Syvälliset odotan rumenevani

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
ajattelen olevani huipulla ja että tästä alkaa alamäki.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Jos lohduttaa, niin tuttuni on ollut huipulla jo 15 vuotta ja ajattelee sen olevan mielentila! Itse taas en oo koskaan liidellyt kovin korkealla, aina on näkynyt jotain ulkonäköongelmia joiden ajattelin korjaantuvan "sitten joskus" ja nyt 25-vuotiaana pitäis kai valmistautua alamäen alamäkeen, kun huomasin jokin aika sitten ilmestyneet rypyt otsassa ja silmien alla. En ihan tiedä että onko tuo synnynnäinen ominaisuus, riittämättömän ihonhoitorutiinin ja kuivan ihon kirous vai elämäntapojen muistuttelua olemassaolostaan, mut vaikka nyt valitinkin niin tavallaan on ihan kiva että kasvoissa näkyy jotain ns. persoonaa. En kenenkään muunkaan kohdalla pidä tuollaisia kauneusvirheinä ja oikeastaan ajattelen että vanhempana (siis ei oikeastaan edes parinkympin puolivälissä tai kolmekymppisenä vaan lähinnä keski-iästä eteenpäin) ihminen näyttää kiinnostavammalta kuin nuorena.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
Jos lohduttaa, niin tuttuni on ollut huipulla jo 15 vuotta ja ajattelee sen olevan mielentila! Itse taas en oo koskaan liidellyt kovin korkealla, aina on näkynyt jotain ulkonäköongelmia joiden ajattelin korjaantuvan "sitten joskus" ja nyt 25-vuotiaana pitäis kai valmistautua alamäen alamäkeen, kun huomasin jokin aika sitten ilmestyneet rypyt otsassa ja silmien alla. En ihan tiedä että onko tuo synnynnäinen ominaisuus, riittämättömän ihonhoitorutiinin ja kuivan ihon kirous vai elämäntapojen muistuttelua olemassaolostaan, mut vaikka nyt valitinkin niin tavallaan on ihan kiva että kasvoissa näkyy jotain ns. persoonaa. En kenenkään muunkaan kohdalla pidä tuollaisia kauneusvirheinä ja oikeastaan ajattelen että vanhempana (siis ei oikeastaan edes parinkympin puolivälissä tai kolmekymppisenä vaan lähinnä keski-iästä eteenpäin) ihminen näyttää kiinnostavammalta kuin nuorena.
kyllä se vähän lohuttaa :') kaikkihan on asenteesta kiinni ja jos itse tuntee olevansa hyvän näköinen niin se riittää. nuoruus on nostettu todella korkealle korokkeelle, niin pelkään sen katoamista.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
kyllä se vähän lohuttaa :') kaikkihan on asenteesta kiinni ja jos itse tuntee olevansa hyvän näköinen niin se riittää. nuoruus on nostettu todella korkealle korokkeelle, niin pelkään sen katoamista.
No hyvä (et vähän auttoi siis)! :D Joo, kaikki on asenteesta kiinni ja sillä mitä itse aattelet itsestäsi on eniten merkitystä, mut ymmärrän ettei sitä ajatusmaailmaa ole kauhean helppo muuttaa. Varsinkin kun yhteiskunta (musta tuntuu että vähän homehtuneet heteromiehet lähinnä) kasaa naurettavan paljon painoarvoa nuoruudelle ja ihan helvetin kliseisille standardeille, vaikka oikeasti kauneuspreferenssit ovatkin yksilöllisiä eikä viehättävyys ole tuolla tavalla objektiivisesti arvioitavissa tai "kadotettavissa".
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Siis tämä. En ollu ennen aatellu vanhenemista minään, mut viime aikoina somet on ehottanu mulle kaikkia kollageeneja ja retinoleja, minkä pitäis jotenkin hidastaa ihon ryppyyntimistä. En oo ees ikinä aatellu pahaa muiden ihmisten rypyistä tai vanhasta ihosta, mut jotenkin niiden saaminen on maalattu huonoksi asiaksi.
 
Ylös Pohja