mitä teille kuuluu tänään?

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Mä kävin ajamassa tässä aamulla huvikseen Eurajoelle ja takasin kotiin. Olin kanssa klo.7 Rauman Prisman ensimmäinen asiakas, siellä oli jumalattomasti vihreitä naisia ja miehiä joka paikassa. Jännittävä vilinän tunne tähän aikaa aamusta. Nyt alkoi kanssa vähän niin kuin kesäloma niin voi useamman viikon ottaan vaan iisiä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mä kävin ajamassa tässä aamulla huvikseen Eurajoelle ja takasin kotiin. Olin kanssa klo.7 Rauman Prisman ensimmäinen asiakas, siellä oli jumalattomasti vihreitä naisia ja miehiä joka paikassa. Jännittävä vilinän tunne tähän aikaa aamusta. Nyt alkoi kanssa vähän niin kuin kesäloma niin voi useamman viikon ottaan vaan iisiä.
oho, olitpa aikasin liikkeellä 👀 ja hyvää lomaa, ota siitä kaikki irti! D:
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Hyvä kysymys ,en tiiä itkettää tääl päiväkodissa oon nyt nukkaris enkä mä muutenkaan voi tääl päiväkodis alkaa itkee omia murheita niin pakko pitää ne itellä ja siis tää asia mikä itkettää liittyy mun aamutuokion pitämiseen ja ku mun ohjaaja kuvas sen niin hävetti kattoo sitä koska oma äöni kuulosti nin tyhmältä ja muutenki aamutuokion jälkeen olin pettyny itteeni ku jäin sit kattoo mun ohjaajan pitämän aamupiirin
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Hyvä kysymys ,en tiiä itkettää tääl päiväkodissa oon nyt nukkaris enkä mä muutenkaan voi tääl päiväkodis alkaa itkee omia murheita niin pakko pitää ne itellä ja siis tää asia mikä itkettää liittyy mun aamutuokion pitämiseen ja ku mun ohjaaja kuvas sen niin hävetti kattoo sitä koska oma äöni kuulosti nin tyhmältä ja muutenki aamutuokion jälkeen olin pettyny itteeni ku jäin sit kattoo mun ohjaajan pitämän aamupiirin
voi sinuu ;__; toivottavast ei oo kauheen pitkä päivä ni pääset kotii palautumaan. D: älä oo nii ankara itselles, mä uskon et se sun aamutuokio ol hyvä just semmottiin - mut ymmärrän sinänsä, omaa ääntä on jotenki tosi outoa kuunnella D:
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo ja
voi sinuu ;__; toivottavast ei oo kauheen pitkä päivä ni pääset kotii palautumaan. D: älä oo nii ankara itselles, mä uskon et se sun aamutuokio ol hyvä just semmottiin - mut ymmärrän sinänsä, omaa ääntä on jotenki tosi outoa kuunnella D:
Joo ja noh oli parannettavaa mut se mun venälais taustanen ohjaaja on muutenki vähän ärsyttäväet esim jos näyttöviikkoo ollaan suunniteltu ja oon ehottamas jotsin niin se in silleen noh jos alan sanoo et mul ois idea ja se ki se ku se sanoo sen nih niin se äänen sävy on jotenki tiukka
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tai silleen en osaa selitttää mut tänänkin ku mun pitää yhen tytön kaa käydä suimen kieltä läpi ku ae ei osaa kunnilla niin tää mun ohjaaja sano aika äkäsesti et oonaakäy vaan läoo ne perus ruumiin osat
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tai silleen en osaa selitttää mut tänänkin ku mun pitää yhen tytön kaa käydä suomen kieltä läpi ku se ei osaa kunnollla niin tää mun ohjaaja sano aika äkäsesti et oona käy vaan läpi ne perus ruumiin osat ,vittuku ois etukäteen voinu sanoo et käyn vaan ne perusruumiin osat ja sanoin sit et enmä tienny et mitkä kaikki ne pitää käydä läpi ua siis se sano sen kesken sitä harjottelua ku kysyin et onks yks kohta niin ku kyynerpää ku en ollu varma mitä se viiva joka osotti ruumiin osaa meinas niin sit vaan oli silleen aika ilkeen sävysesti et oona käy vaan läpi ne perusruumiin osat sit sanoin sille noh en mä voinu tietää et noit kaikkia ei oteta
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Tai silleen en osaa selitttää mut tänänkin ku mun pitää yhen tytön kaa käydä suomen kieltä läpi ku se ei osaa kunnollla niin tää mun ohjaaja sano aika äkäsesti et oona käy vaan läpi ne perus ruumiin osat ,vittuku ois etukäteen voinu sanoo et käyn vaan ne perusruumiin osat ja sanoin sit et enmä tienny et mitkä kaikki ne pitää käydä läpi ua siis se sano sen kesken sitä harjottelua ku kysyin et onks yks kohta niin ku kyynerpää ku en ollu varma mitä se viiva joka osotti ruumiin osaa meinas niin sit vaan oli silleen aika ilkeen sävysesti et oona käy vaan läpi ne perusruumiin osat sit sanoin sille noh en mä voinu tietää et noit kaikkia ei oteta
sepäs se, et sie voinukaa tietää D: harmillista et se sanoo välil ilkeen kuulosesti - jotkut ihmiset ei huomaa sitä ite välttämät ollenkaa, et tekee nii.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Ihan hyvää kai, arki menee omalla painollaan, ei oikein ole mitään muuta tekemistä arkisin kuin käydä lenkillä ja kotipaikalla, olisi mukava jos löytäisin töitä kumppanin tai edes kavereita joiden kanssa olisi mukava puhua päivän asioista, kun jos töitä löytyisi niin monipaikka vaatii ajokortin ja sitä ei minulla ole, tulevaisuudessa olisi tarkoitus ajaa kortti mutta tarkempaa ajankohtaa en tiedä.:rolleyes:
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Niinpä ,nyt mua itkettää ku tuli tos vähän äitin kaa kinasteltua
Se alko siitä ku olin syöny sellasta kaura paahtoleipää ja äiti oli siis sanonu eilen vai toissa päivänä että eka syödään yks toinen siemenleipä joka oli papaeripyssissa niin pois noh en sit oo sitä kertaakaan ottanu koska oon unohtanu ja sit ku meil oli aikasemmin sitä samaa leipää niin luulin et se leipä on ollu tuol kaaapissa kauan ja sitä ek sillon aikasemmin saanu heti ottaa mut sit tää uus leipä joka oli sitä täysin samaa leipää jota aikasemmin oli niin ostettiin viikonloppuna eli se edellinen leipä olikin sit loppuni tai ainakin äiti näin sano niin sit luulin et tätä nykystä leipää eo saa ottaa mut äiti eilen jo sano et se pitää syödä loppuun ennen ku voi ottaa sitä paahtoleipää noh se sit tänäänki alko valittaa siitä et se siemn leipä pitää syödä pois ja sit aloin sanoo sille että en muistanu et se pitää syödä ja että luulin että sitä ei saa syödä ku luulin että se ois ollu se sama leipä joka oli aikasemmin viimeviikolla kaapis mut ei ollukkaan niin sit äiti sano et valehtelin ja sit se muistutti sitä nyt edeliistä viikonlopun jääkapil käymistä et oiain valehdellu eträ en käyny jääkaapilla ku en oikeesti käyny aiel tai noh isäpuolhan niin sano et kävin siel vaikka en oikeesti käyny niin sit tuli vaan paha mielo ku mumiain siinä ruokapöydäs vaan et haosta vottu äiti ei kuullu sitä ja sit ku pääain omaan huoneeseen aloin vaan itkee et et vittu millonka sä opit käyttäytyy ja lopettaa ton väkytttämisen ja vastaan väittämisen
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja siis mua alko harmittaa se mun käytös äitiä kohtaan tai esim just se et väitin vastaan ja vaikka äiti ei nyt kuullu sitä et sanoin et haista vittu niin silti alko harmittaa Ku haluisin oikeesti että meille ei tulis riitoja enää ,koska siis joo hävettää nyt tää sanoo mut mul on aika kauan jo ollu tätä et tulee riitoja äitin kaa varsinki et joo ja ku yritän aina olla et ei tulis riitaa niin sit tuleeki vittu oon varmaan joku viallinen ihminen joka saa pikku riitoja aikaan ,mut ku en mä oo oikeesti muistanu ottaa sitä leipää motä se äiti sano et pitäis syödä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tänään on ollut kiva päivä. Varoitan että nyt tulee ihastushehkutusta.
Ihastus tuli tänään kävelee mun viereen ja juttelemaan mulle koulussa matkalla ruokailuun, kuulosti vähän siltä että niinku hän ois kiihdyttänyt askelia että sais mut kiinni ja vois puhuu mulle. Pieni asia joka ei välttämättä tarkoita mitään mutta kyllä tollaset asiat tuntuu erityisen hyvältä ihastuneena vaikka ei molemminpuolista oiskaan. Ainakin se tykkää puhuu mun kaa ja lähestyy mua itse kaverimielessä vähintäänkin.

Sain kirjoitettua myös erääseen pitkään muhimassa olleeseen biisiini säkeistöjä.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tänään on ollut kiva päivä. Varoitan että nyt tulee ihastushehkutusta.
Ihastus tuli tänään kävelee mun viereen ja juttelemaan mulle koulussa matkalla ruokailuun, kuulosti vähän siltä että niinku hän ois kiihdyttänyt askelia että sais mut kiinni ja vois puhuu mulle. Pieni asia joka ei välttämättä tarkoita mitään mutta kyllä tollaset asiat tuntuu erityisen hyvältä ihastuneena vaikka ei molemminpuolista oiskaan. Ainakin se tykkää puhuu mun kaa ja lähestyy mua itse kaverimielessä vähintäänkin.

Sain kirjoitettua myös erääseen pitkään muhimassa olleeseen biisiini säkeistöjä.
Ompa kiva päivä olli sulla ja ihana kuulla muiden ihastus juttuja <3 ,minkälaista biisiä kirjotat ?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ompa kiva päivä olli sulla ja ihana kuulla muiden ihastus juttuja <3 ,minkälaista biisiä kirjotat ?
Biisien aiheita riittää maasta taivaisiin itelläni. Biisieni tarinat liittyy monesti omaan elämääni, joskus kuitenkin keksin niihin tarinoihin twistejä. Eikä kaikki ne biisit ees oo omasta elämästä. Jotkut tarinat ovat täysin mielikuvituksen tuotetta. Mä kirjotan tällä hetkellä montaa biisiä yhtä aikaa. Oon aika nopee kirjoittaja, en tiiä onko se hyvä vai huono juttu.
Kevyttä musaa pääasiassa, joskus rokkia.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Biisien aiheita riittää maasta taivaisiin itelläni. Biisieni tarinat liittyy monesti omaan elämääni, joskus kuitenkin keksin niihin tarinoihin twistejä. Eikä kaikki ne biisit ees oo omasta elämästä. Jotkut tarinat ovat täysin mielikuvituksen tuotetta. Mä kirjotan tällä hetkellä montaa biisiä yhtä aikaa. Oon aika nopee kirjoittaja, en tiiä onko se hyvä vai huono juttu.
Kevyttä musaa pääasiassa, joskus rokkia.
Juu kuulostaa mielenkiintoselta ,siis oon aina miettiny ku oon kuullu muitakin ihmisiä jotka kirjottaa omia biisei et miten esim se oma elämä laiteteen sanoiks tai silleen en tiiä ymmärsitkö mitä meinaan ,mut siis tosi hienoo et on teitä ihmisiä jotka omia biisei kirjottaa
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Juu kuulostaa mielenkiintoselta ,siis oon aina miettiny ku oon kuullu muitakin ihmisiä jotka kirjottaa omia biisei et miten esim se oma elämä laiteteen sanoiks tai silleen en tiiä ymmärsitkö mitä meinaan ,mut siis tosi hienoo et on teitä ihmisiä jotka omia biisei kirjottaa
Ymmärsin hyvin. Kyllä elämässä on niin paljon eri asioita ja nyansseja joista kirjoittaa. Ei niiden tarvi aina olla kovin henkilökohtaisia asioita.
Tää on siis mun agenda biisien teossa. Oon niin vapaa kirjoittaja.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ymmärsin hyvin. Kyllä elämässä on niin paljon eri asioita ja nyansseja joista kirjoittaa. Ei niiden tarvi aina olla kovin henkilökohtaisia asioita.
Tää on siis mun agenda biisien teossa. Oon niin vapaa kirjoittaja.
Juu ,tossakin on varmaan erilaisia kirjottajia ku kaikis muissakin asiois et jokainen tekee vähän erilailla
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Huomenta kaikille, toivottavasti teidän päivästä tulee hyvä. 😊
Vähän myöhäs mut hyvää päivää ja tää päivä on kyl muuten menny tähän asti hyvin paitsi,kun oltiin lasten kaa ulkona ja vedin kolmea eri lasta samaan aikaan ,että juoksin kovaa ja aika kauankin putkeen.Niin sit jossain kohtaa ku lopetin niiden vetämisen ku isompien lasten piti mennä sisälle niin sit alko pääs piipittää ja alko huimaa ja näkyvyys oli tosi outo ja ku menin nojaa yhtä leikkitelinettä vasten niin tuntu et kaadun maahan lumihankeen ja taisin varmaan kaatuakki tai jotain siis ihan hirvee tunne ja samaan aikaa piti sit lapsen kädestä pitää koska se halus et pidä sitä kädestä.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Jee pääsin just töistä ja ei vitsi noitten lasten kaa on niin igana olla ulkona ku kaikki ton ryhmän lapset haluaa että mä vetäisin kaikkia lapsia samaan aikaan ja jopa oari muuta lasta eri ryhmistä on tullu pyytää et vetäisin niitä ja siis nää päivät menee tosi nopeesti et ykskaks huomaa et kello onkin jo kolme ja sit enää tunti töitä
 
Ylös Pohja