qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Noin 🥴🥴🥴🥴🥴 loppu sanat yhtäkkiä tän tilanteen edessä :---------D mitäs sitä mitään enää sanomaankaan 🥴 tosin mikään sinänsä uusi tilanne tää ei ole. Ja on mulla salkkarinäyttelijöitä ollut ihastuksien joukossa jo aiemminkin sen verran että tuttua puuhaa, tuttua puuhaa. Kunhan nyt ei samat psykoosit alkais mitkä oli joukosta sillon viime vuoden puolella..... Mutta niitä psykooseja on kyllä riittänyt niin monia nimenomaan salsuihin liittyen ettähhhh en tiiä ees enää :D en nytkään tiiä ees ketä kaikkia tässä kuolailen. Vitulliset psykoosit :DDDD what the fuck oikeesti. Onko tuo sarja koskaan aiheuttanut mitään hyvää mulle, noh, ainakin jos ihastuksista puhutaan.......... T. On rakastuttu teemuun, on rakastuttu joukoon ja on rakastuttu anteroon, ja niin edelleen. Sitä paitsi viimeksi kun kattelin salkkareita psykoosissa viime vuoden puolella niin lopulta se johti siihen että päädyin jotenki tsiigaa kummeleit ja siitähän tämäkin keissi sitten lähti että.... Salsujen vika varmaa seki. Hei mä kiljun kohta oikeesti :D pitäs kyllä varmaan.... Emt ensinnäkin hengittää tai jotain, aivot sumenee kohta, nyt vittu :D eih siis mitä vittua nyt kenestä mä oikeen tykkään tai siis KEISTÄ. voi vittu ei taas joukoa.... Ei.... Ei...... :D miks tää aina tapahtuu. Salsut menee kohta ohi big brotherin, ihastusten määrässä siis .... Seis. Miks andreiki :D niiku miks. Luojan kiitos teemu ei oo vielä noissa jaksoissa mutta niissä kesäuusinnoissa se on joita MYÖS katon ja se on jo vähän liikaa hei mäki oon vaa ihminen 🤷 nyt SEIS. Ja ei ei ei ei ei kai muuten... Ei..... Ei yhtään enempää pliis. Noi muutamat kyllä kestän mutta ei mitään älytöntä joukkoo ihmisiä nyt pls. Voi jeesus. Tää on muutenki taas niitä hetkiä ku biseksuaalisuudesta ei oo yhtään hyötyä :D pelkkää haittaa. Miks mä oon koskaa alkanu kattoo tota sarjaa.. ja se vitu psykoosin määrä ku oikeasti sillon aikoja sitten menin rakastumaan teemuun. Juu juu aivan näin. Se oli jännää aikaa se. Muistan vielki ku näin joku vähintään kaks viikkoa (enemmänkin muistaakseni) putkeen unta teemusta.... Se oli lievästi sanottuna outoa ja mun frendi meinas et oon seonnu iha liikaa. 🤷 Ei kai ny sentää..
Nyt ihan oikeesti
Sen mä voin sanoo että teemuu kuolaan edelleen, joukookin, andreita tietysti, venlaa, sure, mut ei kai ny ketää muuta. Eih niin paljon vanhoja asioita hyppää mieleen :DDDDDD oikeesti siis viime joulu mä- 😂 meinas karata mm. Antero-psykoosit käsistä siinä vaiheessa mut sit timppa tuli mun elämään (jaa ihan ku muka oikeesti olis tullu sillee irl) ja siihe loppu antero-psykoosit siltä erää. Joo eii helvetti. Tää on niin ennalta-arvattavaa. Mutta...... Mä en tajuu miten mulla vieläkin voi olla näin paljon tunteita teemuuki kohtaa. Ei herrane aika nyt. Kui se ees voi olla noin söpö. Ja teemust tulee aina mieleen risse psykoosit.... Anna mun kaikki kestää.. also onks tää jotai vitu universumin pilkkaa et just nyt alkaa soimaa ressun biisi :DDDDD siis ihan salsujen suhteen juu hauskaa hehHEH mutta liittyy siihen muutakin.... Joo okei mä-
Kiitos 😃
Aaäaaaaaaaaaaäaa
Nyt ihan oikeesti
Sen mä voin sanoo että teemuu kuolaan edelleen, joukookin, andreita tietysti, venlaa, sure, mut ei kai ny ketää muuta. Eih niin paljon vanhoja asioita hyppää mieleen :DDDDDD oikeesti siis viime joulu mä- 😂 meinas karata mm. Antero-psykoosit käsistä siinä vaiheessa mut sit timppa tuli mun elämään (jaa ihan ku muka oikeesti olis tullu sillee irl) ja siihe loppu antero-psykoosit siltä erää. Joo eii helvetti. Tää on niin ennalta-arvattavaa. Mutta...... Mä en tajuu miten mulla vieläkin voi olla näin paljon tunteita teemuuki kohtaa. Ei herrane aika nyt. Kui se ees voi olla noin söpö. Ja teemust tulee aina mieleen risse psykoosit.... Anna mun kaikki kestää.. also onks tää jotai vitu universumin pilkkaa et just nyt alkaa soimaa ressun biisi :DDDDD siis ihan salsujen suhteen juu hauskaa hehHEH mutta liittyy siihen muutakin.... Joo okei mä-
Kiitos 😃
Aaäaaaaaaaaaaäaa