Syvälliset Mun kotipaikkakunnalla tapettiin mies

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Ja äiti kertoi tänään kuka se oli. Tiedän tyypin töiden kautta + se oli äitini ex-miesystävä ajalta kun itse olin teini.

Tää mies alkoholisoitui jokunen vuosi sitten, mutta oli siis täysin harmiton. Äidin mukaan tosi kiltti ihminen eikä halunnut pahaa kenellekään.

En tiedä mikä siihen tilanteeseen johti, että henki lähti. Sen tiedän, että tapettu se on, koska siitä oli lehdessäkin. Eihän ole väärin vähän surra tän miehen kohtaloa? Meinaan kun mietin tätä koko juttua, niin tulee vain paha mieli.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No sehän on ihan luonnollista et siitä tullee paha mieli. Varsinki ku vielä tiedät et kuka se on nii tottakai tuntuu pahalta. Ei sureminen oo väärin missään tapauksessa
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Tästä tulee mieleen kun suoraan mun kaverin viereisessä asunnossa tapettiin joku, ja se oli vielä kuullu ne tappelun äänet. Siitä on kyllä jo jokunen vuosi, eikä se enää asu siellä päin.
 

Birdy

Uusi
Liittynyt
22.4.2022
Viestejä
72
Reaktioarvo
43
Itse muistan kun olin psykiatrisessa hoidossa, niin siellä oli mies joka oli ihan vitun sekasin, se sit pakeni ja murhas naisen väkivaltaisesti, hrr..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,928
Reaktioarvo
2,892
Itse muistan kun olin psykiatrisessa hoidossa, niin siellä oli mies joka oli ihan vitun sekasin, se sit pakeni ja murhas naisen väkivaltaisesti, hrr..
Näitä saatanan psykoja on kyllä ihan liikaa siellä ja täällä. Alkaa jo tuntua että on melkein 50/50, sekopäät ja normaalit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,928
Reaktioarvo
2,892
Näitä saatanan psykoja on kyllä ihan liikaa siellä ja täällä. Alkaa jo tuntua että on melkein 50/50, sekopäät ja normaalit.
Btw, tämän takia pelkään usein olla yksin kotonakin 😃 ETENKIN yöllä. Anna mun kaikki kestää..
 
Ylös Pohja