Suhteet No nyt on jotain päivityksiä...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
alotetaanpa uuestavuuesta...

sillon tapasin erään 24 vuotiaan herran ja myö juotiin hänen luona. tarkotuksena oli mennä yhteen baariin, mutta käppäiltiin burger kingiin ja sitten takas hänen luo, kun ei vaan pystyny :D hän oli tosi järkevä ja mukava... sekä jossain vaiheessa kun hän puhu ylipäänsä ihmissuhteista, niin hän katto minuu ja sano "jos klikkaa niin sit klikkaa"... ja toki etin hänet myös tinderistä, mutta suhteen kohalla on, ettei tiiä vielä mitä ettii.
seuraavana aamuna juteltiin kolmisen tuntii, kunnes lähin kaupan kautta kotio. hän tuli mukaan kauppaan ja kysy jopa miun mielipidettä, että pärjäisköhän yhellä kassilla vai tarviisko kaks.

sen jälkeen ollaan juteltu joka ikinen päivä, eikä ne vastaukset oo ollu mitään "juu", "nii", tms., vaan kunnon vastauksia... ja on ollu myös aika flirttaileva...
kaks viikkoo sitten torstaina nähtiin viimeks, suudeltiin ja alko vähän eskaloituu, mutta kumminkin lopetettiin (oltiin molemmat sen verran väsyneitä). sen jälkeen hän on ollu enemmän flirttaileva ja...no huomenna saatetaan nähä.

en tiiä mitä hän haluu miusta, enkä miekään tiiä mitä mie haluun hänestä. hän on viehättävä ja mukava tyyppi, mutta...kumminkin parisuhde mielessä AG on pyöriny miun mielessä...

no sitten AG:sta...

uutenavuotena hän oli juomassa kavereitten kaa ja olin sanonu muutamaa päivää aiemmin, että jos jotain tulee, niin miulle voi aina soittaa. no hän sitten soitti joku 14min ennen kun lähin ite juomaan. vastasin "no mitä??" (olin huolissani), mutta AG sitten sano, "ei miulla mitään asiaa ollu... halusin vaan soittaa" ;w; juteltiin ja puhelun jälkeen laitto viestillä sydämen kera, että oli kiva jutella vaikkei hällä ollukaan varsinaista asiaa ja sit sano, että miekin voin aina hälle soittaa ja "vaikka tunteistakin vuodattaa" ;w;

ihan kun ois ollu jotain muutakin mainittavaa, mutta nyt en kyllä muista :D

no vähän AE:sta...

ollaan jatkettu kavereina, kuten sovittiin ja...no se ei oo ollu kiusallista. oli yks hetki, kun mietin että haluunko olla ees hänen kaveri, mutta kaikki on nyt fine :D

vaikka hän on ollu vähän outo... nyt on tapahtunu neljästi niin, että hän on vastannu miun edeltävään snäppiin (perus kuva vaan ilman tekstii siis) ja mie en oo sit hänen snäppiin vastannu taikka kattonu muutamaan tuntiin, niin hän sit on laittanu toisen snäpin... ei oo koskaan aiemmin tehny näin (toki aiemmin vastasin saman tien). en sit tiiä voisko johtuu siitä, kun aiemmin annoin tosi paljon huomioo ja vastasin tosi nopeesti, mutta nyt menee helposti tuntejakin... mutta en mie nyt laittais toista snäppii, että antaisin toisen vastata rauhassa. eri asia jos ois jotain hauskaa kerrottavaa, näytettävää, tms., mutta kun hällä ei oo.

no joo :D miusta on nyt kiva jatkaa kavereina ja...no saan sitä huomioo muualta...
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Eli huomio on sinulle tärkeintä?
ei oo tärkeintä, mutta tottakai tykkään saada huomioo, mitä monet muutkin ihmiset (onhan se luonnollista haluta fyysistä läheisyyttä ja täysin ymmärrettävää, että miks vaikka toisen osapuolen flirttailu tuntuu hyvältä).
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,962
Reaktioarvo
8,467
ei oo tärkeintä, mutta tottakai tykkään saada huomioo, mitä monet muutkin ihmiset (onhan se luonnollista haluta fyysistä läheisyyttä ja täysin ymmärrettävää, että miks vaikka toisen osapuolen flirttailu tuntuu hyvältä).
En haluaisi sanoa pahalla, mutta aika nopeasti olet antanut niille Aakkosmiehille joka asennosta huomion takia. Eihän se soutamalla järvi kulu, mutta eikö huomiota saa muutenkin?
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
En haluaisi sanoa pahalla, mutta aika nopeasti olet antanut niille Aakkosmiehille joka asennosta huomion takia. Eihän se soutamalla järvi kulu, mutta eikö huomiota saa muutenkin?
no en nyt tiiä...
AE:n kaa tapailtiin sillon aikoinaan (tapailemisen jälkeen historiaa, vaikka jäätiin kavereiks, mutta oon kokonaan yli), AG:n oon tuntenu hyvin pitkään eikä hänen kaa oo ollu mitään semmosta flirttailuu, että... nyt uuenvuuen jäbä oli semmonen, kenen kaa tein jotain (koska miks ei - miullakin on haluja).

ja nyt uusimmassa keskustelussa toki tapahtu jotain seksuaalista uuden henkilön kanssa, mutta eipä miulla ollu taka-ajatuksia ja hän teki kaikki alotteet, johon menin sit mukaan (halutti sillä hetkellä, niin eikai siitä nyt kieltäytymäänkään lähde).

mie nyt haluun elää tätä sinkku elämää ja kokee kaikkee uutta mielenkiinnosta :) ja eikä kaikki ollu ees suunniteltuu, että asia johti toiseen ja niin sitä sit mentiin fiiliksen mukaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,962
Reaktioarvo
8,467
no en nyt tiiä...
AE:n kaa tapailtiin sillon aikoinaan (tapailemisen jälkeen historiaa, vaikka jäätiin kavereiks, mutta oon kokonaan yli), AG:n oon tuntenu hyvin pitkään eikä hänen kaa oo ollu mitään semmosta flirttailuu, että... nyt uuenvuuen jäbä oli semmonen, kenen kaa tein jotain (koska miks ei - miullakin on haluja).

ja nyt uusimmassa keskustelussa toki tapahtu jotain seksuaalista uuden henkilön kanssa, mutta eipä miulla ollu taka-ajatuksia ja hän teki kaikki alotteet, johon menin sit mukaan (halutti sillä hetkellä, niin eikai siitä nyt kieltäytymäänkään lähde).

mie nyt haluun elää tätä sinkku elämää ja kokee kaikkee uutta mielenkiinnosta :) ja eikä kaikki ollu ees suunniteltuu, että asia johti toiseen ja niin sitä sit mentiin fiiliksen mukaan.
Suosittelen myös panostamaan koulun_käyntiin.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Suosittelen myös panostamaan koulun_käyntiin.
no eipä miulla oo lukiota jäljellä enää, kun kaks viikkoo + kirjotukset maaliskuussa.

...ja jos viittasit siihen, että tuli joku yhdyssana virhe jonnekin, niin minulla on lukihäiriö :D että jos nyt nopeesti jotain kirjotan, niin en todennäkösesti huomaa ees virheitä
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,962
Reaktioarvo
8,467
no eipä miulla oo lukiota jäljellä enää, kun kaks viikkoo + kirjotukset maaliskuussa.

...ja jos viittasit siihen, että tuli joku yhdyssana virhe jonnekin, niin minulla on lukihäiriö :D että jos nyt nopeesti jotain kirjotan, niin en todennäkösesti huomaa ees virheitä
Lukihäiriö-kortti, pelastaa aina!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,962
Reaktioarvo
8,467
tottakai 💁🏼‍♀️ mutta tosissaan, en sitä tekosyynä käytä, mutta kyllähän se vaikeuttaa asioita.
Selvästikin, haluaisin nähdä miten kirjoitat lukiossa kaiken ilman tuota typerää miu sie hää-tapaasi.
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Pakko kommentoida, että älä välitä tuosta. Keskustelufoorumi ei oo mikään äidinkielen essee, eiköhän kaikki kirjota täällä aikalailla kieli poskella. 😅 Sitä paitsi oikeinkirjoitus ja lukihäiriö ovat vain ihmisen keksimiä käsitteitä jotta asioille olisi nimiä ja meitä on erilaisia, kaikilla kirjoittamiseen keskittyminen ei ole niin tiptop mut elämässä on mun mielestä tärkeämpiäkin asioita kuin oikeinkirjoitusvirheet..

Ja on ihan normaalia haluta huomiota. Ihminen (useimmiten ja jollakin tavalla) haluaa pariutua ja on typerää sheimata sen takia ketään. Se on ihmisen luonnollista käyttäytymistä, mut varovainen pitää toki olla, ettei ihan hirveesti sattuis henkisesti tai fyysisesti. Eikä kuulu kenellekään muulle ku sulle itsellesi se, kenelle "annat", mikäli tolla sanalla tarkoitetaan seksiä. Antaminen on muutenkin ihan typerä termi sille, et sä siinä mitään uhraa itsestäsi hyvää hyvyyttäsi vaan (toivottavasti) itse haluat sitä ja se on vastavuoroista toimintaa 😅 ja sekin on ihmisen luonnollista käyttäytymistä ja liittyy ihmisen tarpeisiin.

Ok oon semi uus täällä ja en tiedä onko teillä vaan jotain inside läppää mut lol
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Pakko kommentoida, että älä välitä tuosta. Keskustelufoorumi ei oo mikään äidinkielen essee, eiköhän kaikki kirjota täällä aikalailla kieli poskella. 😅 Sitä paitsi oikeinkirjoitus ja lukihäiriö ovat vain ihmisen keksimiä käsitteitä jotta asioille olisi nimiä ja meitä on erilaisia, kaikilla kirjoittamiseen keskittyminen ei ole niin tiptop mut elämässä on mun mielestä tärkeämpiäkin asioita kuin oikeinkirjoitusvirheet..

Ja on ihan normaalia haluta huomiota. Ihminen (useimmiten ja jollakin tavalla) haluaa pariutua ja on typerää sheimata sen takia ketään. Se on ihmisen luonnollista käyttäytymistä, mut varovainen pitää toki olla, ettei ihan hirveesti sattuis henkisesti tai fyysisesti. Eikä kuulu kenellekään muulle ku sulle itsellesi se, kenelle "annat", mikäli tolla sanalla tarkoitetaan seksiä. Antaminen on muutenkin ihan typerä termi sille, et sä siinä mitään uhraa itsestäsi hyvää hyvyyttäsi vaan (toivottavasti) itse haluat sitä ja se on vastavuoroista toimintaa 😅 ja sekin on ihmisen luonnollista käyttäytymistä ja liittyy ihmisen tarpeisiin.

Ok oon semi uus täällä ja en tiedä onko teillä vaan jotain inside läppää mut lol
Skelellä on tapana käydä välillä piikittelemässä muita varomattomia kirjoittajia ja ymmärtää (tahallaan) väärin
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
En haluaisi sanoa pahalla, mutta aika nopeasti olet antanut niille Aakkosmiehille joka asennosta huomion takia. Eihän se soutamalla järvi kulu, mutta eikö huomiota saa muutenkin?
kuulostat aivan isältäni. isäni ei suoraan ihastunut kun opiskelija tyttönä toin näytille kaksi kertaa vanhemman miehen vaan yksi ensimmäisistä asioista mitä hän miehelle sanoi oli "ei se järvi soutamalla kulu kunhan muistaa käyttää kumia". silloin kyllä nolotti mutta eipähän ole vahinkolapsia tullut.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
kuulostat aivan isältäni. isäni ei suoraan ihastunut kun opiskelija tyttönä toin näytille kaksi kertaa vanhemman miehen vaan yksi ensimmäisistä asioista mitä hän miehelle sanoi oli "ei se järvi soutamalla kulu kunhan muistaa käyttää kumia". silloin kyllä nolotti mutta eipähän ole vahinkolapsia tullut.
Vanhemmat osaa kyllä olla joo...
Mullakin toissauutenavuotena oli entinen käymässä ja siinä sitten kun isä olo vähän juonut ja me oltiin mun huoneessa kahdestaan tuli se jotain selittämään että se lyö sitä (tai jotain vastaavaa) jos se tekee jotain. Olin kyllä vähän öö jjoo sen jälkeen mut onneks se ei oo kyllä yleensä tollanen (rasittava se kyllä osaa olla ja aika riidanhaluinen mut ei se väkivaltanen oo)
 
Ylös Pohja