Seksuaalisuus & sukupuoli Mitä saatte tästä testistä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Emt ois vaan mielenkiintosta kuulla muiden tuloksia i guess

"Gender Dysphoria Test" https://www.idrlabs.com/gender-dysphoria/test.php

Ite sain tyyliin joku 35% eli:
Your results indicate that you have a slight degree of gender dysphoria. It is likely that there are times when you feel that your biological sex and the gender roles surrounding it are not representative of your true identity. On the other hand, most of the time you probably feel at least tolerably comfortable with your biological sex and the gender identity attributed to you because of it. It is possible that you wish to rebel against or change some of the cultural conceptions concerning gender in society, without necessarily wishing to change your own gender as such.



Please note that tests such as this one cannot replace the judgment of an actual healthcare worker. If you do not feel well, you should schedule an appointment with your doctor or a mental health professional who can assist you in making a definite diagnosis.


sounds about right ku en kuitenkaan aina tunne itteeni naispuoleiseks kai se sit on jonkinlaista dysforiaa. Tai sit edelleenkin kuvittelen vaa kaiken xd
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
"17 %
No Indication of Gender Dysphoria

Your results indicate that you have few symptoms of gender dysphoria. Most likely, you thrive with the gender identity you were assigned at birth and do not experience anxieties related to your gender or sex. In clinical contexts, cases such as yours should be investigated but most likely would not meet the criteria for the diagnosis of gender dysphoria."

Mun kohdallani toi 17 % luultavasti tulee lähinnä siitä, etten koe sopivani perinteiseen tyrkytettyyn "naisen rooliin" ja muutenkin noi kapeat roolit ja stereotypiat välillä ahdistaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
"17 %
No Indication of Gender Dysphoria

Your results indicate that you have few symptoms of gender dysphoria. Most likely, you thrive with the gender identity you were assigned at birth and do not experience anxieties related to your gender or sex. In clinical contexts, cases such as yours should be investigated but most likely would not meet the criteria for the diagnosis of gender dysphoria."

Mun kohdallani toi 17 % luultavasti tulee lähinnä siitä, etten koe sopivani perinteiseen tyrkytettyyn "naisen rooliin" ja muutenkin noi kapeat roolit ja stereotypiat välillä ahdistaa.
No siis yrjistä naisen roolille kyllä :D mietin tuleekohan munki 35% siitä vai onko tää oikeasti totta vai kuvittelenko vaan. Koen että liu'un kai ite jossain määrin about jossain nainen-agender asteikolla, joten periaatteessa luulis sen olevan totta mutta mun mieli edelleen miettii että "kuvittelet vaan kaiken ja se johtuu siitä että et oo naisellinen" xD varsinkin sen takia tää tuntuu feikilt koska se genderfluidius nimenomaan, jos se tunne olis aina sama (eli aina tunne siitä että ei oo nainen tai aina se tunne et on nainen) mut koska se liukuu siinä eestaas ni jippii
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
No siis yrjistä naisen roolille kyllä :D mietin tuleekohan munki 35% siitä vai onko tää oikeasti totta vai kuvittelenko vaan. Koen että liu'un kai ite jossain määrin about jossain nainen-agender asteikolla, joten periaatteessa luulis sen olevan totta mutta mun mieli edelleen miettii että "kuvittelet vaan kaiken ja se johtuu siitä että et oo naisellinen" xD varsinkin sen takia tää tuntuu feikilt koska se genderfluidius nimenomaan, jos se tunne olis aina sama (eli aina tunne siitä että ei oo nainen tai aina se tunne et on nainen) mut koska se liukuu siinä eestaas ni jippii
Kyllä mä uskon, että sun kokemus omasta sukupuolestasi on täysin todellinen. Tuo feikkiyden tunne voi johtua siitäkin, miten kapea ja binäärinen sukupuolikäsitys meidän yhteiskunnassa on. Toivottavasti asiat muuttuisivat tällä saralla parempaan suuntaan. :/
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
18 %

Koen itse asiassa monessakin asiassa kuulumattomuutta muihin naisiin, mutta koen sitä kyllä ihan jokaista ryhmää ja ihmistä kohtaan, ettei se kerro mistään mitään oikeastaan. Mutta se ei haittaa eikä kiinnosta minua yhtään, vaikka nuorempana ehkä häiritsi, koska välitin asioista, jotka tuntuvat nyt yhdentekeviltä. Mukavaa olla nainen. Oikeastaan mitä enemmän olen antanut itseni olla naisellinen, sitä parempi oloni on ollut. En todellakaan olisi joskus hieman nuorempana osannut arvata, että ajattelen joskus niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Kyllä mä uskon, että sun kokemus omasta sukupuolestasi on täysin todellinen. Tuo feikkiyden tunne voi johtua siitäkin, miten kapea ja binäärinen sukupuolikäsitys meidän yhteiskunnassa on. Toivottavasti asiat muuttuisivat tällä saralla parempaan suuntaan. :/
Niinpä. Ehkä se johtuu siitä tosiaan :D
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Sain 10%.
Tavallaan älyän minkä takia tuossa on väittämiä kuten "Presented myself as a member of the opposite gender at social gatherings." ja "Acted and/or dressed as a member of the opposite gender in private." mutta toisaalta varsinkin tuo vastakkaiseksi sukupuoleksi pukeutuminen antaa vähän kummallisen kuvan siitä, että aina jos pukeudut afabina maskuliinisemmin tai amabina feminiinisemmin, se viittaa dysforiaan, vaikka niin ei läheskään aina oo. Lisäksi mietin vähän, että miksi tuossa puhutaan vastakkaisesta sukupuolesta, jos kysely on suunnattu transihmisille mutta myös omaa sukupuoli-identiteettiään pohtiville. Ja eiköstävaan muunsukupuolisenakin voisi kokea dysforiaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Sain 10%.
Tavallaan älyän minkä takia tuossa on väittämiä kuten "Presented myself as a member of the opposite gender at social gatherings." ja "Acted and/or dressed as a member of the opposite gender in private." mutta toisaalta varsinkin tuo vastakkaiseksi sukupuoleksi pukeutuminen antaa vähän kummallisen kuvan siitä, että aina jos pukeudut afabina maskuliinisemmin tai amabina feminiinisemmin, se viittaa dysforiaan, vaikka niin ei läheskään aina oo. Lisäksi mietin vähän, että miksi tuossa puhutaan vastakkaisesta sukupuolesta, jos kysely on suunnattu transihmisille mutta myös omaa sukupuoli-identiteettiään pohtiville. Ja eiköstävaan muunsukupuolisenakin voisi kokea dysforiaa?
Mietin vähän samaa juu. Tuossa oli kyl vissiin muutama kysymys tai ainaki yksi, se jotain että en tunne itseäni mieheksi enkä naiseksi tjsp. Mutta jotenkin silti kummaa että se oli niin painottunut siihen vastakkaiseen sukupuoleen. Esim minä en juurikaan koe itteäni jätkäks koskaan mutta jos mä cringeen kun mua sanotaa naiseks ni luulis senki olevan jonkilaista (lievää?) Dysforiaa. Kai
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
13%

Muutama kysymys oli sellaisia että resonoi mussa. Mm. Traditionaalinen mies ja nainen. Pukeutuminen ja välillä mietin että olisi helpompaa olla mies. Mutta olen kyllä ihan nainen.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
17%

Your results indicate that you have few symptoms of gender dysphoria. Most likely, you thrive with the gender identity you were assigned at birth and do not experience anxieties related to your gender or sex. In clinical contexts, cases such as yours should be investigated but most likely would not meet the criteria for the diagnosis of gender dysphoria.

Jotkut vastaukset voi ehkä selittyä sillä, että yleisesti mun on usein helpompi tulla toimeen ja kuulua joukkoon, jossa on vallalla vastakkainen sukupuoli, koska olen pienestä asti joutunut tottumaan siihen.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
10%

No Indication of Gender Dysphoria​

Your results indicate that you have few symptoms of gender dysphoria. Most likely, you thrive with the gender identity you were assigned at birth and do not experience anxieties related to your gender or sex. In clinical contexts, cases such as yours should be investigated but most likely would not meet the criteria for the diagnosis of gender dysphoria.

Please note that tests such as this one cannot replace the judgment of an actual healthcare worker. If you feel that these results are inaccurate, you should schedule an appointment with your doctor or a mental health professional who can assist you in making a definite diagnosis.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
3% eli ei dysforiaa. Toki toisinaan haluaisin olla mies ihan vaan siksi ettei tarvitsisi pelätä niin paljon yksien kulkiessa, olisi helpompaa matkustella yksin ja edetä uralla eikä olisi ihan samalla tavalla paineita kauneusihanteista ja meikkauksesta yms. mutta nää johtuu lähinnä epätasa-arvosta eikä siitä että naisena oleminen itsessään minua haittaisi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Okei eli kun vertailee muiden tuloksiin niin luulis mulla jotain dysforiaa sitten oikeestikin olevan mutta kuten todettu niin aika lievää se on. Ellei se sitten johdu jostain muusta kuten sisäistetystä misogyniasta tai jotain mutta ei nyt luulis kai. Hmm hmm.

Mutta se on kieltämättä outoa että kun tossa kysyttiin vastakkaisesta sukupuolesta niin juu olihan mulla silloin se olo että tavallaan haluisin olla poika ja vastasinki sen mukaan siihen, mutta enää mulla ei oo ollu ainakaan niin vahvana sitä. Joten mietin et oliks se just joku sisäinen misogynia vaihe sit. Tai sit oon joku random genderfluid jol menee sukupuolikokemukset iha mite sattuu. Ku mun mielest en kyl silloinkaan _tuntenu_ olevani jätkä mut halusin koska? Varmaan siks ku en halunnut olla nainen. Niin emt mutjoo aika vitun random koko asia. Mut kai täs ainakin jostai lievästä dysforiasta luulis olevan kyse.
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68

No Indication of Gender Dysphoria​

Your results indicate that you have few symptoms of gender dysphoria. Most likely, you thrive with the gender identity you were assigned at birth and do not experience anxieties related to your gender or sex. In clinical contexts, cases such as yours should be investigated but most likely would not meet the criteria for the diagnosis of gender dysphoria. (13%)
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
38% ja no. mietin melkei joka päivä sitä et oonkohan muunsukupuoline vai cis ja en vieläkää tiiä mitä oon. pari vuotta sitte identifioiduin muunsukupuoliseks ja olin tosi androgyyninen, nykyään oon ihan tyytyväinen siihen että olen feminiininen mutta se että oonko nainen on nyt aiiivan eri kysymys. ehkä vielä joskus saan selvyyden siitä mitä oon D: tai sit en
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
38% ja no. mietin melkei joka päivä sitä et oonkohan muunsukupuoline vai cis ja en vieläkää tiiä mitä oon. pari vuotta sitte identifioiduin muunsukupuoliseks ja olin tosi androgyyninen, nykyään oon ihan tyytyväinen siihen että olen feminiininen mutta se että oonko nainen on nyt aiiivan eri kysymys. ehkä vielä joskus saan selvyyden siitä mitä oon D: tai sit en
Jep, ehk saat tai sit et. Tai sit oot niiku mä et kahlaat kaikki maholliset termit läpi kunnes löytyy se oikea ainakin joksikin aikaa. Voihan se olla että mäkin vielä taas jossain vaiheessa vaihdan termistöä :D kai kaikki ajan kanssa helpottaa mut tiedän kuinka kamalalta se voi tuntua kun on epävarma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
52% ja tulos ei yllättänyt
Kiva että muutkin kun minä saa vähän korkeempia prosentteja, aloin jo miettimään oonko Suurinpiirtein ainut tän paikan sukupuolidysforinen D::: tuntuu vieläkin kyllä oudolta ees käyttää dysforia-sanaa kun ei se oo sellasta niin voimakasta mitä yleensä ihmiset kuvailee, mutta kaipa se lieväkin dysforia on dysforiaa. Jos se siis sitä on :D tuon testin mukaan ainakin vissiin :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
17%

Your results indicate that you have few symptoms of gender dysphoria. Most likely, you thrive with the gender identity you were assigned at birth and do not experience anxieties related to your gender or sex. In clinical contexts, cases such as yours should be investigated but most likely would not meet the criteria for the diagnosis of gender dysphoria.

Jotkut vastaukset voi ehkä selittyä sillä, että yleisesti mun on usein helpompi tulla toimeen ja kuulua joukkoon, jossa on vallalla vastakkainen sukupuoli, koska olen pienestä asti joutunut tottumaan siihen.
Nyt tein uudestaan ja tuli 25%. Edelleen ei ole mutta noussut edellisestä melkein 10 prosenttiyksikköä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Nyt tein uudestaan ja tuli 25%. Edelleen ei ole mutta noussut edellisestä melkein 10 prosenttiyksikköä.
Ohh. Niin voi kai se aaltoilla mutta edelleen suhtaudun ite kyllä aika kriittisesti tuohon testiin D: en oo oikeastaan varma onko mulla oikeasti koskaan ollut dysforiaa. Tai no en vieläkään ymmärrä mitä se on joten. Mut joka tapauksessa jos jotain dysforiaa on niin se on mun murheista varmaankin pienin.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757

No Indication of Gender Dysphoria​

0%​

Your results indicate that you have few symptoms of gender dysphoria. Most likely, you thrive with the gender identity you were assigned at birth and do not experience anxieties related to your gender or sex. In clinical contexts, cases such as yours should be investigated but most likely would not meet the criteria for the diagnosis of gender dysphoria.

Please note that tests such as this one cannot replace the judgment of an actual healthcare worker. If you feel that these results are inaccurate, you should schedule an appointment with your doctor or a mental health professional who can assist you in making a definite diagnosis.
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
3% eli ei dysforiaa. Toki toisinaan haluaisin olla mies ihan vaan siksi ettei tarvitsisi pelätä niin paljon yksien kulkiessa, olisi helpompaa matkustella yksin ja edetä uralla eikä olisi ihan samalla tavalla paineita kauneusihanteista ja meikkauksesta yms. mutta nää johtuu lähinnä epätasa-arvosta eikä siitä että naisena oleminen itsessään minua haittaisi
itsellä oli 20% mutta sama

ainoa aika kun oikeasti haluisin olla mies on silloin kun tekee mieli lähteä lenkille keskellä yötä lol
 
Ylös Pohja