Opiskelu muuttuuko äänenne eri kielillä?

Opiskelu ja itseopiskelu

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
kai tää tänne jotenki soppii :D
kun puhutte jollain muulla kielellä ku suomella, muuttuuko teijjän ääni? esim. korkeammaks, matalammaks, kiltimmäks?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Mun puheääni ku puhun suomee on semi matala ja hiljanen (osaan kyllä olla aika kovaääninen et en tiiä tosta hiljaisesta, muut ihimiset yleensä sanoo et puhun hiljaa) ja sit ku puhun englantia mun äänestä tullee vielä matalempi ja yks mun kaveri sano et siitä tullee semmoset kauheen elegantit vibat :D
Ja sit ku yritän puhhuu koreaa nii mun äänestä tullee semmone pehmeä ja vähän korkeampi (eli ärsyttävän kuulonen xD)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Mun puheääni ku puhun suomee on semi matala ja hiljanen (osaan kyllä olla aika kovaääninen et en tiiä tosta hiljaisesta, muut ihimiset yleensä sanoo et puhun hiljaa) ja sit ku puhun englantia mun äänestä tullee vielä matalempi ja yks mun kaveri sano et siitä tullee semmoset kauheen elegantit vibat :D
Ja sit ku yritän puhhuu koreaa nii mun äänestä tullee semmone pehmeä ja vähän korkeampi (eli ärsyttävän kuulonen xD)
Toki pystyn muuttamaan mun ääntä jos haluan :D Varsinki jos laulan pystyn muuttaa mun ääntä ihan eri kuuloseksi
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
En tiedä - mutta toivon, että mun ääni muuttuu englantia puhuessa hiukan korkeemmaksi/"kepeämmäksi", koska niin enkkua vaan kuuluu puhua. :P

Sen olen huomannut, että laulan yllättävän matalalta.
 
Ylös Pohja