Vai niin!En muista mikä hänen nimimerkkinsä oli mutta piti vintage-vaatetukseen erikoistunutta blogia sekä ig-tiliä.
Mutta olisipa tosiaan.
Luulen, että tiedän kenestä puhut, mutta en valitettavasti saa nimimerkkiä päähäni myöskään.En muista mikä hänen nimimerkkinsä oli mutta piti vintage-vaatetukseen erikoistunutta blogia sekä ig-tiliä.
Mutta olisipa tosiaan.
Missäs se meni ? Paranemisia!Nilkka nyrjähtänyt :_((
Meneekö vakuutuksen piikkiin kuitenkin?Ei tässä muuta kun vesivahinko mun kämpässä kun joku putki päätti räjähtää allaskaapin alle, eikä sille oo vieläkää tehty mitään. Vähän vituttaa ku ne joutuu laittaan tän kämpän uusiks ja se meinaa et tilapäinen muutto johonki siks aikaa. Oon ollu muuten suurimman osan ajasta kotona.
Niin ja tulihan tossa kuun vaihteessa käytyä Montenegrossa viikon verran. Hieno paikka.
Kyllä ainakin suurin osa. Päätin että muutan tästä kokonaan pois, en jaksa mitään sijaiskämppä sekoilua. Onneks tässä lähellä on kämppiä jotka on halvempia kun tämä, ja vieläpä tilavampia.Meneekö vakuutuksen piikkiin kuitenkin?
Että tilavampi. Tiedätkö, miksi kutsutaan muita suurempaa ja sisätiloistaan avarampaa amerikkalaista pakettiautoa?Kyllä ainakin suurin osa. Päätin että muutan tästä kokonaan pois, en jaksa mitään sijaiskämppä sekoilua. Onneks tässä lähellä on kämppiä jotka on halvempia kun tämä, ja vieläpä tilavampia.
Suomessa onkin kesä aina Off-summer.Moi taas!
Mulla kesä kanssa alkanut kivasti, paitsi viikon olin kipeä. Muuten sain mun virallisen autismi doagnoosin. Myös mun Private practice on fully booked mikä on hyvä! Tänä viikonloppuna taas Offspringin keikka ja ensiviikolla muutan!
Lontoossa on super helteet ja punainen varoitus niin vähän on kuumat oltavat.