Musiikki Mp siitä et Italia voitti Euroviisut D:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Onhan tuo Suomen sijoitus paras moneen vuoteen. Tykkään kyllä tuosta Italiankin kappaleesta ja olen tyytyväinen että se voitti.
Jep, eikö se oo paras sijoitus Lordin voiton jälkeen?
Juu olihan Italian kappale hyvä mut se toisti aika paljon sitä samaa ja oli muutenki semmone et jää helposti päähän
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Italia oli ihan loistava, oma ennakkosuosikkini Suomen lisäksi. Blind Channel pärjäsi myös todella hienosti!
Nii oliki, vaikka biisi oli mun mielestä välillä hieman tylsähkö :') Mut hyvä et he voittivat! Ite tykkäsin kanssa Azerbaidžanin edustajasta.
Ja jep, Blind Channel oli mun mielestä aivan mahtava, ois pitäny kyl voittaa D': Olisivat hekin ansainneet sen. Mutta kutossija on silti huikee suoritus!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Siis Blind Channel oli mahtava! 🤘🏻
Itse en pitänyt Italian kappaletta voittajana, ihan jees ja menevä kyllä, mutta ei voittaja omasta mielestä.
Nii oliki!!!
Ja joo oon aikalailla samaa mieltä vaikka parempi nyt Italian voitto ku vaikka jonku Ranskan (niiden biisistä en tykänny yhtää)
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Italian oli mun mielestä paras, ja salaa toivoinkin että ne voittaa, vaikka tietysti piti sanoo kaikille että voittaispa Suomi. Måneskin on sen tyylistä musiikkia mitä kuuntelen muutenki, joten oli aika selvää että halusin sen voittavan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mun mielestä Italia oli ihan hyvä ja aattelin et jos Suomi ei voita nii sitte Italia tai Norja :DDD
Vaikk toki oli ne ehkä hieman semmosia ööhh no nii i hieman ällöjä
Millä ihmeen tavalla ällöjä? :D siis rumia vai? Haluun vaa tietää et mitä tarkotetaan tässä nyt tällä ällöllä.

Mutta joo itse rakastan italian kappaletta ja suomenkin biisistä tykkään koko ajan enemmän, rakastan kyllä norjankin kappaletta juu, se on ihana :) oon tosi ylpee suomen sijoituksesta ja oli jees et italia voitti. Mutta kieltämättä se vähän vituttaa kun tuntuu että lähetti suomi mitä vaan ni voittoa ei tuu. Jotenki sellanen tunne että ei sitä tuu enää koskaan xD vaan siks koska Suomi. Uskon esimerkiksi että jos saara aalto olisi edustanut ruotsia silloin niin eipä olis ollu tokavikalla sijalla.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Millä ihmeen tavalla ällöjä? :D siis rumia vai? Haluun vaa tietää et mitä tarkotetaan tässä nyt tällä ällöllä.

Mutta joo itse rakastan italian kappaletta ja suomenkin biisistä tykkään koko ajan enemmän, rakastan kyllä norjankin kappaletta juu, se on ihana :) oon tosi ylpee suomen sijoituksesta ja oli jees et italia voitti. Mutta kieltämättä se vähän vituttaa kun tuntuu että lähetti suomi mitä vaan ni voittoa ei tuu. Jotenki sellanen tunne että ei sitä tuu enää koskaan xD vaan siks koska Suomi. Uskon esimerkiksi että jos saara aalto olisi edustanut ruotsia silloin niin eipä olis ollu tokavikalla sijalla.
En mä osaa sanua millä tavalla xD
Jotenki hankala selittää D:

No lol niimpä. Tosin Euroviisuthan on aika poliittinen kilpailu nii en kyl ihimettele yhtään et Suomi ei voita vaikka kuka laitettava edustamaan, vaikka toi kutossija oli hieno suoritus
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hieno sijoitus suomelle lordin jälkeen. Ja italia oli oikeastaan ainut (suomen jälkeen) jolle toivoin voittoa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Hyvä juttu, toivoin Italian voittoa, mutta en uskonut siihen. Mulle olisi kyllä käynyt Sveitsinkin voitto. Suomi oli hyvä ja menestyi paljon paremmin kuin odotin, voittopotentiaalia siinä ei koskaan ollutkaan.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Mites mahtaa käydä tänä vuonna
Saa nähä

UMK:ssa Suomen edustajaehdokkaat on tällä kertaa ihan hyviä mut en usko et kellään niistä on oikeen potentiaalia :')
Muista maista en sit tiiä

Tai niinku meinaan et en usko et Suomella menis yhtä hyvin ku viime vuonna
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Saa nähä

UMK:ssa Suomen edustajaehdokkaat on tällä kertaa ihan hyviä mut en usko et kellään niistä on oikeen potentiaalia :')
Muista maista en sit tiiä

Tai niinku meinaan et en usko et Suomella menis yhtä hyvin ku viime vuonna
Jep, näin minäkin oon käsittänyt.
(En oo kuunnellu yhtäkään niistä ehdokaskappaleista vielä... pitäis varmaan tässä jossain vaiheessa. :'D)
 
Ylös Pohja