväislaulun. Mut aion laittaa kauluspaidan ja farkut.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mietin et mikä näistä vaihtoehdoista ois paras:

1. musta mekko mikä on polviin asti

2. sininen pitkä mekko

3. vaaleanpunainen pitkä mekko

4. musta pitkä mekko

Siis haluun tietää mikä ois sun mielest kivoin, auttais päätöksessäni :)
Olis hyvä tietää muutenki miltä nää näyttää, mutta ehkä sininen mekko
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Mietin et mikä näistä vaihtoehdoista ois paras:

1. musta mekko mikä on polviin asti

2. sininen pitkä mekko

3. vaaleanpunainen pitkä mekko

4. musta pitkä mekko

Siis haluun tietää mikä ois sun mielest kivoin, auttais päätöksessäni :)
2. Tai 3. Koska kevätjuhlaan sopii värit ja on aina ihana nähä ihmisillä väriä, kun niin moni käyttää vaan mustaa:D

Mulla oli omassa 9.lk kevätjuhlassa kirkkaan keltainen, lyhyt mekko.
Olin hienosti myös "blondannut" hiukseni.... Joten mun hiukset oli sen mekon kans saman väriset:D:D
Näytti melko hassulta...mut ei kuitenkaan pahin tyylimoka, jonka oon yläasteen aikana toteuttanu:D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
2. Tai 3. Koska kevätjuhlaan sopii värit ja on aina ihana nähä ihmisillä väriä, kun niin moni käyttää vaan mustaa:D

Mulla oli omassa 9.lk kevätjuhlassa kirkkaan keltainen, lyhyt mekko.
Olin hienosti myös "blondannut" hiukseni.... Joten mun hiukset oli sen mekon kans saman väriset:D:D
Näytti melko hassulta...mut ei kuitenkaan pahin tyylimoka, jonka oon yläasteen aikana toteuttanu:D
Oon samaa mieltä siitä et on kiva nähä kevätjuhlassa väriä niin siks itekki ehotin tota kakkosta. Oikeestaan harkitsin vaaleenpunasenki ehottamista, koska molemmat on yhtä hyviä vaihtoehtoja, mutta aattelin et ehotan nyt vaan yhtä niin on sitten helpompi valita. :D Oikeestaan ite kyl varmaan laittasin sen vaaleenpunasen, koska vaaleenpunanen on mun lempiväri. :)
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Meilläkään ei ole perinteisiä kevätkekkereitä, mutta henkarissa roikkuu eräs todella kivan näköinen vaaleanvihreä kukkamekko jonka meinasin kiskaista päälleni. Kukaan muu luokkatovereistani ei tosiaan ilmeisesti ole laittamassa mitään farkkuja ja t-paitaa spesiaalimpaa, muttaainakin erotun helpommin joukosta ja voin pyörähdellä prinsessamaisen kauniisti ympäriinsä helma hulmuten :D

Ja tuohon kysymykseen vastatakseni:
Yhdyn muiden mielipiteeseen, 2 tai 3 koska loppujenlopuksi kevät ja alkukesä ovat ilon ja värin aikaa!
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Meilläkään ei ole perinteisiä kevätkekkereitä, mutta henkarissa roikkuu eräs todella kivan näköinen vaaleanvihreä kukkamekko jonka meinasin kiskaista päälleni. Kukaan muu luokkatovereistani ei tosiaan ilmeisesti ole laittamassa mitään farkkuja ja t-paitaa spesiaalimpaa, muttaainakin erotun helpommin joukosta ja voin pyörähdellä prinsessamaisen kauniisti ympäriinsä helma hulmuten :D

Ja tuohon kysymykseen vastatakseni:
Yhdyn muiden mielipiteeseen, 2 tai 3 koska loppujenlopuksi kevät ja alkukesä ovat ilon ja värin aikaa!
Uuu kuulostaa kivalta! Laita ihmeessä se jos vaan siltä tuntuu :)
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mietin et mikä näistä vaihtoehdoista ois paras:

1. musta mekko mikä on polviin asti

2. sininen pitkä mekko

3. vaaleanpunainen pitkä mekko

4. musta pitkä mekko

Siis haluun tietää mikä ois sun mielest kivoin, auttais päätöksessäni :)
Musta toi vaaleanpunainen mekko kuulostaa kivemmalta. ♡
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kevätjuhlii mulla ei tule olee, mutta lakkiaiset on. Ostin (äiti mukana, mutta maksoin ite :D) valkoisen mekon, jossa on pistikuviointia muistuttavaa kuviointia, josta kulkee vyötäisiltä paksu musta viiva/kangas. Jalkaan laitan noin 5 senttimetrin korkuset korkkarit, ja käyn laitattamassa kampaajalla hiukset nutturalle.

Niin ja itellä oli äidin mukaan ysiluokan kevätjuhlis tummansininen mekko, jossa oli valkoisia kukkia. :D
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Kevätjuhlii mulla ei tule olee, mutta lakkiaiset on. Ostin (äiti mukana, mutta maksoin ite :D) valkoisen mekon, jossa on pistikuviointia muistuttavaa kuviointia, josta kulkee vyötäisiltä paksu musta viiva/kangas. Jalkaan laitan noin 5 senttimetrin korkuset korkkarit, ja käyn laitattamassa kampaajalla hiukset nutturalle.

Niin ja itellä oli äidin mukaan ysiluokan kevätjuhlis tummansininen mekko, jossa oli valkoisia kukkia. :D
Kuulostaa upeelle!
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Käytin rippimekkona samaa juhlamekkoa, jota olin käyttänyt myös vuotta vanhemman serkun rippijuhlissa. Ysin päättäreihin hommasin valkoisen mekon, jossa oli takana rusetti ja helmassa kukkakuosia. Joku sen tyylinen olisi sopinut tosi hyvin myös rippimekoksi, mutta silloin ei jotenkin tehnyt mieli ostaa uutta mekkoa.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
mulla on lakkiaiset ja laitan pitkähihaisen, polvipituisen mustan mekon! korkokengät pitäs tulla postissa tänään mut jos ne on vääränkokoset niin laitan varmaan mustat tennarit mitkä mulla oli wanhoissa :-D hiukset varmaan vaan suoristan koska en osaa kihartaa hiuksia 💔
 
Ylös Pohja