Keho noitiksen väsymys tracker

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
kommentoin tänne aina kun olen varasijassa ja väsyttää (kun molemmat ehdot täyttyvät)

väsyttää atm

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
Väsyttää (juon kohta kahvia ja syön aamupalaa mutta varmaan väsyttää senkin jälkeen, ja ulkona on niin harmaata ettei toivoakaan että piristyisi [aurinko piristää])

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
Väsyttää (juon kohta kahvia ja syön aamupalaa mutta varmaan väsyttää senkin jälkeen, ja ulkona on niin harmaata ettei toivoakaan että piristyisi [aurinko piristää])
Ja näin myös unia joissa tulin petetyksi (tai oikeastaan sain tietää jostain vanhasta pettämistapauksesta) ja toisessa unessa joku stalkkasi ja häiriköi mua, ei virkistänyt yhtään tämmöset unet :(

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,800
Ja näin myös unia joissa tulin petetyksi (tai oikeastaan sain tietää jostain vanhasta pettämistapauksesta) ja toisessa unessa joku stalkkasi ja häiriköi mua, ei virkistänyt yhtään tämmöset unet :(
Oliko gay-unia?

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
väsyttää, nyt vedän energiajuoman josko se auttaisi

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
En suosittelisi energiajuomien juomista.
En ookkaan juonut useaan kuukauteen, eilen teki vaan mieli pitkästä aikaa niin käytiin ostamassa
- - -
VÄSYTTÄÄ! Btw yleensä juon 1 tai joskus 2 kuppia kahvia päivässä, sen enempää en kofeiinia käytä, selvennän nyt tämän tähän kun tän päivän kofeiini-intake tulee olemaan vähän isompi kun pitäis saada yksi tehtävä tehtyä. Heräsin tehotorkuilta, kohta syön ruokaa ja otan ehkä lisää jotain kofeiinipitoista D:
Voisinpa kiivetä kiipeilypuuhun torkkumaan kissan kanssa seitsemään asti

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
nyt vasta alkoi väsyttää. ajattelin joogata ja syödä ja katsoa sitten tarviiko päiväunet

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
Iltapäiväväsymys jatkuu, nyt torkuille kisun kanssa, ehkä sitten loppupäivän jaksaa tehdä jotain

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,800
Itse en muuten enää nuku, jos kiinnostaa. Parin tunnin torkkuja ja pimeän huoneen tuijottamista.

noitis

Kokenut
Reaktioarvo
70
Itse en muuten enää nuku, jos kiinnostaa. Parin tunnin torkkuja ja pimeän huoneen tuijottamista.
Outs, ei varmaan tee hyvää mielelle tai muullekaan terveydelle (ei tee jatkuva nukkuminenkaan, mutta pienempi paha kuin se ettei nukkuisi juuri ollenkaan. kaksi ääripäätä)

Ylös Pohja