Aitoko juoda enemmän?Kerran kuussa tai harvemmin
Ja näin myös unia joissa tulin petetyksi (tai oikeastaan sain tietää jostain vanhasta pettämistapauksesta) ja toisessa unessa joku stalkkasi ja häiriköi mua, ei virkistänyt yhtään tämmöset unet :(Väsyttää (juon kohta kahvia ja syön aamupalaa mutta varmaan väsyttää senkin jälkeen, ja ulkona on niin harmaata ettei toivoakaan että piristyisi [aurinko piristää])
Oliko gay-unia?Ja näin myös unia joissa tulin petetyksi (tai oikeastaan sain tietää jostain vanhasta pettämistapauksesta) ja toisessa unessa joku stalkkasi ja häiriköi mua, ei virkistänyt yhtään tämmöset unet :(
Taisi olla! Huh hels Elcoa..En muista.
En ookkaan juonut useaan kuukauteen, eilen teki vaan mieli pitkästä aikaa niin käytiin ostamassaEn suosittelisi energiajuomien juomista.
Ribs snifväsyttää yhä
Tiedätkö, mitä jedit tekevät kun pitää venytellä?nyt vasta alkoi väsyttää. ajattelin joogata ja syödä ja katsoa sitten tarviiko päiväunet
Yodaavat.
Sen minkä voi tehdä tänään voi tehdä huomennakin, niin miksi siis nukkua tänään?väsyttää, vois kohta nukkua taas
Outs, ei varmaan tee hyvää mielelle tai muullekaan terveydelle (ei tee jatkuva nukkuminenkaan, mutta pienempi paha kuin se ettei nukkuisi juuri ollenkaan. kaksi ääripäätä)Itse en muuten enää nuku, jos kiinnostaa. Parin tunnin torkkuja ja pimeän huoneen tuijottamista.