Mitäpä teiän perjantaihin?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ihan hyvin menee. Menin porukoille viikonlopuks. Tosin porukat vissiin eivät ostaneet karkkia. :(
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Ihan hyvin menee. Menin porukoille viikonlopuks. Tosin porukat vissiin eivät ostaneet karkkia. :(
Julmurit. Toivottavasti saat täyttymyksesi sitten myöhemmin! Tai josko porukoittesi kaapin perältä löytyisi edes joku puolihomeinen Mignon!
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Julmurit. Toivottavasti saat täyttymyksesi sitten myöhemmin! Tai josko porukoittesi kaapin perältä löytyisi edes joku puolihomeinen Mignon!
Tuskin löytyy, kun ei ne koskaan voi olla unohtamatta syödä ostamiaan herkkuja. :D Ja siis mun äiti ei näköjään ostanut mitään karkkia, koska luuli mun isän tulleen mun kaa yhteen kauppaan ostaa herkkuja. :D Ite kävin kyseisessä kaupassa vaan ostaa limpparitölkin, enkä viittinyt karkkia ostaa, koska en halunnut tuhlata rahaa, ja aattelin porukoiden ostavan herkkuja tuttuun tapaan.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Tuskin löytyy, kun ei ne koskaan voi olla unohtamatta syödä ostamiaan herkkuja. :D Ja siis mun äiti ei näköjään ostanut mitään karkkia, koska luuli mun isän tulleen mun kaa yhteen kauppaan ostaa herkkuja. :D Ite kävin kyseisessä kaupassa vaan ostaa limpparitölkin, enkä viittinyt karkkia ostaa, koska en halunnut tuhlata rahaa, ja aattelin porukoiden ostavan herkkuja tuttuun tapaan.
Tää karkkipuhe tekee musta entistä nälkäisemmän. Mulla ei ole juuri koskaan kaapissa mitään herkkuja koska kaupassa ei tule koskaan mieleen ostaa, mutta nyt viime päivinä on ollut ihan jäätävä herkkuhimo. Oispa sipsiä. Yy.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Tässä vaan juon kahvia, laiskottelen ja datailen. Tenttimatskut tuijottavat hieman syyllistävästi vierestä. :D Mitäs sun perjantaihin?
Hän myöhäiskahvisieppo. Onko edes kiinnostavia tenttikirjoja?

Mulla on ihan chilli ilta. Puhuin pitkän kävelypuhelun ystäväni kanssa, minkä jälkeen meinasin lähteä juoksulenkille, mutta katupölykeuhkot eivät antaneetkaan myöten. Siispä perhostelen netissä, kuuntelen musiikkia, selailen Pinterestiä ja haaveilen niityillä kirmailusta.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Kirjoittelen tässä englannin kurssia varten tiivistelmää. Artikkelina koronaviruksen aiheuttaman keuhkokuumeen havaitseminen TT-, magneetti- ja PET-TT-kuvissa. Sinänsä todella mielenkiintoinen artikkeli, mutta tää tiivistelmän kirjoittaminen ei vaan oikein nappaa. :D Oispa lomaa.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Olen tehnyt ihan himona sukanvarsia. Nyt olen taas vaihteeksi vaiheessa, jota en osaa tehdä, eli kantapää. Siksi suunnittelen aloittavani taas uuden sukanvarren. 🤣
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tää karkkipuhe tekee musta entistä nälkäisemmän. Mulla ei ole juuri koskaan kaapissa mitään herkkuja koska kaupassa ei tule koskaan mieleen ostaa, mutta nyt viime päivinä on ollut ihan jäätävä herkkuhimo. Oispa sipsiä. Yy.
Mee ostaa. :D Lopulta sain kuulla, että meillä on pakastimessa jäätelöä, niin syönpä sitä sitten sitruuna-ässien ja viinirypäle-Fantan kanssa.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,724
Reaktioarvo
845
iha ok, mut ootteko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
 
Ylös Pohja