Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Mun huoneessa on vittu hiiri
Auttakaa
Paniikki
Auttakaa
Paniikki
Los Catto!Kutsu kissa avuksi!
Oikeasti haluan kissanKutsu kissa avuksi!
Lähin ite ihan hippulat vinkuen karkuun ja iskä osti hiirenloukkuja DHakkaa se jollain, tai jos se ehtii karata nii pistä hiirenloukkuja ympäriinsä.
IfhskwkvfhyiHyi apua D:
Koita napata se :D
:DDDIfhskwkvfhyi
Tarjosiko se hiiri t*pakkaa?!?!Lähin ite ihan hippulat vinkuen karkuun ja iskä osti hiirenloukkuja D
No ei!Tarjosiko se hiiri t*pakkaa?!?!
Kröhöm se on ehkä mahollisesti kuollu..Olisin voinut ottaa sen hiiren. :)
Oh....:(( RIP HIIRIKröhöm se on ehkä mahollisesti kuollu..
No saattaa toki olla että se hyppää mun sänkyyn yölläOh....:(( RIP HIIRI
Toivottavasti ei...:(No saattaa toki olla että se hyppää mun sänkyyn yöllä
Tiäks ko nään sieluni silmin miten se juoksee mun naamalla ja mie kiljasen ja se tippuu mun suuhun ko avaan senToivottavasti ei...:(
IIIK HUIJUITiäks ko nään sieluni silmin miten se juoksee mun naamalla ja mie kiljasen ja se tippuu mun suuhun ko avaan sen
Voin kuvitella, että varsin epämiellyttävää.... Noh, toivottavasti on se hiiri jo siirtynyt muihin maisemiin...Tiäks ko nään sieluni silmin miten se juoksee mun naamalla ja mie kiljasen ja se tippuu mun suuhun ko avaan sen
Mä oisin voinu ottaa sen kuolleenKröhöm se on ehkä mahollisesti kuollu..
Hessun viimeiset dissaukset Mikille? Vai Minnin häpäisy vihdoin?Mä oisin voinu ottaa sen kuolleen
Eiih tästä en tykkää, oisitte heittäny sen ulos mieluummin. Inhottavaa tappaa hiirulaisiaLähin ite ihan hippulat vinkuen karkuun ja iskä osti hiirenloukkuja D
No iskä ei tykkää kissoista D: mie haluan kissan D:Kissa vaan perään! Meillä isän luona Kiisu nappaa hiiriä ulkoa ja sisältä. Sitten tulee aina ylpeänä mouruamaan "Kato isi mitä mulla on!"
No mutta se katos jonnekki sen jälkeen ko olin lähteny karkuun nii miten sen saa napattua jos en tiiä missä se on??Eiih tästä en tykkää, oisitte heittäny sen ulos mieluummin. Inhottavaa tappaa hiirulaisia
Totta totta on niitä vaikea napata kun ovat niin vikkeliä. Meillä joskus kissut tuo hiiriä sisälle niin on siinä ain oma operaationsa yrittää pelastaa ne :DNo mutta se katos jonnekki sen jälkeen ko olin lähteny karkuun nii miten sen saa napattua jos en tiiä missä se on??
Ja hyi hitto joku hiiri D: vähän oksettaa ajatus että se on hypelly mun SÄNGYLLÄTotta totta on niitä vaikea napata kun ovat niin vikkeliä. Meillä joskus kissut tuo hiiriä sisälle niin on siinä ain oma operaationsa yrittää pelastaa ne :D
Ikr mood mut onhan ne söpöjäkin tavallaanJa hyi hitto joku hiiri D: vähän oksettaa ajatus että se on hypelly mun SÄNGYLLÄ