Aihe vapaa Mulla tulee näköjään keväisin joku mental breakdown

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Viime keväänä ahisti hulluna ja tuli pari paniikkikohtausta.

Nyt oon vaan jotenki väsyny ja voimaton koko ajan. En oo tehny matikasta läksyjä varmaan kolmeen kuukauteen ollenkaan ja vaan istun kuulokkeet korvilla.

En oo ennen ees kuunnellu musiikkia linkassa ko pelottaa että se kuuluuki läpi, mutta nyt kyllä :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,998
Reaktioarvo
8,483
Mental breakdown-gearit.
Hermoromahdus, vaikka suomen käyttö tuntuukin olevan noloa nykyään.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
Tarvin mun mental support kissaa ku mun stupid mental health on vähä epävakaassa tilassa. Viime vuonna skippasin tän keväisen mental breakdownihomman ihan kokonaan mutta nyt tuntuu iskevän ihan vitun kovaa :///
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
sama. tää vuosi on parempi kuitenkin.

ite tein varmaan ekat matikanläksyt tälle vuotta toissapäivänä kun oli pakko mutta väsymys ja tuntuu et ilman kuulokkeita eläminen ois aika mautonta.Kuuntelen jotain ennen ku meen nukkuun, herätessä, bussissa ja kun vaan voi.Bilsan ope selitti joillekkin että tää valonmäärän lisääntyminen voi myös väsyttää joitakin en sit tiiä, mutta siis kohta on kesä niin kohta hei pitäs helpottaa. Mut jos tuler ahdistusta niin puhu jollekkin siit. tsemppii
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
sama. tää vuosi on parempi kuitenkin.

ite tein varmaan ekat matikanläksyt tälle vuotta toissapäivänä kun oli pakko mutta väsymys ja tuntuu et ilman kuulokkeita eläminen ois aika mautonta.Kuuntelen jotain ennen ku meen nukkuun, herätessä, bussissa ja kun vaan voi.Bilsan ope selitti joillekkin että tää valonmäärän lisääntyminen voi myös väsyttää joitakin en sit tiiä, mutta siis kohta on kesä niin kohta hei pitäs helpottaa. Mut jos tuler ahdistusta niin puhu jollekkin siit. tsemppii
Kiitti tsempeistä! Ja samoin sulle D:
 
Ylös Pohja