irwikissa
Puff-lohikäärme
- Reaktioarvo
- 5,781
Mä en oikein tiiä, en oikein ymmärrä sitä ja en oikein osaa olla surullinen. Oon itkeny oikeestaan vaan kun oon nähny äidin itkevän. Se näytti jotain kuvia siitä ja yhtälailla alkoi itkettää video mun hyvinkin elävästä lemmikistä.
Tuntuu että mua ärsyttää ihan väärät asiat. Sisarus tahtoo laittaa hautajaisiin yhden vaatteen jota minäkin olin suunnitellut. En pääse yhteen harrastukseen hautajaisten takia. Joulun suunnitelmat meni uusiksi ja sekasin.
Ei näiden pitäs olla ne asiat jotka mua ärsyttää/ahdistaa.
En mä edes tiiä mitä mun pitäs tehdä. Mitä mun pitäs tuntea. Onko mulla enää oikeutta olla laiska ja väsynyt vai pitäskö mun alkaa ihmiseksi ja auttaa vanhempia nyt kun ei silläkään varmasti helppoa ole.
Ei se vaan oikein tunnu miltään.
Tuntuu et oon ihan huono ihminen kun keskityn vääriin asioihin ja olen itsekäs.
Tuntuu että mua ärsyttää ihan väärät asiat. Sisarus tahtoo laittaa hautajaisiin yhden vaatteen jota minäkin olin suunnitellut. En pääse yhteen harrastukseen hautajaisten takia. Joulun suunnitelmat meni uusiksi ja sekasin.
Ei näiden pitäs olla ne asiat jotka mua ärsyttää/ahdistaa.
En mä edes tiiä mitä mun pitäs tehdä. Mitä mun pitäs tuntea. Onko mulla enää oikeutta olla laiska ja väsynyt vai pitäskö mun alkaa ihmiseksi ja auttaa vanhempia nyt kun ei silläkään varmasti helppoa ole.
Ei se vaan oikein tunnu miltään.
Tuntuu et oon ihan huono ihminen kun keskityn vääriin asioihin ja olen itsekäs.