Peruskoulu mun ei anneta urheilla :c

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
elisiis mä en luistele enkä hiihdä. no mä sitten tarjoudun aina tekemään jotain vaihtoehtoista. mun ehdotusta ei hyväksytä, vaan mulle opet lyö kirjan käteen ja käskee istuu paikallaan ja lukee. musta ei oo kovin reilua että vaikka mä tarjoudun tekee jotain muuta urheilua ja sitten mun käsketään istuu yksin. ja siis mä haluisin luistella ja hiihtää, mut mä en voi terveydellisistä syistä. kaiken lisäks mulle sanottiin että mun liikan numero ei tuu olee hyvä. mietin vaan et eikö liikan open pitäs olla kannustava eikä tollanen?
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Kuulostaa kyllä harvinaisen tyhmältä opettajalta, sen ei todellakaan pitäs olla tommonen.
Vielä jos sä erikseen tarjoudut tekemään jotain muuta, totta kai sen pitäs suostua ja nimenomaan ei ees päästää sisälle (paitsi jos terveys ei kestäis).
Terveyden ei muutenkaa pitäs vaikuttaa liikunnannumeroon, ei siin oo mitää järkeä et se vaikuttaa ku aina omaan terveyteen ei voi vaikuttaa.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
elisiis mä en luistele enkä hiihdä. no mä sitten tarjoudun aina tekemään jotain vaihtoehtoista. mun ehdotusta ei hyväksytä, vaan mulle opet lyö kirjan käteen ja käskee istuu paikallaan ja lukee. musta ei oo kovin reilua että vaikka mä tarjoudun tekee jotain muuta urheilua ja sitten mun käsketään istuu yksin. ja siis mä haluisin luistella ja hiihtää, mut mä en voi terveydellisistä syistä. kaiken lisäks mulle sanottiin että mun liikan numero ei tuu olee hyvä. mietin vaan et eikö liikan open pitäs olla kannustava eikä tollanen?
Perseestä tuollainen. Valita rehtorille tai kuraattorille. Ei noi opettajat muuten tee asioille mitään, kun luulevat aina olevansa oikeassa.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oon samaa mieltä kuin muut. Se ei saa laskea sun numeroa, jos sä et _saa_ liikkua. Ja kyl opettajan pitäis kannustaa oppilasta liikkumaan. Aika hirvee ope.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mitä hittoa? Hänen liikunnan ammattilaisena tulisi näyttää sulle urheilumuotoja joita kykenet tekemään terveyden tilassasi ja juuri kannustamaan urheiluun jota kykenet tekemään. Sinuna kyllä puhuisin vanhemmillesi ja toiselle opettajalle tai jopa rehtorille.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Onpas kerta kaikkiaan erikoista opettamista. Kyllä pitäis jokaiselle oppilaalle pystyä antamaan mahdollisuus tehdä oman kyvyn mukaan. Kuulostaa aika törkeeltä suoraan sanottuna.
 
Ylös Pohja