Aihe vapaa Nope

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893

Aaaaaaaaa

*Intense screaming*

Noniin. 🙄

Miten tätä nyt edes lähtis purkamaan. En kestä kun noi KAKS. lol ennen se oli lähinnä jarppi, nyt jarppi JA hp. vaikka kyllä mä jotain tunsin hp:tä kohtaan jo 2015 ainaki. Ja joo sillon 2019 myös mut ei se ollu ehkä näin paljon tai emmä tiiä. Kai mä silti lähinnä jarppii kelasin. Nyt must tuntuu et menee melkeinpä 50/50 :D eihh. Ja muutenki tuntuu nii oudolta että tääki tapahtuu vasta nyt. Siis tavallaan mietin sitä että miten mä en rakastunu jarppiin enemmän ennen 2019 ja sit mietin kans et miten en rakastunu hp:hen enemmän ennen tätä 🤔 kaikki on niiku about epätodellista ja sekavaa + näin unta j:stä ja timpasta ainakin mikä on hiton häiritsevää,,,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Siis oikeesti huutista koska pahinta on nää muistot just esim kevät 2019 nii eih en voi

Siis se oli niin semmonen oma aikakautensa. Kaikki asiat mitä sillon tapahtu muistuttaa mua jarpist, koko se aika muistuttaa mua jarpist. Muistaakseni se tapahtu maaliskuus, mut huhtikuussaki olin edelleen sekasin siitä, toukokuussakin ainakin vähän, kesäkuussakin taisin olla ainakin silleen et mietin sitä vähän ainakin, ja siis no melkeinpä koko se loppuvuosi oikeestaan meni siinä etten varmaa koskaa oikee toipunut siitäkää vaikka mulla oli paljon muitaki rakastumisia sillon. Ja sit 2020 muistan ku sillonki vissiin tammikuus oon viel tallentanu jarpist muutaman kuvan, niiden kaikkien villu-kuvien seassa siellä :D sit jossain vaiheessa oli must aika pitkä aika etten sitä juuri ajatellu tai ihan silleen joskus harvoin mut se tavallaan tuntu vähän niinku oisin "päässy yli". Mutta. Sit en muista ees millon se oli mut tänä vuonna joskus oon alkanu aattelee sitä taas, ensin vaa sillee vähän mut lopulta tässä about syyskuussa homma räjähti taas käsiin xd ja koko ajan oon kans ollu sillee omg hp mut vast ehkä joskus.... Eilen??? Oon alkanu olee tosissaan sillee ei vittu oon niin rakastunut siihenki. And i oop-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
No mitä..............

En näköjään edes aattele ketään muuta ku noit kolmee (timppa, hp ja jarppi).

Siis oikeesti :D oon shokis. Kosk siis. Timppa nyt ei yllätä etten oo edelleenkään yli siitä enkä usko että pääsen siitä irti pitkään aikaan jos yhtään itteeni tunnen. Siis silleen niiku kunnolla irti ainakaan. Kyllähän mä välil oon sillee etten aattele sitä niin paljon ja välillä taas ajattelen sitä ihan about koko ajan. Täl hetkellä taitaa olla joku välitila nimittäin en ajattele sitä ihan koko ajan mutta kuitenkin vähän väliä silleen hieman. Mut juu se ei siis yllätä että tunteet on edelleen todella vahvat timppaa kohtaan. Mut se tavallaan shokeeraa että HP on kans nyt tätä tasoa. Jarppi ei sinänsä yllätä oikeestaan mua yllättää se että meni näinkin pitkään etten ajatellu sitä paljoo. Mut sit ku aika meni enkä ajatellu sitä niin paljon niin sit aloin miettiä että no en tiiä tuunkoha koskaa enää ees aattelee sitä niin paljon et onks tää nyt muka niin sanotusti ohi. Siis silleen kelasin et ehkä ne suurimmat tunnekuohut on jokseenkin ohi. Joten sinänsä se yllätti että nyt taas yhtäkkiä tätä:DDD huutista.

Juuh, siinä on kyllä helvetin hyvä kolmikko. Ei kyllä hirveesti muita mahu päähän. (Paitsi odotan sitä et koht taas Noel ja Liam, jos vähänkin kuulen niiden biisei tms. :Ddd)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Tää jarpin soittolista on kyllä.......... Vittu kuinka nostalginen :DDD karseeta. Hp:lläkin on valitettavasti nykyään jo oma lista..... Tosin se ei ole kovin pitkä. Kans noiden maaliskuu 2019 kuvien selaaminen on kyllä aika saatanaa. Ja siis...... Aaaaaaaaaa ei. Naurattaa :D en vaan kestä sitä että rakastan totaki miestä edelleen. Se on niin huvittavaaaaaa että siitä on yli kaks vuotta. Ja siis muistan niin hyvin kuinka vitun paha rakastuminen se oli ja nyt näköjään sama case vaan jatkuu. Eih siis miten mä ikinä voin päästä tosta miehestä eroon? En ikinä pääse. Vittu tätä muistojen määrää. Vittu näitä biisejä. Nään siis mielessäni vittu kaiken saman minkä silloinki ja tää tuntuu täysin samalta :DDDDDDDDDDDDDD hei apua tää ei lopu koskaan. Apua xddddddddddddd seis. 2019 oli paha vuosi

Siis tää on niiku hirveetä :DDDDDDDD tää ykski biisi ei jumalauta kuuntelin tätä silloin MUTTA kuuntelin tätä myös sillon kun tunnustin e:lle että tykkään siitä XDDDDD joten IHAN HIRVEETÄ. nyt kun miettii taaksepäin ni turhaa seki oli kertoo jolleki e:lle niiku come on mitä välii jollain e:llä 🙄🙄🙄🙄 eeeehhhhhhhhh voi vittu tätä elämää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Tämä nyt varmaan viimeistään todistaa sen että ei ihan mikä tahansa lievä ihastuminen oo ollu tämä näin..... Sitä mä vaan edelleen mietin että kuinka mulla kesti näin kauan rakastua siihen :D siis vasta 2019, oikeesti. En ymmärrä ikinä että miten selvisin niin kauan rakastumatta. Muutenkin ihan karseeta, tulee about lapsuus mieleen 🙄 muistan kyllä sen kun once upon a time oli vain random hyvä biisi enkä ollu rakastunut muistaakseni kyllä kehenkään niistä. Joskus varmaan yläasteella oli vaihe jolloin olin ihastunu jarnoon, mutta se nyt oli täysin eri asia mut nykyään asiat on ihan sekasin :D kukapa olis uskonu et rakastun jarppii ja hp:hen näin pahasti. Eeeei jumankauta tää meni ny ihan miten sattuu :---------D mitä vittua elämä


Eeen ymmärrä

Hmm

Tulipa tätäkin taas kuunneltua :

Ja sen voin sanoa että tasan 11 vuotta sitten toi oli kova biisi 😭😭😭😭😭 tai no tasan ja tasan mut syksyl 2010. Ja täst huomaa et oon vanha 😭😭 muistelen jo nostalgisena että "silloin kun minä olin nuori"

Mut tavallaan ei oo hirveesti siitäkään ajasta asiat muuttunu, ku on tässäkin taas yhtä vaikeet ajat ollu tänä syksynä ku silloinkin :D mut ei siinä. Sitä paitsi mikään ei auta mua niin paljon ku se ku hp sanoo: "älä ota elämää liian vakavasti, se on vaan elämää" 😭 kukaan muu ei pysty auttaa mua mut jos hp sanoo noin ni oon sillee "ok 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️" tää ei oo ees läppä ku hp:s on oikeesti jotain sellasta et kaikki tuntuu helpommalt D: aaaaa mite noi on molemmat niin saatanasta xdd on tää ny jo hemmetti jos en oo vieläkään unohtanu noita

Päinvastoin pahemmaks vaan tuntuu menevän voi vittu 😭😂

En: tykkää 😤
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Eeeih :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD noniin ja taas mennään.

Nyt olis sitten periaatteessa mahdollisuus nähä timppa ja muut :DDDDDDD Mut ihan ku uskaltaisin! No, jos en pääse sinne paikalle niin ainakin voi kattoo sen jakson telkkarista anyway............ Voi hitto vie tätä elämää D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
No MITÄH 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 EN ENÄÄ VOI 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 saan maailman pahimman hermoromahuksen näillä minuuteilla xddddddddddd

Ensinnäkin. Muistan liikaa siis ei jumalauta niitä fiiliksiä sillon aikoinaan ei vittu ja nyt muistan myös et tosiaan sillon alkuvuodesta 2020 oon edelleen kelaillu jarppia ja ei en mä kestä JA MYÖSKIN joulukuussa 2020 oon kattonu jonku niide vidin ja muistan et sillon oon myös lisäilly muutaman biisin sen listalle joten.... Oon siis silloinkin ajatellu sitä. Että näin,,,,,, mitä vittua nyt taas.

Toiseks voi vittu näitä trauma biisejä kuten tämä:

Rääähhhhh huudan 🙄 ei siis miten tää on aina tällästä, AINA. ei jeesus ja sitä paitsi eihhhhhh ei ei ei ei ei moikka mä meen pois

Siis tää lista on ihan HIRVEE :D joka ikinen biisi aiheuttaa mulle sellasen "APUA 🆘" reaktion ja tuntuu etten kestä ku on vaa niin liikaa kaikki

Siis miten yhtäkkiä kaikki asiat muistuu mieleen, siis kaikki mitättömän pienetki asiat. Vaan siks et tää keissi nostaa kaikki muistot mieleen. Asiat jotka mukamas olin jo unohtanut.

KOLMANNEKS näin unta vissiin timpasta ja jarpista joten jeee? :Dddd oli muuten helvetin intensiivinen uni. Siis tosi hämmentävä. Sit ku heräsin nii heti alko tää saatanan sekoominen etten saanu jarppii hetkekskään pois mielestä enkä saa nytkään ja tuli se semmonen samantyyppinen kaipuun tunne ku mitä timppaa kohtaan usein on. Siis vaikka mulla on ollu järjetön määrä ihastuksia ja sitä en edes yritä kieltää, mutta ihan kaikki niistä ei aiheuta mulle tota samaa kaipuun tunnetta. Siis jonkinlainen kaipuun tunne varmasti tulee monestakin mutta sellanen tietyntyyppinen. Kai se tulee vaa sit niistä pahimmista kuten just jarpist ja timpast. Luulen et se on just sellane mikä tulee siin pahimmassa rakastumisvaiheessa, enkä osaa ees selittää sitä mut silleen et sen tavallaan tuntee fyysisesti. Koska on eri asia ikävöidä ja sit ikävöidä niin että sen tuntee jotenki fyysisesti ku se on niin vahva tunne. Väittäisin että esim hp ei oo muistaakseni tollasta samanlaista aiheuttanu vaikka siitä toki vitusti tykkäänkin. Vittu nyt on mystistä. Muistelisin et juha on myös ollu samanlainen keissi et se ikävän tunne on vaa nii järkyttävän vahva 🙄 eli ilmeisesti todellakin puhutaan nyt niistä kaikista vahvimmista rakkauksista 🤔🤔 en: tykkää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Noniin ei helvetti näitä asioita

Jepjep

Järkyttävää on sekin että

Tai itse asiassa en viitsi edes selittää, liian hankalaa :Dd mutta sen vaan sanon että hyvin menee vieläkin

Siis näen sieluni silmin kuinka en ikinä pääse tästä eteenpäin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
NO NYT

Anyway

Kaikki sekottuu toisiinsa niiku og jarppi ajat. Jarppi ajat :DDDDDD hieno termi. Mut siis se aika ja sit nää NYKYTILANTEET. ja kaikki. Ja ????????????????? Liam ja noel XDDDDDDDDDDDDDDDD seis

Mutta mutta ei vittu ei

Naurettavaa, kuuntelen biisiä joka muistuttaa paulist ig

Voi että ku pystys kirjottaa tekstinä sen jarnon ääniefektin siinä yhdessä videossa koska se ois mun reaktio KAIKKEEN atm, ei sitä oikein pysty kuvailee mut semmone random, siinä ku ne meni hiljaseen tilaan ja sit semmone kimee "mmmmmmm" :D hyvin kuvailtu mutta joo

Huutista katoin nyt vasta sen videon jaakosta ja hessusta mikä on tullu tyylii joskus kolme viikkoo sit xd ja siin jaakko sano sitä hekeks joten nyt siitä sitte uus lempinimi sille taas 😌😌😌 jepJEP

oikeest heke 💖🙄

Siin videos oli muute kommenteis joku laittanu et tämmöne samanlainen kahilaisen timon kanssa ja siin kohtaa kiljuin sisäisesti sille ajatukselle kyllä 😭😭😭😭😭😭🆘 älkää tehkö sitä! 😩👏

Nyt vittu tämäki biisi on about jarppi biisi, hessu biisi ja timppa biisi

Tai no en tiiä onko varsinaisesti mutta tulee mieleen ehk ne, en kyl ees tiiä miks XDDDDDDD vittu kiljun sisäisesti

Must tuntuu et mietin taas HEKEE enemmän ku oon nyt vähään aikaan miettinyt öhhh ei vittu apua. Mut sil on sellane vitu dad spirit 🙄 ei sillä ettei noil muil ois mut vittu hessul varsinki. Dad spirit :D mitä vittua nää termit on hei

Siis nyt on ihan liikaa koska nyt on: timppa, hessu, jarppi, hp JA vegard. Randomisti yks vegard siellä lisäks :------D mistä helvetistä seki tuli?? Kysyn vaan. Nyt ikäraja on selkeesti 40v että sitä nuorempia ei kyllä hyväksytä 😩🥺 vittu nyt ollaan oikeiden asioiden äärellä

Okei huomaa et en oo nukkunu niin hyvin ku ois voinu :DDDD kiitti siitä (jarpin syytä varmana)

Mmmmmmmmmm okei mut! Puhutaanpa hetki siitä et vegardil hp:l ja timpal on samanlaiset silmät 🙄 mietitäänpä sitä tässä nyt. I wonder whats that all about 😌😌😌

Vittu mä oon iha hiessä oikeesti :D pikkusen käy ylikierroksilla ehkä oisko väsymystä tämä

Mut siis en kestä että TÄÄ BIISI:
on sekä timpan että hessun että jarpin listal :D voi olla muuallaki mut ainaki noi mut siis alunperin noista se liitty jarppiin ku joskus 2019 kuuntelin sitä kunnon angst fiiliksis. Siis toi on yks parhaista biiseistä jos haluu vaa randomisti angstata ilman mitää syytä, iha vaa koska ihastukset, niin toi on vaa täydellinen siihe

Sit viime keväänä muistan hyvin sen illan ku angstasin timppaa ja kuuntelin tota samaa kappaletta 🙄 en tiiä miks se hessun listal on mut perus koska todella moni biisi mikä on timpan listal on myös hessun listal. Oisin voinu tehä niille vittu vaikka yhteislistan :DDDD tarvi kaikille tehä omaa. En ees vitsaile ku noit listoi on varmaa yli 50 kpl ja toiki oli varmaa reilusti alakanttiin.... Ookei laskin ja niit oli vähintään 166.. eli aika reilusti alakanttiin juu :D en vaa ymmärrä miks teen semmosilleki kuten esim k joka nyt oli ihan vitun höpöhöpö keissi niin jes mut pakko silleki on olla lista xd

Näin.

Tää menee kyl vähän nyt.... Sivuraiteille taas kaikki asiat. En vaa oikeesti kestä noita siis en kestä hessua ollenkaan, en kestä timppaa yhtään, en kestä jarppia missään nimessä, en kestä hp:tä juuri ollenkaan ja vegardkin on kyllä itse saatana

Must tuntuu et liamin ja noelin suhteen tasapainottelen vaaravyöhykkeen tuntumassa joten sekin saattaa taas räjähtää käsiin..

Mutta se vasta olikin huutiskamaa kun hp teki kummeliviittauksen yhdessä haastattelussa 🥺🥺🥺🥺 kaikkee mäki joudun kestää!! En muute ymmärrä et miks mut yarppi ja hp kiristää mun hermoja oonkohan saanu yliannostuksen niitä hmm. Tai sitten noi kaikki vaa kiristää mun hermoja..... Ofc. Vittu kun olis aivot :----D tää on nimittäin taas niin järjetöntä koko keissi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
On se kumma kun aina ku kattoo jotain jarppiin liittyvää matskua niin tulee jossain vaiheessa sellanen jäätävä angstaus :D menee niin yli sen söpöys että ei kykene enää vaa pakko heittää joku angst-vaihe päälle 😑 enpä tiedä mitä tässä enää tekis nyt pitää koittaa rauhottua ettei ahistus mee jäätävän pahaks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Voi vittu että menee hyvin.......................... Kaikki biisit kertoo vaa jarpist atm huutista sille taas jälleen

Eihän tää ny voi olla todellista mutta kyllä se vaan on enkä näe että tämä loppuu kyllä koskaan, koska jos se ei tuohon niin sanottuun taukoon loppunu niin se ei lopu kyllä koskaan. Aina se silti tapahtuu uudestaan ja uudestaan, lol.

Karseinta on et aina ku kuuntelen once upon a time nii tulee vaa mieleen ne ajat ku vielä en ollu rakastunu siihen. Vitun unreal. Saatana siis kaikki on niin sekavaa. Eei en ymmärrä mitään. Eeei helvetti tätä kidutusta D:::::::
 
Ylös Pohja