Aihe vapaa Nyt oli muuten kerrankin ihan mahtava uni :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40,995
Reaktioarvo
2,914
Ainakin mua naurattaa se :D olin kattomassa samaa aikaa the curee ja blind channelii, juu ne oli samoilla festareilla mutta soitti tyyliin eri lavoilla samaa aikaa???? Mut kuitenki näin molemmist ainaki vähän mut se mikä oli hassuu ni bc:stä erotin tyyliin vaan joelin sielt lavalt, en tiiä se oli outoo iha ku oisin muka kattonu vaa joelii vaikka en tietääkseni oo ees ihastunu siihe. Vai oonko 🤔 anyway sit olin hädissään ku näin curen ja olin vaa iha et yhyy simon :D sitte jossain vaiheessa kävin kaupassa ja muistan et mun oli tarkotus ostaa jotain random salaattii vissiin ja niit eväswrappei ja jotain muuta viel, mut en oo varma sainko koskaan ostettua kaikkee. Sit vaa join siel mukista jotain limuu samal ku etin niit :D

Siin unes oli muistaakseni myös hobi mut en muista yhtään mitään mitä siin kohtaa tapahtu??? D: ja sit siin saatto olla Damian tai ainakin muistan että olin siinä mun iskän kanssa jollai kännykäl tai koneel (tai siis iskä oli vieres tai jotai) ja sit katoin jotai kuvii damianist tai sit se oli vaa joku muu tyyppi mut se näytti ainaki damianilt. Sit olin iha hirvees paniikis et jos iskä näkee et katon kuvii jostai tyypist 🤨 kertakaikkiaan upee uni. Totta kai siin tapahtu kaikkee muutakin mut noi nyt oli ne ehk mitä muistan parhaiten. Also iha ku oisin ollu jonku naisen kaa yhes siin tai jotain? En tiiä ees kuka se oli. It was weird tho. Oiskohan se ollu Kiia tai Emppu 🤔 mistä näist tietää, o vaa jotenki outo muistikuva et oisko emppu EHKÄ ollu siin unes. En kyllä oo varma yhtää. Myös tuntuu niiku timppa ois ollu siin mut en oo varma siitäkään.

Salkkarit tais muute myös päästä uniini. Muistan vaa siit kohtaa tyyliin Markuksen, en ketää muuta :D vaikka oli siinä varmasti muitakin. Sinänsä ei ihme ku oon kattonu salsui nyt nii paljo, mut ... Äh mitä vittua :D

Oop nyt ku mietin ni siin vaihees ku katoin bc:tä siel lavalla ni taisin sittenkin ehk erottaa sielt nikon myös ja varmaan myös joonaksen? Mut aleksii ja tommii ja ollii en muista lol tai siis sillee et en varmaan kattonu niitä ollenkaan. Looooool ei kai Aleksi oo vaihtumas joeliin 🤨🤨🤨 mutjoo huutis level 100 :D qualitymonkeyn unet vol miljoona 😇😇
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40,995
Reaktioarvo
2,914
Alkaa muuten vähän oikeest pelottaa

Koska en kyl todellakaan jaksais tykätä joelist myös :D jos tää nyt johtaa taas siihen et ihastun siihenki, ni sit oisin ihastunu kaikkii muihi niist paitsi nikoon UNEN TAKIA. siis koska se niko case ei johtunu mistään unesta se oli vaa ne känniset haastattelut joiden takii olin sillee oih niko on söpö XDDD ?????? Juu mut sit... Joonakseen ja aleksiin tajusin sillon ihastuneeni unien takia, ensin näin unta joonaksest ja tajusin et tykkään siitäki, sit näin vähän ajan päästä unta aleksist ja tajusin et tykkään siitä, ja nyt jos sama tapahtu yhtäkkiä nyt joelin kanssa ni mä-

HUVITTAVAA :D
 
Ylös Pohja