Mitä teette huomenna ja ylihuomenna koulussa?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla on tänään vaan perus tettipäivä, mutta huomenna on ainakin ysien gaala ja sitten semmonen pukeutumisjuttu. Sitte lauantaina kai vaan todistusten jako.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Koska oon abi ja oon saanut lukio-opintoni jo kirjoitusten päätyttyä valmiiksi, mulla ei oo ollut koulua minkäänlaisessa koulussa kahteen kuukauteen. :D Eli siis huomenna oon vaan kotona ja valmistaudun ens viikon yliopiston pääsykoetta varten pakkaamalla tavaroitani kasaan (yliopisto on siis toisella puolella Suomea), ja ylihuomenna on sit ylioppilasjuhlat. 🌹
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Tänään: liikassa pelattiin kuplafutista, saksan tunnilla sai käydä viereisessä kahviossa ja sitten sai lähteä tunnin aikasemmin kotiin
Huomenna: vaan 2 tuntia koulua. Sillon on enkkua ja katotaan vaan jotain elokuvaa
Ylihuomenna: todistusten jako
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Huomenna ruusujen jako ja jotain muuta, lauantaina todistustenjako
Meilläkin on huomenna joku kevätjuhla mutta ruusut annetaan vasta lauantaina. Veikkaan kyk et ihan vaan lv antaa ne eli ei oo mitään sereloniaa niinku kutosluokalla ennen koronaa. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Koska oon abi ja oon saanut lukio-opintoni jo kirjoitusten päätyttyä valmiiksi, mulla ei oo ollut koulua minkäänlaisessa koulussa kahteen kuukauteen. :D Eli siis huomenna oon vaan kotona ja valmistaudun ens viikon yliopiston pääsykoetta varten pakkaamalla tavaroitani kasaan (yliopisto on siis toisella puolella Suomea), ja ylihuomenna on sit ylioppilasjuhlat. 🌹
Kuulostaa kivalta! Onnea valmistumisesta! Kutsutko juhliin myös kavereitasi vai onko pelkät sukujuhlat?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tänään: liikassa pelattiin kuplafutista, saksan tunnilla sai käydä viereisessä kahviossa ja sitten sai lähteä tunnin aikasemmin kotiin
Huomenna: vaan 2 tuntia koulua. Sillon on enkkua ja katotaan vaan jotain elokuvaa
Ylihuomenna: todistusten jako
Onpas teillä vähän koulua. Mä katoin snäpistä et yks mun nettikaveri toisessa koulussa oli koko ajan syömässä kavereittensa kanssa jotain jäätelöö, tai muuta herkkuu, jonka koulu makso. Meil ei oo mitään tommosta ollut. Tosin huomenna on piknik niin ehkä sinne saa ottaa jotain herkkuu mukaan. En tiiä ku meille ei olla puhuttu siitä. Ehkä niille puhuttiin, jotka oli tänään koulussa. Ne pääs tänään tuntii aiemmim koulusta eli niil oli yhen oppitunnin pitunen päivä. Taas tällä puolella luokalla jotka on nyt tetissä ja oli viime viikolla koulussa niin meil oli tänään kuuden tunnin päivä ja viime viikolla kahen oppitunnin päivä. Meil on huomenna neljän tunnin päivä. Oikeastaan nyt kun mietin niin tää ysiluokan viimenen viikko on kaikkein pisin viikko koko mun kouluaikana. Ikinä ei oo ollut niin monta tuntii koulua viikossa.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
Jaa a enpä tiiä huomenna varmaan katotaan jotain leffaa/leffoja ja pelataan korttia ja lauantaina todistusten jaon kautta lomille :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Jaa a enpä tiiä huomenna varmaan katotaan jotain leffaa/leffoja ja pelataan korttia ja lauantaina todistusten jaon kautta lomille :D
Kuulostaa kivalta. :) Mä aion pukeutua huomenna seriffiks. :D Oon kyl oikeesti vähän katkera siitä ku puolet ysiluokan oppilaista pääs vähemmällä koululla ja rennommin ja sai jätskii ja kaikkee mut mä en koska mun sukunimi on myöhempänä aakkosjärjestyksessä. :) Meille ei olla ees puhuttu mitä huomenna tehään ku he he hee, ei olla koulussa eikä sitä tietenkään viikko sitten voitu sanoo myt mietin et pelattaiskohan mekin jotain pelejä kun kasin keväällä me pelattiin paljon piknikillä ja huomenna on piknik.
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
No ollaa jo koko tää viikko päästy ain aiemmi ja pelattu pihal jotai luokan kans ja hengaillu, ja sit ofc ilman lupaa käyty jätskil ja koulukii jotai jäätelöitä eile tarjos ja tänää. Oli myös kevät gaala..
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
mäkin lukio-opintoni oon suorittanu jo ja lomaillu pari kuukautta, tänään koululla lakkiaisten kenraaliharjoitukset ja kahvitus ilmeisesti ja huomenna sitten itse lakkiaiset :') jännää
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
mäkin lukio-opintoni oon suorittanu jo ja lomaillu pari kuukautta, tänään koululla lakkiaisten kenraaliharjoitukset ja kahvitus ilmeisesti ja huomenna sitten itse lakkiaiset :') jännää
Ärsyttää, kun meil ei suunnitelmien mukaan ole lakkiaisharjotuksii, vaan annettiin kirjallisena ja videona ohjeet, mitä kuuluu tehä lakkiaisis. :/
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Kuulostaa kivalta! Onnea valmistumisesta! Kutsutko juhliin myös kavereitasi vai onko pelkät sukujuhlat?
Kiitos! 🌹 Mä kutsuin juhliin yhden mun kaverin, ja loput kutsutuista on sukulaisia ja perheeni tuttavia. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
hyi mua ahdistais ihan sikana jos ois tolla tavalla D:
No älä. D: Musta on helpompi harjoitella lakkiaisia varten paikan päällä, kun annetaan parempaa opastusta ja näkee sen itse salin livenä ennen hoohetkeä (meillä siis lakkiaiset pidetään koulun ulkopuolella paikallisessa konserttihallissa). Tuun varmasti huomen jäämään lukkoon koko tilaisuudessa, kun en tiiä kunnolla, miten pitäis lakkaisissa toimia ja minne liikkua. :/

Ja siis meillä muutenkin annettiin lakkiaisten vietosta ja ajankohdasta tietoa kauheen myöhään tänä vuonna.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
No älä. D: Musta on helpompi harjoitella lakkiaisia varten paikan päällä, kun annetaan parempaa opastusta ja näkee sen itse salin livenä ennen hoohetkeä (meillä siis lakkiaiset pidetään koulun ulkopuolella paikallisessa konserttihallissa). Tuun varmasti huomen jäämään lukkoon koko tilaisuudessa, kun en tiiä kunnolla, miten pitäis lakkaisissa toimia ja minne liikkua. :/

Ja siis meillä muutenkin annettiin lakkiaisten vietosta ja ajankohdasta tietoa kauheen myöhään tänä vuonna.
voi ei D: mä oon meistä valmistuvista aakkosjärjestyksessä ensimmäinen niin oon enemmän kuin iloinen siitä että harjotukset pidettiin.
toivottavasti teil kuitenkin kaikki menee niinku pitää!!
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
voi ei D: mä oon meistä valmistuvista aakkosjärjestyksessä ensimmäinen niin oon enemmän kuin iloinen siitä että harjotukset pidettiin.
toivottavasti teil kuitenkin kaikki menee niinku pitää!!
Joo, toivotaan niin. 😇 Meidän ryhmä esiintyy toisiks vikana (meidän lakkiaiset on porrastettu ryhmittäin), ja oon aakkosjärjestykses keskellä. Ei siis tartte ensimmäisenä astahdella lavalla. :D
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Tänään katottiin huonoa elokuvaa joten istuin käytävällä ja söin karkkia, oltiin pihalla ja meillä oli vikat bändiharkat :)

Huomenna kevätjuhla eli pari lauluesitystä, mun luokkalaiseten pitämä kutosten puhe, rehtorin (open) puhe, sitten stipendit ja vikana todistukset
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tänään katottiin huonoa elokuvaa joten istuin käytävällä ja söin karkkia, oltiin pihalla ja meillä oli vikat bändiharkat :)

Huomenna kevätjuhla eli pari lauluesitystä, mun luokkalaiseten pitämä kutosten puhe, rehtorin (open) puhe, sitten stipendit ja vikana todistukset
Meillä oli kevätjuhla jo tänään, mut siel oli kyl vaan pelkkiä ysejä juhlassa. Muilla ei oo mitään juhlaa. En muista oliko seiskalla ennen koronaa yhteistä juhlaa, mut varmaan oli. Ja meidän luokkalaiset päätti ottaa yhessä ryhmäkuvan, mut ei kertoneet siitä sit mulle ja muutamalle muulle luokkalaiselle, et ilmesesti ei sitte kuulutakkaan tähän luokkaan. :)
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Meillä oli kevätjuhla jo tänään, mut siel oli kyl vaan pelkkiä ysejä juhlassa. Muilla ei oo mitään juhlaa. En muista oliko seiskalla ennen koronaa yhteistä juhlaa, mut varmaan oli. Ja meidän luokkalaiset päätti ottaa yhessä ryhmäkuvan, mut ei kertoneet siitä sit mulle ja muutamalle muulle luokkalaiselle, et ilmesesti ei sitte kuulutakkaan tähän luokkaan. :)
Meillä on koko juhla ulkona D: pitää mennä 8.15 raahaamaan soittimet sun muut pihalle ku ysiltä alkaa D:


Inhottavaa ettette päässy kuvaan :C
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
nään vähän myöhään xD

mutta tosiaan! keskiviikkona ois jo alkanu loma, kun sillon oli vika koe! mutta olin kuitenkin esiintymässä ylioppilasjuhlissa (soitin kaks kappaletta pianolla), kun se oli yks neljästä suoritettavasta tehtävästä musiikin kurssilta, joten...noh, mieluummin esiinnyin, kuin oisin kirjottanu esseen :') (oli valinnanvaraa niissä tehtävissä).

JOTEN perjantaina menin 13 koululle, kun roudattiin soittimia liikkasaliin ja sit 14 meillä oli harkat, jotka kesti vaan about 20-30min xD ja tänään menin sit 10:30 koululle, kun katottiin että kaikki on kunnossa ja nopeesti kerrattiin! Juhla alko 11 - soitettiin ne kaks kappaletta, jonka jälkeen me musaryhmäläiset (ketkä oli esiintymässä) sai mennä "yleisöön" ja kunhan ylioppilaitten läheiset meni ulos ja ylioppilaat perässä, niin myö sit autettiin opee roudaa tavarat takas luokkaan.

joten semmonen sitten :D
 
Ylös Pohja