Mielenterveys nyt se tapahtu

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
se otettiin ainakin toistaiseksi sisään osastolle pakolla. ovat kuulemma huolestuneita, vittu jee. multa kun kyselivät niin vastailin ympäripyöreesti koska olen lojaali ja nyt mietin olisiko pitänyt sylkeä kaikki tieto ulos vaan. ei kai, kai ne huomaa sen muutenkin.

tavallaan on hyvä olo kun tiedän että se on turvassa, tavallaan ahdistaa kun tiedän sen hädän ettei se halua olla siellä. se luulee ettei kukaan ymmärrä ja kaikki ympärillä on vihollisia. päivällä olin vielä niin vittumainen sille, ei olisi pitänyt. itkettää.

ja aamulla pitää mennä ilosella naamalla hoitamaan asioita. ahdistaa. D=
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
ahdistaa. olisko mun pitäny sanoa totuus??? jos olisin sanonut tuo olisi ajatellut että oon pettäny sen ja vienyt multa viimeiset mahdollisuudet auttaa??? vastailin vaan ympäripyöreesti. "mites alkoholin käyttö, onko ollut harhoja". "en tiedä ei asuta yhdessä, ehkä". ehkä mun olis pitäny sanoa jotain??? mutta kai ne huomaa sen mielentilan siellä itsekin.

surettaa ajatella kun puhelimessa se sanoi että kaikki vain potkii päähän, kukaan ei usko sitä ja kaikki pitää sitä vaan hulluna, kukaan ei kuulemma välitä paskan vertaa. voi kumpa se tietäisi. =(
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
ahdistaa. olisko mun pitäny sanoa totuus??? jos olisin sanonut tuo olisi ajatellut että oon pettäny sen ja vienyt multa viimeiset mahdollisuudet auttaa??? vastailin vaan ympäripyöreesti. "mites alkoholin käyttö, onko ollut harhoja". "en tiedä ei asuta yhdessä, ehkä". ehkä mun olis pitäny sanoa jotain??? mutta kai ne huomaa sen mielentilan siellä itsekin.

surettaa ajatella kun puhelimessa se sanoi että kaikki vain potkii päähän, kukaan ei usko sitä ja kaikki pitää sitä vaan hulluna, kukaan ei kuulemma välitä paskan vertaa. voi kumpa se tietäisi. =(
Tiedän tilanteestasi vähän, mutta otan riskin ja annan yhden neuvon: älä aseta toista ihmistä itsesi edelle liian usein, varsinkin jos et saa samaa takaisin. Sellainen joko katkeroittaa tai ajaa masennukseen ja uupumukseen, tai pahimmillaan tapahtuu molemmat. Kokemusta on :/
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ehkä ne huomaa siellä sitten D: äh en osaa muuta sanoa kuin että voimia <33
 
Ylös Pohja