Syvälliset Naisviha

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Naiset valittaa siitä kun miehet viljelee sitä mut sit naiset ite puhuu miehistä tosi rumasti :D niinku mitä!??? Ja sit jos joku nainenkin asiallisesti sanoo jotai nii eikös siinäkin sitten taustalla ole NAISVIHAA!! Mutta mä en tajua et miks ei voi molemmat sukupuolet puhua toisistaan kunnioittavasti eikä niin et valitetaan puolin ja toisin selän takana puhutaan paskaa
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Naiset valittaa siitä kun miehet viljelee sitä mut sit naiset ite puhuu miehistä tosi rumasti :D niinku mitä!??? Ja sit jos joku nainenkin asiallisesti sanoo jotai nii eikös siinäkin sitten taustalla ole NAISVIHAA!! Mutta mä en tajua et miks ei voi molemmat sukupuolet puhua toisistaan kunnioittavasti eikä niin et valitetaan puolin ja toisin selän takana puhutaan paskaa
Niin siis naisviha ei oo vaan paskapuhetta naisista, vaan kyseessä on asennoituminen. Mm. kaikkien naisten pitäminen samanlaisina ja naisten pitäminen miehiä alempiarvoisina ovat misogyniaa (a.k.a naisvihaa).
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
kannattaa perehtyä siihen mitä naisviha oikeesti on, mitä se pitää sisällään ja mitkä vaikutukset sillä on ennenku alottaa siitä keskustelua :D
Tiedän kyllä että ei tarvitse siihen tulla pätemään, mun mielestä vaan on todella naurettavaa ruveta sotimaan miesten ja naisten keskenään ja puhumaan selän takana paskaa, ihan alakoulu meininkiä
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
jos tiedät mitä naisviha on, miks teit keskustelun "naisviha"-aiheella, jos kuitenkin puhut vaan siitä että ihmiset puhuu paskaa toisistaan eli ei suoranaisesti naisvihaan liity?
No facessa oli keskustelu joka ei myöskään suoranaisesti asiaan liittynyt mutta joku siellä sitten kuitenkin päätti arvostella miehiä ikävään sävyyn käyttäen naisvihaa hyödykseen
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
No facessa oli keskustelu joka ei myöskään suoranaisesti asiaan liittynyt mutta joku siellä sitten kuitenkin päätti arvostella miehiä ikävään sävyyn käyttäen naisvihaa hyödykseen
hmm, noo jos hän arvosteli miehiä siksi, että useimmat miehet vaan hyväksyy naisvihan tai että miesten toimesta naisviha ylipäätään on olemassa ni käy järkeen. mut jos hän selitti vaan puuta heinää ja käytti naisviha-termiä siinä väärin ni sit on toinen asia tietenkin. paitsi toki jos ei asiaan liittynyt sinänsä ni ehkä hän ois voinu valita toisen ajan ja paikan sanomisilleen joka tapaukses mut idk!
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
hmm, noo jos hän arvosteli miehiä siksi, että useimmat miehet vaan hyväksyy naisvihan tai että miesten toimesta naisviha ylipäätään on olemassa ni käy järkeen. mut jos hän selitti vaan puuta heinää ja käytti naisviha-termiä siinä väärin ni sit on toinen asia tietenkin. paitsi toki jos ei asiaan liittynyt sinänsä ni ehkä hän ois voinu valita toisen ajan ja paikan sanomisilleen joka tapaukses mut idk!
Joo no siihen postauksen se ei kyllä liittynyt mitenkään et vähän ihmettelin sitä et miks täytyy tahallaan siinä siitä puhua ja lietsoa tappelua aikaan kun varmasti on paljon muitakin postauksia mitkä aiheeseen liittyy
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
No facessa oli keskustelu joka ei myöskään suoranaisesti asiaan liittynyt mutta joku siellä sitten kuitenkin päätti arvostella miehiä ikävään sävyyn käyttäen naisvihaa hyödykseen
"jos ystäväsi hyppää sillalta, hyppäätkö perässä?"

aina on ihmisiä, jotka tahallaan ymmärtää väärin ja liittää esim. tälläset asiat toisiinsa, mutta sun ei tarvii liittää kahta eri asiaa yhdeksi

oikeat feministit, jotka naisvihaa kitkee, ei puhu miehistä rumasti, koska he haluaa tasa-arvoa, ei naisten ylivaltaa
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
"jos ystäväsi hyppää sillalta, hyppäätkö perässä?"

aina on ihmisiä, jotka tahallaan ymmärtää väärin ja liittää esim. tälläset asiat toisiinsa, mutta sun ei tarvii liittää kahta eri asiaa yhdeksi

oikeat feministit, jotka naisvihaa kitkee, ei puhu miehistä rumasti, koska he haluaa tasa-arvoa, ei naisten ylivaltaa
Niih no sitten sellaisia feministejä ei varmaankaan ole tai tuo itseään esille.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
heitä löytää, jos heihin kiinnittää huomiota. tuu ulos omasta kuplasta ja huomaa, miten muut ihmiset toimii ja millasii on oikeet feministit.
Öö no en ole kyllä yhtään löytänyt, en tiiä mikä suaki vaivaa ku jaksat väännellä tästä asiasta, onko kenties tylsää vai mikä homma?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
vaikket sä oo "löytänyt" yhtäkään, nii ei se tarkota et oikeita feministejä ei oo - tässäkin on yksi! se on toisaalt myös totta, että feikit feministit pitää itsestään kovempaa meteliä - yleensä.

toisaalta jos mietin omaa elämääni, niin mä tapaan useemmin feministejä kuin feikkejä sellasia. ehkä sitä sit jotenki houkuttelee sellasia ihmisiä ku itse on, tai sit se on vaan puhdasta sattumaa.

Öö no en ole kyllä yhtään löytänyt, en tiiä mikä suaki vaivaa ku jaksat väännellä tästä asiasta, onko kenties tylsää vai mikä homma?
niin, ja onko itselläs tylsää vai mikä homma, ku et viitsi puhua toiselle ihmiselle asiallisesti?
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
vaikket sä oo "löytänyt" yhtäkään, nii ei se tarkota et oikeita feministejä ei oo - tässäkin on yksi! se on toisaalt myös totta, että feikit feministit pitää itsestään kovempaa meteliä - yleensä.

toisaalta jos mietin omaa elämääni, niin mä tapaan useemmin feministejä kuin feikkejä sellasia. ehkä sitä sit jotenki houkuttelee sellasia ihmisiä ku itse on, tai sit se on vaan puhdasta sattumaa.


niin, ja onko itselläs tylsää vai mikä homma, ku et viitsi puhua toiselle ihmiselle asiallisesti?
Kuka sulle puhu mitään?
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Aloita keskustelu aiheesta x.

Joku tulee keskustelemaan aiheesta.
"en tiiä mikä suaki vaivaa ku jaksat väännellä tästä asiasta"

Joku toinen tulee keskustelemaan aiheesta.
"Kuka sulle puhu mitään?"


Hienosti! :DDD
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Aloita keskustelu aiheesta x.

Joku tulee keskustelemaan aiheesta.
"en tiiä mikä suaki vaivaa ku jaksat väännellä tästä asiasta"

Joku toinen tulee keskustelemaan aiheesta.
"Kuka sulle puhu mitään?"


Hienosti! :DDD
No aina ei jaksa tapella
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mikä tarve sulla on vastata epäasiallisesti joka ikiseen asiaan? :D Vaikka sulle tulis tänne asiallisia vastauksia, niin sun on pakko ladata takasin jollain tuhannen auringon voimalla, vaikkei sulle olla sanottu kertaakaan mitään pahaa. En ymmärrä. Alko ihan naurattamaan kun vastasit tuolla aiemmin jotain että "joo tiiän mitä naisviha on nii ei sun tarvii tulla pätemään"... öö, mitä pätemistä siinä oli? Ei vaan vaikuttanu siltä että oisit aiheesta kovin tietonen, joten kai sitä saa oikasta. Vaikuttaa siltä että joko a) oot trolli tai b) näsäviisas ja itserakas ihminen joka pitää kaikkia muita huonompina ja luulee olevansa aina oikeassa, ja jonka mielestä kaikkien muiden pitäs pitää suunsa ummessa vaikka itse niitä vastauksia pyydätkin täällä.

Itse aiheeseen miulla ei oikein oo mitään lisättävää, olen samaa mieltä aiempien kommentoijien kanssa. Itse olen yksi niistä aidoista feministeistä.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Noniin nyt jokaiselle erikseen, oli todella huono päivä eilen ja joten oli pinna todella kireällä, selvisi hyvin arkaluontoisia ja vaikeita asioita
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hienoa että rohkastuit ja tulit pahottelemaan ja kertomaan tilanteen. Ikävää että sulla on vaikeaa, mutta yritä jatkossa purkaa se jollain muulla tavalla. Tsemppiä! <3
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
eipä siinä mitään, kaikilla on huonoja päiviä enkä mä itteeni ota, mutta suosittelen ettet pyöri keskustelupalstoilla ärtyneenä, siitä ei seuraa hyviä asioita
Jooh sori, tää on vaan niin pitkäaikaista pahaa oloa mitä käyn nyt läpi ja toisinaan on niitä vaikeampia päiviä mut joo sori viel
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Hienoa että rohkastuit ja tulit pahottelemaan ja kertomaan tilanteen. Ikävää että sulla on vaikeaa, mutta yritä jatkossa purkaa se jollain muulla tavalla. Tsemppiä! <3
Joo käyn läpi tosi paljon kaikkee paskaa tällä hetkellä että oon vähän hukassa kaiken kanssa, pitäs tietty yrittää purkaa muilla tavoilla mutta aina siinä hetkessä sitä ei tajua :/
 
Ylös Pohja