Kohta alkaa ankeuden ankeus eli marraskuu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Rumin kuukausi vuodesta :(
Mut onneks se on vain kuukausi niin joulukuu. Mut en ees välitä joulusta enää samanlailla kuin pienempänä niin en tiiä mitä odotan. Tai ehkä en ole löytänyt itselleni sopivia tapoja valmistautua siihen ja oon jumiutunut liikaa perinteisiin…
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Höh, marraskuussa on oma taikansa, tavallaan tykkään. Mutta oonkin sellanen "jokainen kuukausi on uniikilla tavallaan mahtava" henkilö

En vain ymmärrä sitä että miten kesästä tähän saakka aika on menny niin nopeesti. Oikeasti, kesä oli vittu äsken. Ikinä oo menny aika näin nopeasti. I'M saying it's a time slip lmao
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Höh, marraskuussa on oma taikansa, tavallaan tykkään. Mutta oonkin sellanen "jokainen kuukausi on uniikilla tavallaan mahtava" henkilö

En vain ymmärrä sitä että miten kesästä tähän saakka aika on menny niin nopeesti. Oikeasti, kesä oli vittu äsken. Ikinä oo menny aika näin nopeasti. I'M saying it's a time slip lmao
Joo siis ihan helvetin nopeasti on mennyt tää aika. Oon ihan järkyttynyt!
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,450
Reaktioarvo
2,338
Itse pidän marraskuusta. Vaikka onkin märkää, kylmää ja pimeää, siinä on jotain taianomaista. Sitä ei voi selittää, sen tuntee.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
onneeni on olla marraskuun lapsukainen
eivaa oikeest plaa
kylmää
kylmää
kylmää
rumaa
synttärit
joulukoretteja synttärein
ensilumi(aikatosijees)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Höh, marraskuussa on oma taikansa, tavallaan tykkään. Mutta oonkin sellanen "jokainen kuukausi on uniikilla tavallaan mahtava" henkilö

En vain ymmärrä sitä että miten kesästä tähän saakka aika on menny niin nopeesti. Oikeasti, kesä oli vittu äsken. Ikinä oo menny aika näin nopeasti. I'M saying it's a time slip lmao
Siis joo oikeesti vieläkin kun multa kysytääb että mites on koulut lähteny liikkeele sanon ettei ne vielä oikeestaan io ku on ollu vasta niin vähän aikaa. Oikeesti melkein 3 kuukautta:D
 
Ylös Pohja