Miten Varasijalle saisi lisää käyttäjiä?

Tritanopia

Harjoittelija
Reaktioarvo
0
Itseä aihe kiinnostaa. Huomasin vasta tänään että tämä on ollut jo vuodesta 2021. Haluaisin elävoittää tämän foorumin. Saako tätä markkinoida jotenkin? Tekisi mieli laitella lappusia vaikka ilmoitustauluihin, että tulkaapa tänne. Tai itseä kiinnostaa.

Tämä varmaan lienee ainoita suomifoorumeja, jotka ehkä on jotenkin yhteisöllisiä. Korjatkaa jos olen väärässä. Kaipaan sitä demimeininkiä joka oli. Toki aitten on ylilauta, mutta siellä ongelmana on anonyymiys. Siellä on aika vaikea tutustua, kun kaikki lähestulkoon on anonyymejä. No yliksellä on aika vaikea markkinoida, kun siellä ei saa kilpailijoita tuoda esiin.

Mutta olenpahan nyt tyytyväinen, että tämänkin saitin löysin. Tahtoisin tänne varmana kutsua ihmisiä, jos vain tuntisin enemmän ihmisiä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,114
Olispa demimeininki!

Mutta olet oikeassa, että meillä on kiva yhteisö täällä. Meistä saisi hyvän sitcomin.

Yliksellä mainostaminen on muuten sallittua, kunhan ei ole kilpaileva lauta. Sopsy vetää aina autistiset pimppiraget.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,114
Okei. Tuota en tiennyt. Mutta ei tämä välttis kilpaile. Toki sitä voi kysyä.
Eihän mikään "normaali" foorumi edes voi kilpailla Yliksen kanssa, itsekin olen useasti bannattu ja vietän siellä silti tunteja per päivä, koska alalaudoilla (eli Satunnaisen ulkopuolella) on ainoat vaihtoehdot keskustella tietyistä asioista.

sopsy_raiskataan2.jpg

Tulisydän

monialaviisastelija
Reaktioarvo
1,662
Noo, siitä vain mainostelemaan :D Itsekin joskus mietin, että olisin tehnyt jotain mainoslappuja tai edes kirjoittanut tussilla jotain jonnekin, mutten koskaan saanut aikaiseksi.

Kävin joskus lurkkaamassa Ylilaudalla, mutta nopeasti totesin, että eähh, ei mitenkään voita Varasijaa (eikä Demiä). Kunpa tänne vain saisi lisää käyttäjiä.

Tritanopia

Harjoittelija
Reaktioarvo
0
Okei. Kuulostaisi siltä että kukoistus voisi tehdä hyvää. Tämä nimittäin olisi jo valmis foorumi, jonne jatkaa. Ei tarvitse välttis esitellä tarkemmin. Minua kiinnostaa juuri tällaiset vanhantyyliset foorumit ja niissä piilevä yhteisöllisyys. Toden totta kun vapaudun suljetulta, aion mahdollisesti tehdä jotain varasijan eteen, ellei mieleni sitten muutu. Paljon olen pohtinut oman foorumin perustamista mikä ei ole hullumpi ajatus sekään. Tosin sitten pitäisi aloittaa aivan puhtaalta pöydältä.

Ylös Pohja