nenäkoru ilman lupaa...

  • Keskustelun aloittaja ^0^
  • Aloituspäivämäärä

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
oon halunnu sitä ihan vitun kauan joku kaks vuotta, mut vanhemmat ei ns hyväksyis sitä niinku muitakaan lävistyksiä mutta silti tehny korvaan pari ite ja ofc jääny kiinni mut reagointi oli vaan sillon "kuka helvetti ton sulle teki ja missä?!".
Noh, ensinnäkin miten helvetissä sen hankin sen koska en vrm omaa nenää viiti mennä neulalla sorkkimaan joten oikeelle lävistäjälle ois tarvetta, ELLEN mee lähimmälle kultajousen pistelle pyssyllä ampuu mut joo ei ellei se ainoo vaihto ehto ole (toki vaikka rippi lahjaks tai kun saan kesällä rahaa voisin hellä varaisesti pyytää sitä C:) .

Sitten vielä se piilottaminen... Oon miettinyt että pitäisin eka feikki koruu tai no perus nenäkoruu mut ilman sitä palluraa et voisin todistaa että on feikki rengas ja sen jälkeen hankkii aidon (C:)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Olen tylsä ja vastaan, että sinuna odottelisin suosiolla täysi-ikäiseksi asti, jolloin saat tehdä niin kuin lystäät. Käsittääkseni 16 vuotta on usein ikärajana lävistysliikkeissä (voi vaihdellakin), mutta mikäli lävistyksen otto aiheuttaisi kauhean sodankäynnin kotona, niin silloin etenkin odottelisin täysi-ikäiseksi saakka. Ymmärrän toki tuon fiiliksen, että haluaisi ottaa hienon lävärin saman tien (itsekin olin nuorempana samassa tilanteessa), mutta kyllä ne vuodet hujahtavat nopeasti ohi odotellessakin! Älä ainakaan missään nimessä rupea tekemään lävistystä itse, enkä myöskään suosittele lävistysten ottoa ampumalla kultasepänliikkeessä. Mene ehdottomasti mieluummin lävistysliikkeeseen, mikäli päädyt nyt sitten ottamaan lävistyksen. Ja jos päädyt, sinuna kertoisin asiasta reippaasti vanhemmillesi sen sijaan, että yrittäisit peitellä tuoretta lävistystä heiltä. Suoraselkäisyys yleensä kannattaa tällaisissa asioissa. :)
 
Ylös Pohja