Aihe vapaa Noloimmat asiat joilla ihmiset ylpeilevät

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kerrotaas asioita joilla jotkut ylpeilee mutta jotka on todellisuudessa joko yhdentekeviä tai myötähäpeää aiheuttavia.

Miulle tulee heti ekana mieleen suuri seksikumppaneiden määrä. Miten se tekee kenestäkään paremman ihmisen ja mitä hienoa siinä on?

Tiedän yhen äidin, joka ylpeilee kauheesti omilla lapsillaan. En toki sano etteikö lapsiaan sais kehua tai olla ylpeä heistä, totta kai saa ja oikeestaan pitääkin, mutta sit kun se alkaa mennä pahasti yli niin anna mun kaikki kestää. Tää miun puoltuttu saattaa pokkana kehuskella kuinka hänen lapsensa eivät koskaan ole sairaana (olivat yhessä vaiheessa melko usein mutta tää heidän äiti väitti kovasti vastaan, "joo onhan sillä nyt vähän nuhaoireita mutta ei se kipeenä silti ole!!" :D) ja kuinka hänen lapset on niin parhaita koulussa ja vaikka mitä :D

Merkkivaatteet -/ tuotteet, kallis auto, kallis koti jne. Kaikki tämmönen rahaan liittyvä. Ei siinä oo mitään pahaa jos on varallisuutta, mutta se että alkaa koko ajan korostamaan sitä kovaan ääneen ja vielä mollaa muita kun heillä ei oo varaa siihen ja tähän menee todellakin yli.

Oman ulkonäön ja geenien liiallinen kehuminen, niin että mollataan vielä samalla jonkun toisen ulkonäköä.

Se että ylpeilee kuinka pystyy itse juomaan paljon alkoholia, mutta samalla pilkkaa niitä jotka tyytyy vaan muutamaan.

Äidit jotka ylpeilee äitiydellään kauheesti. Meinaan siis sitä että sanoo olevansa paljon fiksumpia ja parempia kun ne joilla ei ole lapsia, vaikka todellisuudessa äitiys ei ole paremman ihmisen automaatio.

Näitä ois vaikka kuinka paljon, joten ehkä lopetan tähän ettei tuu mitään hirmu romaania :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
- Juo alkoholia (varsinkin alaikäisenä)
- Käyttää huumeita
- Polttaa tupakkaa tai nuuskaa
- On joutunut tappeluun
- Tyyliin "olen maa'annut viidentoista tytön kanssa tänä viikonloppuna ja annoin niille klamydian tms."
/Siis oikeasti. Näitä ihmisiä on olemassa/
- Ajanut kännissä
- Ottanut liikaa nappeja ja päätynyt sairaalaan
- "Uuhuu mulla on masennus uuhuu"
- Muut mielenterveysongelmat
- "Kävin bileissä ja sain koronan ja menin silti baariin".

Tähänpä loppuu tämä hieno listani.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
- Päihteiden käyttö
- Omat rikkaudet (ne ei tee susta yhtään sen ylempiarvoista, kun joku spurgu kadulla on, olet kuitenkin loppujen lopuksi vain pitkälle kehittynyt kalju apina, ja pieni pala tätä universumia.)
- Se että on laiha NIINKU EN OO IKINÄ TAJUNNU TÄTÄ, JA SE VAAN SAA MUT VITTUUNTUMAAN JOKA KERTA KUN VAIKKA JOKU MEIDÄN KOULUN SUOSITTU TYTTÖ JOLLA ON KILO MEIKKIÄ FLEXAA SILLÄ ETTÄ ON LAIHA. Ensinnäkin tiedän ties kuinka monta ylipainoista henkilöä, ja hahmoa jotka on sata kertaa paremman näkösiä-
- Omilla taidoilla flexaaminen, esim. urheilun parissa
- Joillain upouusilla esineillä flexaaminen, esim joku tuliterä auto, vaate tai joku, en vaan tajua, kaikki moderni näyttää nimittäin ihan vitun paskalta :D
- Flexaaminen sillä että on paskempi unirytmi kuin toisella
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
- kalju apina, ja pieni pala tätä universumia
Ihminen ei ole kalju, eikä apina vaan ihmisapina. Apinoita on hännälliset kädelliset, muut ihmisapinoita. Ja ihmisellä ei ole sen karvattomampi turkki kuin muilla, meidän karvat ovat vain vaaleampia ja lyhyempiä kuin muilla pieniä aluepoikkeamia lukuunottamatta.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Ihminen ei ole kalju, eikä apina vaan ihmisapina. Apinoita on hännälliset kädelliset, muut ihmisapinoita. Ja ihmisellä ei ole sen karvattomampi turkki kuin muilla, meidän karvat ovat vain vaaleampia ja lyhyempiä kuin muilla pieniä aluepoikkeamia lukuunottamatta.
Noh, kuitenkin oletan että ihmiset ymmärtävät pointtini.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
varmaa se ku jotkut ylpeilee sillä et niitte vanhemmat on rikkait :D
Tää tuli kans mieleen kun tein tän keskustelun :D Ja ylipäätään huvittaa sellanen että ylpeillään asioilla joiden eteen ei oo ite tehny mitään, vaikka just vanhempien tai jonkun sukulaisen varallisuus tai se että on saanu ison summan perintönä joltain sukulaiselta.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Sellainen ihmeellinen valittamisen muotoon verhottu ylpeily sillä, että nukkuu liian vähän tai on tehnyt niin paljon töitä tai muut sellaiset.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
- päihteiden käyttö ja mitä kaikkea tyhmää on tullut tehtyä sekaisin
- raha ja muu omaisuus
- sairaudet/vammat sillai "mullapa on tällainen, sääli mua"
- omat vuosien takaiset saavutukset joista pitää edelleen jauhaa joka keskustelussa

Myönnän että itsekin joskus selitän kaikille mun omistamista jutuista (varsinkin autosta tällä hetkellä), kun oon vaan niin innoissani etten malta olla puhumatta xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
- Juo alkoholia (varsinkin alaikäisenä)
- Käyttää huumeita
- Polttaa tupakkaa tai nuuskaa
- On joutunut tappeluun
- Tyyliin "olen maa'annut viidentoista tytön kanssa tänä viikonloppuna ja annoin niille klamydian tms."
/Siis oikeasti. Näitä ihmisiä on olemassa/
- Ajanut kännissä
- Ottanut liikaa nappeja ja päätynyt sairaalaan
- "Uuhuu mulla on masennus uuhuu"
- Muut mielenterveysongelmat
- "Kävin bileissä ja sain koronan ja menin silti baariin".

Tähänpä loppuu tämä hieno listani.
Siis joo määki mietin just tota samaa et toi mielenterveysongelmilla kehuskelu

Niinku eikö ihimiset ymmärrä et just se et sää kuulutat kaikille ongelmistas saa muut vaa aattelee et sää haet huomiota ja et mielenterveysongelmat ei oo ees todellisia vaa keinoja saada muut kiinnostuu itestä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon kyl itekki saattanut joskus huomaamattani vähän kerskua jollain näistä jutuista, tai muusta oudosta. En kyl oo varma oonko, mutta oon kyl saattanut. D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon kyl itekki saattanut joskus huomaamattani vähän kerskua jollain näistä jutuista, tai muusta oudosta. En kyl oo varma oonko, mutta oon kyl saattanut. D:
Sama täällä D: Puhun esim. mt-ongelmistani aika paljon (en siis kaikille tai koko ajan mut kuitenkin) mutta ei miulla oo siinä tarkotuksena saada huomiota tms., vaan oon vaan ollu aina sellanen että selitän omia asioita huomaamattani liikaa ja tulee kunnon puheripulikohtauksia. Samoin ne mt-ongelmat kuuluu siihen arkeen niin vahvasti ettei niitä sen kummemmin tavallaan aattele että joku vois pitää niistä kertomista huomionhakuna tms. D: Enkä kyllä tiiä aatteleeko kukaan edes niin että hakisin niillä huomiota tai sääliä, mut jos joo niin se ei ainakaan oo tarkotus
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sama täällä D: Puhun esim. mt-ongelmistani aika paljon (en siis kaikille tai koko ajan mut kuitenkin) mutta ei miulla oo siinä tarkotuksena saada huomiota tms., vaan oon vaan ollu aina sellanen että selitän omia asioita huomaamattani liikaa ja tulee kunnon puheripulikohtauksia. Samoin ne mt-ongelmat kuuluu siihen arkeen niin vahvasti ettei niitä sen kummemmin tavallaan aattele että joku vois pitää niistä kertomista huomionhakuna tms. D: Enkä kyllä tiiä aatteleeko kukaan edes niin että hakisin niillä huomiota tai sääliä, mut jos joo niin se ei ainakaan oo tarkotus
Mäkin just puhun paljon kaikista tommosista asioista niin en sit tiiä miten muut sen ottaa. Lisäks välillä valitusnauran yms. mun surkealle unirytmille ja jos joku sanoo nukkuneensa vähän ja kertoo sen tuntimäärän niin saatan sanoo, et mä nukuin vielä sitäkin vähemmän. En tarkota kerskua huonolla unirytmillä, mutta jokuhan on voinut tulkita asian niin. D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
795
Reaktioarvo
754
Sama täällä D: Puhun esim. mt-ongelmistani aika paljon (en siis kaikille tai koko ajan mut kuitenkin) mutta ei miulla oo siinä tarkotuksena saada huomiota tms., vaan oon vaan ollu aina sellanen että selitän omia asioita huomaamattani liikaa ja tulee kunnon puheripulikohtauksia. Samoin ne mt-ongelmat kuuluu siihen arkeen niin vahvasti ettei niitä sen kummemmin tavallaan aattele että joku vois pitää niistä kertomista huomionhakuna tms. D: Enkä kyllä tiiä aatteleeko kukaan edes niin että hakisin niillä huomiota tai sääliä, mut jos joo niin se ei ainakaan oo tarkotus
Mä samaistun tähän. D: En tosin usein puhu mt-ongelmista, mutta höpötän menemään kaikkea muuta ja iskee juurikin sellainen puheripuli. :D
 
Ylös Pohja