Tarinat Muita, jotka tykkää kirjoittaa elämänsä tapahtumia tarinamuotoon?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Mulla itellä on usein tapana kirjoittaa tärkeitä muistoja ylös tarinamuodossa. Vähän kuin päiväkirja, mutta vielä "hienompi" versio. Se on jostain syystä hauskaa. :D

Muita, jotka tekee tätä?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
itelleni kirjotan, niin pidän hauskaa. tietty sulle saattaa olla hauskaa suunnitella ja tehdä tarkkaan :)
kyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
kyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.
kui ihana :D vanhoissa muumikirjoissa on tuota ja sitä on kiva lukea.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Täällä yksi! Tykkään kirjoittaa tarinoita elämäni hetkistä. Oon kirjoittanut eniten kuvauksia esimerkiksi lenkkipolulta tai metsästä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
kyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.
Mä kirjotan lähinnä muistiin tulevaisuuden irvikisua varten:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo mua harmittaa ku en ollu kirjoittanut kuukauteen nyt ku vielä tapahtu niin paljon.
Ja tavallaan aattelen et voin löytää ton joskus kymmenien vuosien päästä jostain ja lukea. Tai vahtiehtoisesti antaa ton esim mun tulevalle kumppanille tms luettavaksi jos en muuten osaa selittää tätä kaikkea
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
kyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.
Jep, juuri näin!
 
Ylös Pohja