Ihastuminen Oh shieet tuli ikävä häntä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Yksi äijä johon alunperin ihastuin heinäkuussa 2017 eli ikuisuus sitten. Mulle tuli yhtäkkiä ikävä sitä ku en oo nähny sitä nyt vuosiin. En varmaa 2018 jälkeen oo nähny sitä ?? Miks aina käy näin vaikka en nää sitä mut ikävöin

Ja vituttaa koska oon ihan melkein satavarma että se tykkäs musta sillon joskus edes vähän :/ tuskin yhtä paljon ku mä siitä mut??? Se vaikutti siltä sillon yks kerta et se ois flirttaillu mulle. Ni oon melko varma että se piti must edes vähän. Oikeesti vihaan tätä. Mul on niin kova ikävä sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Aaaa se yks kerta ku se halas mua tosi tiukasti D: miks muistan ees koko keissin oh god miten en oo unohtanu sitä ihmistä vielkää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Oh god miksi en koskaan kertonut sille että tykkään siitä. Ok en tietenkään uskaltanut mutta nykyään saattaisin ehkä jopa uskaltaa. Ainakin hirveässä kännissä :D niin kuin kerroin sille eräälle melkoisessa humalatilassa mutta se oli oikeastaan just hyvä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Vau onkohan se eronnu sen tyttöystävästä ku sitä ei ainakaan kuvissa oo enää näkyny. Lol. Mutta mitäpä se minua silti auttaa koska en näe koko äijää enää nykyisin. Mutta jos jodkus vielä nähdään niin melkeen voisin luvata että vielä kerron sille mun tunteista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Niiku ihan sama vaikka se pilais kaiken, vaikka säikäyttäisin sen kertomalla mut mun on pakko. Mun on pakko tehä jotain. Iha mitä vaan. Jos siis koskaan enää sitä näen. Oikeesti mitä vittua rakastan sitä vieläkin. Olin niin rakastunut siihen ja ei voi sanoo etten enää olis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Siis oikeesti yllätyin kuinka vahvat mun tunteet sitä kohtaan vielki on. Koska luulin jo etten aattelis sitä enää ollenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Vittu nää kaikki biisit mitkä on sen listal. Huoh esim tää lmao:

Mut niinku kuinka kauan on heinäkuusta 2017? Semmone melkein neljä vuotta. Siitä ku tapasin sen ekaa kertaa on melkein neljä vuotta. Voi hyvä luoja. Voi hyvä vitun luoja.

Ja se eka kerta ku näin sen.. tai itse asiassa en oo varma näinkö sitä varsinaisesti sillon irl, tai varmaan näin mut tuskin sillee kunnolla, mut muistan et stalkkasin sitä faces koska no en viitti selittää koko hommaa mut siis löysin sen sielt ja katoin kuvii siit ja tunsin heti et ei vittu että toi ihminen on jotai spessuu mahollisesti. Mut sit kelasin etten nää sitä enää ja... No, sit sainki tietää että se on tulossa yksiin juhliin. En edes tienny että mun frendit tietää sen tyypin. Sitte kuvittelin kaikkee kuinka siel juhlis meen juttelee sille ja päädytään viel joskus yhteen ja jeejee. Ja ajattelin sitä ihan vittuna ennen ku ees tapasin sen siel. No sit ku tuli se päivä ni olin ihan et ei vittu ja sit oikeesti rakastuin ihan huolella sillon siihen. Siihen mennes ne tunteet oli viel iha perus mut sit vittu räjähti D: juteltiin sen kanssa jonkun verran siel ja olin koko ajan sillee et en voi uskoo et mun ihastus jota luulin etten enää näe on tääl. Se oli viel pahempaa koska oltiin ainaki yks yö siel ni näin sitä viel pidempään ja rakastuin oikeesti huolella. Sit himassa vaa kelasin et ei vittu oon oikeesti menny rakastuu, et en tienny et näin kävis. Muistan ku kirjotin viel mun kännykä muistioo siit et en aatellu et iha näin paljon rakastuisin siihe.

Sit näin sitä aina välillä ja tosiaan ainaki kerran se flirttaili mulle tai en tiiä mitä muutakaa se ois ollu. Ehkä mun ois pitäny sit yrittää puhuu sen kaa enemmän sillon. Nii mä yritinki mut nii emt en vaa uskaltanut tehdä mitään ja se ei varmaan ees tienny mun tunteista lmao

Sit sillon joskus 2018 taisin ehkä nähä sen ainaki toistaseks viimisen kerran, tai en muista et sen jälkeen oisin nähny sitä enää. Tai ehkä kerran korkeintaan jos sitäkään. Emmä tiiä. Siitäki on niin kauan.

Sillon se halas mua tiukasti ja en ois ikinä halunnu pois siitä sen luota. Silloin sillä oli jo ainakin juttua sen muijan kanssa jost tuli sen tyttöystävä. En tiiä onko ne vielä yhdessä vai ei. Mul on ihan älytön ikävä sitä edelleen vaikka en tajuu miten.

Muistan et viimeks mul oli näin ikävä sitä varmaan 2020 keväällä ja sen jälkeen ei oo ollu ees hirveesti ennen tätä. Vaikka oon toki ohimennen sitä saattanut miettii ja muistella asioita. Olis pitäny tajuta etten pääse siit yli vieläkään. Kyl mä sen verran paljon sitä rakastin alusta asti. Vaikka meillä ei koskaan edes ollut mitään juttua. Oltii vaa tuttuja/frendei, ei ees ystäviä oikeestaan. Meinaan siis et ei lopulta puhuttu ihan super paljon esim kahestaan tai sillee vietetty aikaa, mitä nyt välillä nähtii porukal, mut et ei silleen oltu mitää maailman läheisimpiä tavallaan. Mut silti. Ne pienetkin hetket mitä olin sen kaa riitti siihen etten taida ikinä päästä yli kokonaan. Ja se hajottaa koska mä oikeesti luulin jo et en enää aattele sitä yhtään. Tai ainakaan näin paljon. Oikeasti itken kohta :D ku on niin ikävä ja olin ja oon niin rakastunu siihen. Tyhmänä sillon kuvittelin et meist ois voinu tullaki jotai. Must tosin tuntuu et ihan hyvä ettei sillon tullu mitää, ku sit asiat ois menny väärin. Mut toivon vaa et viel joskus nään sen ja sit joskus ehk jotai viel tapahtuis. Onhan se mahdollista vaikka en tiiä kyl oikeen. Oon miettinyt pitäskö mun laittaa sille jotain viestiä, mut en mä viitti varmaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,682
Reaktioarvo
2,893
Siis ai saatana mietin tätä äijää edelleen ja lisäks jarkkoo. Ja näin unta timpast, hessust, villust ja tõnust AINAKIN. Vittu että menee hermo. Niinku ei saatana. Asdffdghhkk se hessu-kohta ni olin siin tyylii jossai se repparis ja pussasin sitä lmao kaikkee tollast söpöilyy. Ei helvetti. Ja siis Jarkko oikeest pitkäst aikaa mitä vittua nyt taas. En oo aatellu sitä ihmeemmin varmaan vuoden 2019 jälkeen. Ja nyt taas ihan rakastuneita ollaan siihenkin. Luulin että oisin unohtanu senki mutta.... Juuh :D mitä vittua nyt.
 
Ylös Pohja