Musiikki Mitkä ovat näiden laulujen nimet?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ekan laulun kuulin varmaan melkein kolme vuotta sitten, kun olin seiskaluokalla. Siinä musiikkivideossa oli poika, joka lähetti luokassa semmoselle blondille vaaleenpunapaitaselle tytölle semmosen viestin.(paperilla)

Sitte kaappejen luona se poika anto sille tytölle ruusun ja se tyttö ilahtu niistä jutuista, mutta sitte se poika näki sen tytön yhen toisen pojan kanssa ku se oli just ollut cherleadaamassa.(en tiiä kirjotinko ton lajin oikein mut vähän niinku se kannustustanssivoimistelu)

Sit se musavideo päätty semmoseen tanssiotteluun. Laulun sanoista en osaa sanoa mitään, koska olen huono englannissa ja silloin vielä sitäkin huonompi englannissa ja se oli englantia. Jos mä muistaisin niitä sanoja niin sittenhän mä voisin niitten avulla löytää sen biisin, joten en olis tätä kirjottamassa. :D

Ja sit toinen on semmonen, jonka näkemisesta on enintään vuos. Siinä oli semmonen noita, joka meni eri paikkoihin etsimään itselleen kumppania. Siinä laulettiin jotain siitä, että tänään se pitää hauskaa ja sit, kuinka se joi kaikkee ja silleen. Sit se tapaili sekä tyttöi että poikii mut lähti aina pois kesken kainen. Lopulta se sai itselleen poikaystävän jonka se vaan nappas sen ilkeän poikaystävän luota luudalleen ja sit ne suuteli. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
En tosiaan tiedä mutta nyt haluun kans löytää varsinkin ton noita-musavideon :D hei jos siinä on kerran biseksuaalisuus edustettuna niin- 🤩
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Toi toinen laulu jäi mua häiritsemään ja mietin, et pitäiskö upata tätä keskusteluu, mutta äsken sit viimein löysin sen. Katoin siis Youtubesta musavideoita niin se tuli siihen ehdotuksiin ja tunnistin jo pikkukuvasta sen. Kyseessä on siis tämä laulu:
Sillä on satoja miljoonia näyttökertoja ja muistelinkin sen olleen aika tunnettu, joten aika ihme ettei kukaan varaani sitä sit kuitenkaan tunnistanut. Huomasin tässä muuten näitä lauluja kuunnellessani, että ymmärrän sen, mitä tossa puhutaan jo paljon paremmin, kuin mitä ymmärsin vielä seiskalla ja nykyään voisin itsekin ton laulun jo löytää, joka on aika kiva yllätys. :D
 
Ylös Pohja