Aihe vapaa No ei vittu tääkään taas ihan normaalia ole XDDDD

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Psykoosit tulilla ku ensin valvoo 25h ja sit menee nukkumaan aamuviideltä ja herää tässä näin kasin aikoihin. Tekeekö se sitten 15 tuntia nukkumista vai


Että ainakin elämä on onnistuttu saamaan pois raiteiltaan jos ei muuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Vittu tää on niin sairasta että on lokakuu, oikeesti. Vittu kohta se vuosi taas vaihtuu ja ei siitä edes ole kauan kun se viimeks tapahtu. Tää on ihan järkyttävää ja edelleen pidän nää asiat sisälläni ja jauhan tätä vaan netissä. Kukaan mun kaveri ei tyyliin edes tiedä mun elämästä lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Jestas että on mesofiliat tulilla niin saatanasti taas. Story of my life i guess
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Eikö mesofilia ole joku kasvien juttu? Oletko peruna?
Peruna XDDD naurahdin ääneen. Mutta siis on se varmaan joku sellainen myös emt, mutta: "Mesophilia (derived from the Greek "mesos", "intermediate") is a sexual preference for middle-aged adults. The term was coined by Michael Seto in 2016." Joten totaaaaa luulen et toi sopii muhun. Tavallaan, kai.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Peruna XDDD naurahdin ääneen. Mutta siis on se varmaan joku sellainen myös emt, mutta: "Mesophilia (derived from the Greek "mesos", "intermediate") is a sexual preference for middle-aged adults. The term was coined by Michael Seto in 2016." Joten totaaaaa luulen et toi sopii muhun. Tavallaan, kai.
(tiesin, halusin vain naurattaa sinua)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Perkeleeeee saatanaaaaaa oon kaikkien aikojen pahimmassa murtumispisteessä atm no joooooooo eihän tässä!!! Menee vaan hermot ja murrun kyyneliin koska JARPPI, HP JA VILLU. Siis eih nyt villuki viel hajottaa mua. Lmaoo.

Also tää biisi ei voi olla sattumaa. Ei vaan voi olla :D miten nää menee näin aina.
 
Ylös Pohja