kuljeskelija
Matkalla
- Reaktioarvo
- 861
Menin siis uimaan mun veljen ja äidin kanssa. Meidän uimarannan parkkipaikat on sellasen hiekkatien päädyssä, eikä sinne nää isolta tieltä mitään, varsinkaan jossain puolenyön aikaan. No, me tultiin sinne ja sitten. Siellä istuu autossa joku äijä, se tuijottaa meitä, ihan ilman mitään, siis se vaan istui siinä ja tuijotti. Me ei huomioitu sitä mitenkään. Käännyin kuitenkin kattomaan sitä äijää ku lähettiin kävelemään alamäkee (meidän rannassa pitää mennä sellasta mäkee et pääsee sinne) ni se äijä NOUSEE sieltä autosta ja lähti seuraamaan meitä. Se pysähty ja tuijotti meitä siinä mäen päällä. Sit ku me lähettiin takas, se oli poissa. Ja ei siis ollu eka kerta ku se teki tota.
Mä laitoin tästä mun kaverille viestiä, jolloin tää kyseli tuntomerkkejä ja sen jälkeen sano tietävänsä sen äijän. Se on kuulemma seurannu autolla mun kaveria kun se on kävelly illalla kotia, ja se on pyöriny muutenki aika syrjäsillä alueilla ja tehny creepyjä juttuja, kuten vaa tuijottanu.
Mä laitoin tästä mun kaverille viestiä, jolloin tää kyseli tuntomerkkejä ja sen jälkeen sano tietävänsä sen äijän. Se on kuulemma seurannu autolla mun kaveria kun se on kävelly illalla kotia, ja se on pyöriny muutenki aika syrjäsillä alueilla ja tehny creepyjä juttuja, kuten vaa tuijottanu.