Mitä olette tehneet viimeaikoina?

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Kyllä muistan ku ite olin tuol päiväkodissa ja pääsin ite lapsena istuu sellaselle nojatuolille silleen et mä ja mun kaksosveli iatuttiin vierekkäin yhtä aikaa nojatuolil
On hauskaa työskennellä myöhemmin päiväkodissa missä on itse ollut, kaikki näyttää aluksi tosi pieneltä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
On hauskaa työskennellä myöhemmin päiväkodissa missä on itse ollut, kaikki näyttää aluksi tosi pieneltä
Näinpä ja kiva nähä et ne aikuiset jotka on ollu töissä siellä ku mä oon ollu ite lapsi niin on viel tänä pävänäkin osa niistä siel töissä ja muistaa mut vielä
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Näinpä ja kiva nähä et ne aikuiset jotka on ollu töissä siellä ku mä oon ollu ite lapsi niin on viel tänä pävänäkin osa niistä siel töissä ja muistaa mut vielä
Mulla kävi harmillisesti niin, että ne muisti paremmin kuin minä. Oli aavistuksen noloa nimittäin.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ollut kotona joululomaa viettämässä, kirjoittanut ja säveltänyt biisejä ja miettinyt että pitäis tauon biisinteosta. Koska oon riippuvainen musiikinteosta. Myös unohtanut että on joulu.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,567
Käynyt salilla, hoitanut kotiaskareita, näin eilen mun parasta ystävääni ja tänään taas uimaan. Parin päivän päästä lähdenkin pk seudulle.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Haluatko kertoa aiheesta enemmänkin? Ikävää sellainen.
mulla alkaa nyt joulun jälkeen ammattikorkeakoulu. sieltä tuli hirveästi kaiken maailman ennakkotehtäviä, joita oon tehnyt samalla kuin yliopiston kurssitehtäviäkin D: parisuhteessa menee huonosti ja oon miettinyt viimeisen kuukauden että pitäiskö erota ja alkaa etsiä omaa asuntoa. rahaa on mennyt joulukuussa ihan hirveästi, vaikken edes ostanut joululahjoja tänä vuonna. tuo ammattikorkean alku tietää kanssa hirveää rahanmenoa, kun pitää maksaa kaikki oppilaskunnan jäsenmaksut, uudet opiskelijakortit ja muut.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
mulla alkaa nyt joulun jälkeen ammattikorkeakoulu. sieltä tuli hirveästi kaiken maailman ennakkotehtäviä, joita oon tehnyt samalla kuin yliopiston kurssitehtäviäkin D: parisuhteessa menee huonosti ja oon miettinyt viimeisen kuukauden että pitäiskö erota ja alkaa etsiä omaa asuntoa. rahaa on mennyt joulukuussa ihan hirveästi, vaikken edes ostanut joululahjoja tänä vuonna. tuo ammattikorkean alku tietää kanssa hirveää rahanmenoa, kun pitää maksaa kaikki oppilaskunnan jäsenmaksut, uudet opiskelijakortit ja muut.
Eikö ammattisurkeiden jäsenyys ole vapaaehtoista vai onko siitä tullut pakollista kuten oikeiden korkeakoulujen oppilaskuntien jäsenyys?
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Ollut kotona joululomaa viettämässä, kirjoittanut ja säveltänyt biisejä ja miettinyt että pitäis tauon biisinteosta. Koska oon riippuvainen musiikinteosta. Myös unohtanut että on joulu.
Ei kuulosta kuitenkaan erityisen huonolta riippuvaisuudelta!
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Käynyt salilla, hoitanut kotiaskareita, näin eilen mun parasta ystävääni ja tänään taas uimaan. Parin päivän päästä lähdenkin pk seudulle.
Parhaan ystävän näkeminen on aina ihan parasta! Mukavalta kuulostaa vaikkei itseäni saisi salille edes haulikolla uhaten.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
mulla alkaa nyt joulun jälkeen ammattikorkeakoulu. sieltä tuli hirveästi kaiken maailman ennakkotehtäviä, joita oon tehnyt samalla kuin yliopiston kurssitehtäviäkin D: parisuhteessa menee huonosti ja oon miettinyt viimeisen kuukauden että pitäiskö erota ja alkaa etsiä omaa asuntoa. rahaa on mennyt joulukuussa ihan hirveästi, vaikken edes ostanut joululahjoja tänä vuonna. tuo ammattikorkean alku tietää kanssa hirveää rahanmenoa, kun pitää maksaa kaikki oppilaskunnan jäsenmaksut, uudet opiskelijakortit ja muut.
Koska uskon siihen että asioilla on tapana järjestyä, niin väitän sinullekin vakaasti että siinä käy vielä niin. Parisuhteessa kannattaa tehdä juuri se mikä hyvältä tuntuu.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
teki mieli sanoo, etten mitään :D mutta ootappas, kun mietin...

-oon ollu koulussa (tottakai). vanhojentanssi treenit on ollu super kivoja :)! ja englanti nyt aina on kivaa sekä psyka, filosofia & musiikki.

-itseasiassa tänään olin miun parhaan kaverin kaa keskustassa :)! käytiin burger kingissä syömässä.

-oon maalannu, vaikkei tee mieli :D mutta pakko saaha ainakin tädille ja siskolle joululahjat maalattuu (yritän myös vanhemmille). ja nyt kun katon tota maalausta tädille...se ei oo niin kauhee näin ~30min työks :D

-oon suunnittelemassa hommata kanin :)! se tapahtuis mahollisesti vasta kesällä (kun oon muutenkin 18). nyt tällä hetkellä säästän vielä rahaa, vaikka ois jo varaa tarvikkeisiin, rokotteisiin, tms., sekä haluun tehä myös paljon tutkimustyötä.

mitäköhän vielä... noh, noi nyt tuli ensimmäisenä mieleen :D
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
teki mieli sanoo, etten mitään :D mutta ootappas, kun mietin...

-oon ollu koulussa (tottakai). vanhojentanssi treenit on ollu super kivoja :)! ja englanti nyt aina on kivaa sekä psyka, filosofia & musiikki.

-itseasiassa tänään olin miun parhaan kaverin kaa keskustassa :)! käytiin burger kingissä syömässä.

-oon maalannu, vaikkei tee mieli :D mutta pakko saaha ainakin tädille ja siskolle joululahjat maalattuu (yritän myös vanhemmille). ja nyt kun katon tota maalausta tädille...se ei oo niin kauhee näin ~30min työks :D

-oon suunnittelemassa hommata kanin :)! se tapahtuis mahollisesti vasta kesällä (kun oon muutenkin 18). nyt tällä hetkellä säästän vielä rahaa, vaikka ois jo varaa tarvikkeisiin, rokotteisiin, tms., sekä haluun tehä myös paljon tutkimustyötä.

mitäköhän vielä... noh, noi nyt tuli ensimmäisenä mieleen :D
No siinähän on hurjasti kaikenlaista hauskaa! Kanisuunnitelmasi kuulostaa hyvältä :)
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Oon tänään käyny kampaampos varaamas ajan huomiselle hiusten värjäykseen ja dit kävin ostaa kaverrille joulahjat ja yks kaveri kävi sot tuomas mulle joululahjan ja annoin sit sille joululahjan
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Autan poikia tyttö asioissa.
Miten jaloa!

Oon tänään käyny kampaampos varaamas ajan huomiselle hiusten värjäykseen ja dit kävin ostaa kaverrille joulahjat ja yks kaveri kävi sot tuomas mulle joululahjan ja annoin sit sille joululahjan
Minkälaiset tuli hiuksista?

Olen käynyt lenkillä, itkenyt, murehtinut ja yrittänyt kirjoittaa.
Onpa surullista :(
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Kävin Lapin pääkaupungissa Oulussa ja näin poron kylän keskustundralla!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
En ole tehnyt oikeastaan mitään muuta kuin ollut töissä.
 
Ylös Pohja