sama! välillä kirjotan myös sekaan biisin sanoja tai mitä tuleekaan mieleenMä taas kirjotan lyhyitä lauseita puhekielisesti ja käytän myös hymiöitä :D
Joo tämäpä:Dsama! välillä kirjotan myös sekaan biisin sanoja tai mitä tuleekaan mieleen
Huh minähän oikein välillä suunnittelen mitä kirjoitan ja mitä sanavalintoja käytän ja missä järjestyksessä asioita kerron. :D Välillä kyllä teen näinkin, mutta harvoin.sama! välillä kirjotan myös sekaan biisin sanoja tai mitä tuleekaan mieleen
itelleni kirjotan, niin pidän hauskaa. tietty sulle saattaa olla hauskaa suunnitella ja tehdä tarkkaan :)Huh minähän oikein välillä suunnittelen mitä kirjoitan ja mitä sanavalintoja käytän ja missä järjestyksessä asioita kerron. :D Välillä kyllä teen näinkin, mutta harvoin.
kyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.itelleni kirjotan, niin pidän hauskaa. tietty sulle saattaa olla hauskaa suunnitella ja tehdä tarkkaan :)
kui ihana :D vanhoissa muumikirjoissa on tuota ja sitä on kiva lukea.kyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.
Mä kirjotan lähinnä muistiin tulevaisuuden irvikisua varten:Dkyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.
TämäkinMä kirjotan lähinnä muistiin tulevaisuuden irvikisua varten:D
Joo mua harmittaa ku en ollu kirjoittanut kuukauteen nyt ku vielä tapahtu niin paljon.Tämäkin
Jep, juuri näin!kyllä, haluan jostain syystä sen tunteen kuin kirjoittaisin jollekulle ja välillä sanon esimerkiksi jotain tyylillä älkää kokeilko kotona tai muuta vastaavaa, puhuttelen lukijaa vaikka tarkoitus kuitenkin on että vain minä näen ne. enkä rehellisesti sanottuna haluaisi kenenkään niitä näkevän vaikka hyvin siististi kirjoitankin.