Aihe vapaa Näin yöllä jonkun keinumassa D:

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Reaktioarvo
137
Siis jaan varhaisjakelua yöllä ja käytän otsavalaisinta kun on näi pimeetä mut itse asiaan.

siis katoin puistoon päi otsavalaisimen kaa ja valokeilaan osui musta hahmo keinumassa klo 4 aikoihin. Ei keinunu paljoa mut sillee et keinu liikku. Meinasin oikeesti saada sydärin D: se hahmo näki mut ja mä näin sen. Hyi saatana tuo vie yöunet.

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
Siis jaan varhaisjakelua yöllä ja käytän otsavalaisinta kun on näi pimeetä mut itse asiaan.

siis katoin puistoon päi otsavalaisimen kaa ja valokeilaan osui musta hahmo keinumassa klo 4 aikoihin. Ei keinunu paljoa mut sillee et keinu liikku. Meinasin oikeesti saada sydärin D: se hahmo näki mut ja mä näin sen. Hyi saatana tuo vie yöunet.
Jos en ois pelkuri nii itekki keinuisin :D

Mut oisin saanu varmaa sydärin tosta tilanteesta oikeesti :0 Okei ihan sama oisinko ollu sun vai keinujan asemassa niin oisin jähmettyny hetkeks ihan paikalleen ja lopettanu hengittämisen(pidättäny hengitystä)...

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Voisin kuvitella itseni tekemässä jotain tuollaista. Sitten naureskelisin, kun ihmiset säikähtävät minua.

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Mä kävin ennen aina yöllä keinuu kun auton Suomessa! Ihan sika hyvä mielenterveydelle! Musiikkia ja keinuja

Ylös Pohja