MULLA ON ENKUN KOE ENKÄ TAJUA TOTA KIELIOPPIASIAA

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Tauno tajuan mutta kun en minä rutto VOI muistaa et millon siinä verbin edessä on "to" ja millon ei ku niitä ruton poikkeussanojaki on milijoona kuussataa
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Toi otsikko kuulosti ihan mun kirjottamalta :D

mutta siis: tsemppiä tooosi paljon!!! Ja ei yks kieliopin osaamattomuus tuhoa sun koko koetta, kunhan vaan osat muut asiat hyvin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Toi otsikko kuulosti ihan mun kirjottamalta :D

mutta siis: tsemppiä tooosi paljon!!! Ja ei yks kieliopin osaamattomuus tuhoa sun koko koetta, kunhan vaan osat muut asiat hyvin.
Kiitos :')
Joo toivotaan et ei tuhoa, yleensä niistä kielioppitehtävistä saa nimittäin parhaimmat pisteet.
Ja sanastossa on 98 sanaa joista en todellakaan kaikkia kunnolla muista ku muistin tän kokeen vasta eilen illalla
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Kiitos :')
Joo toivotaan et ei tuhoa, yleensä niistä kielioppitehtävistä saa nimittäin parhaimmat pisteet.
Ja sanastossa on 98 sanaa joista en todellakaan kaikkia kunnolla muista ku muistin tän kokeen vasta eilen illalla
Cmoon ei yks hieman huonommin mennyt koe tuhoa sun koulu uraa. Mitä ainakin muistan lukeneeni niin oot aika hyvä koulussa (?) ja onhan sulla sitten vielä 9 luokka aikaa nostaa sitä numeroa. Ei tää yks koe vaikuta siihen mitenkään.
Oot ihan rauhassa vaan :)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Cmoon ei yks hieman huonommin mennyt koe tuhoa sun koulu uraa. Mitä ainakin muistan lukeneeni niin oot aika hyvä koulussa (?) ja onhan sulla sitten vielä 9 luokka aikaa nostaa sitä numeroa. Ei tää yks koe vaikuta siihen mitenkään.
Oot ihan rauhassa vaan :)
No joo tiiän mut mää stressaan aina kokeista ihan ylipaljon :')
Ja se koe oli muuten ihan ruton vaikea ja saan satavarmana huonon numeron D::: Mutta ööh no plääh se on vaan enkun numero ei kiinnosta
 
Ylös Pohja