Omani meni jo aikapäiviä sitten kahtia!Itse soittelen ukulelea!
Ohhoh!Omani meni jo aikapäiviä sitten kahtia!
Luja meno, parempi mieli!Ohhoh!
Oikeassa olet!Äiti hei mua saatana kutsuu, sanon sulle kvaak, nyt skipataan kahvit ja mennään vitun kaljalle, kaikkee mä oon kuullu hulluks mua on luultu, kevät toi muurarin, jaakko kulta! Ajatukset lentää
Luja meno, parempi mieli!
kuinkas muutenkaan! Kun mielipideasioista ei voi kiistellä hehheh!Oikeassa olet!
Ja minä didgeridoota! 🙌Itse soittelen ukulelea!
Outo juttu!Ja minä didgeridoota! 🙌
Muuten, jostain syystä kaikki naapurit ovat muuttaneet muualle. Mikä lie niitäkin vaivannut, itse kyllä viihdyn täällä mainiosti!
Täysin käsittämätön mysteeri! Salaisten kansioiden agenteiltakin loksahtaisi leuka lattialle tästä kuultuaan. 😲Outo juttu!
Varmasti 🤯Täysin käsittämätön mysteeri! Salaisten kansioiden agenteiltakin loksahtaisi leuka lattialle tästä kuultuaan. 😲
Ihme porukkaa! Aina nirsoilemassa...Ja minä didgeridoota! 🙌
Muuten, jostain syystä kaikki naapurit ovat muuttaneet muualle. Mikä lie niitäkin vaivannut, itse kyllä viihdyn täällä mainiosti!
Yleisradio tietää tästä jo, ja selvittää ongelmaa parhaillaan! Vika ei ole sinussa, vaan meissä. Ongelmaa korjataan...Täysin käsittämätön mysteeri! Salaisten kansioiden agenteiltakin loksahtaisi leuka lattialle tästä kuultuaan. 😲
Todellakin... Opettelisivat sietämään toisiaan. Ei kaiken tarvitse aina pyöriä oman navan ympärillä...Ihme porukkaa! Aina nirsoilemassa...
Mahtavaa! Toivottavasti ongelma ratkeaa pian!Yleisradio tietää tästä jo, ja selvittää ongelmaa parhaillaan! Vika ei ole sinussa, vaan meissä. Ongelmaa korjataan...
Todellakin... Opettelisivat sietämään toisiaan. Ei kaiken tarvitse aina pyöriä oman navan ympärillä...
Yleisradio oy ei ota kantaa tietoturvaongelmistaan! Asiaa korjataan... tai sitten ei.Mahtavaa! Toivottavasti ongelma ratkeaa pian!