Politiikka Oikeasti mun päässä vaan pyörii ja pyörii ja pyörii

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Se on ihan sama kattooko uutisia vai ei mutta must tuntuu et oon silti koko ajan tässä samassa paniikin kehässä

Että kiitos tästäkin

En tiedä auttaisko edes musiikin kuuntelu aaaa kaikki on niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ei mikään yllätys että nää tuli jo uniinkin nää sodat + kun kuulin jonkun helikopteriäänen tai jonku vastaavan ni heti mietin siitäkin että pystyykö tässä nyt olla rauhallisesti vai ei

Vaikka kuinka sanotaan että ei ainakaan nyt oo kukaa hyökkäämäs suomeen mut ei edes sekään auta kun kaikki tuntuu koko ajan olevan silleen reunalla että pitääkö panikoida vai ei

Oikeasti itkettää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Kun normaalisti keskittyy itseensä ja omaan henkilökohtaiseen ja yksityiseen elämäänsä mut nyt yhtäkkiä pitääkin keskittyä siihen mitä maailmalla tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Basically unohin jo että ainiin mullahan on kohta jo ens viikolla se yks tapaaminenkin että tosiaan mullahan on ihan omiakin asioita mitä pitää hoitaa

Tuntuu että oma elämä vaan jotenkin katoo

Siis voin ihan sairaan huonosti. Yritin käydä ulkona vähän äsken mut ei sekään auttanut hirveästi. No, olipahan ainakin kylmä :D en tiiä jos tänään sais auteltua vaikka vanhempia vähän siivoomisessa ja noissa hommissa mitä niillä nyt on, jos se auttais. Mutta sekin on ihan kamalaa kun tuntuu että sekään ei merkkaa mitään eikä mikään merkkaa mitään eikä mulla oo ees oikeutta olla olemassa kun kaikilla muilla on kaikki pahemmin

Aaaaaaaaaaaaaa tuun hulluks tasan nyt tällä sekunnilla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mun on oikeesti pakko nähdä ihmisiä.

Ehkä näänkin

Tai ehkei sekään mitään auta

Samaa ahdistavaa kehää tää on koko ajan silti

Yritän vaan keskittyä

Mut en tiedä yhtään mitä teen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mut ku elämän on pakko jatkua.

Ei vaan voi keskittyä kaikkeen koko ajan. Pakko olla jotain normaalia ja iloaki elämässä. Ei voi tuntea syyllisyyttä koko ajan. En voi 😭 mä en tiiä mitä teen

En tiiä

Musiikkia vois kuunnella mutta en uskalla
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Joo sama fiilis. En just nyt jaksa pysyä kärryillä jostain Ukrainan sodasta kun ihan tarpeeksi omia ongelmiakin, sori vaan. Joo, vaikutan välinpitämättömältä mutta en ihan oikeesti jaksa koko ajan kuulla jotain ihan hirveästä asiasta jolle en vaan yksinkertaisesti voi mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Joo sama fiilis. En just nyt jaksa pysyä kärryillä jostain Ukrainan sodasta kun ihan tarpeeksi omia ongelmiakin, sori vaan. Joo, vaikutan välinpitämättömältä mutta en ihan oikeesti jaksa koko ajan kuulla jotain ihan hirveästä asiasta jolle en vaan yksinkertaisesti voi mitään.
Basically tää. Mul tuli äsken ihan kauhee oksetus ja pyörrytys ja vannon että se johtu tästä asiasta. Mut nyt yritän oikeest rauhottua koska en voi olla koko ajan paniikin partaalla, en vaan voi
 
Ylös Pohja