Naurattaa edelleen yks eilinen tilanne

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Katoin salkkareita jossa oli kohtaus jossa marika raivos karille. Mua melkein nauratti sillä marikan tapa raivota oli just samanlainen kuin tutullani, mutten kehdannut nauraa sillä mulla oli suussa samalla leipää.
Noh, joku meidän talossa pieras isosti, joten se sai mut repeämään nauruun välittömästi. Se tässä koko jutussa naurattaa kun yritin siinä pidätellä naurua ja sit toi pieru levittää koko tilanteen käsiin.
Onneks leivät pysy suussa.

Musta tuntuu että demissä oli aikoinaan ton kaltainen tarina jossa joku pierasee ja se demu repeää nauruun 🤔
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Naurattaa myöskin tällä hetkellä edelleen yks tilanne ala-asteelta kun olin syömässä iltapalaa. Siitä pöydästä oli näkymä suoraan vanhempien makkariin jossa oli valot.
Mulla oli siihen aikaan hirveä pelko kummituksia kohtaan ja pelkäsin että meidän talossa on kummituksia.

Noh, siinä syöminkien lomassa katsoin makkariin ja huomasin makkarin kaappia vasten liikkuvan varjon. Siis jonkin nopesti liikkuvan hahmon varjon joka pysyi paikoillaan. Sit aloin kiljumaan koska säikähdin sitä koska automaattisesti aivot yhdisti kyseisen varjon olevan kummituksen varjo.

Noh, tilanne selvis kun pikkuveljeni tulee makkarista ihmettelemään että mitä ihmettä mä oikein kiljun ja samalla sama varjo seuras veljeeni täsmällisesti eli hoksasin että se varjo olikin yöasuun pukeutuvan pikkuveljeni varjo. Sit sit sanoin itkun vallassa veljelle että ”mä luulin sua kummitukseksi, ei saa tollee säikäyttää!!”

Sit kun tilanne oli helpottunut niin nauroin. Nauroin hiljaa vielä seuraavana päivänä koulussa ja naurattaa edelleen. En ikinä lopeta tälle nauramista kun luulen pikkuveljeäni kummitukseksi XDDD
 
Ylös Pohja